Heb ik heel lang geleden al eens gedaan, wordt het alleen maar erger van weet ik uit ervaringquote:Op zondag 12 juli 2009 23:11 schreef Yi-Long het volgende:
Jezelf vermannen en gewoon je werk uitvoeren, maar dit soort gedrag van je baas uiteraard niet pikken, dus daar mag je best wel eens stevig tegenin gaan en hem er flink van langs geven.
Je laat je toch niet als een klein kind behandelen door zo'n idioot!?
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:45 schreef Pritt het volgende:
Waterpomptang pakken en hem wat mores leren.
Maar goed, iets serieuzer, is het in je sector makkelijk een nieuwe baan te krijgen?
2 jaar lang als een eikel door het leven gaan om je baas een poot uit te draaien, hoe kansloos ben je dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:45 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Eensch, kan je je baas nog 2 jaar lang een poot mee uitdraaien
Dat houdt absoluut geen stand voor de rechter hoor, dat soort bedingen.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:55 schreef 12Peter het volgende:
[..]
Is moeilijk op het moment, plus dat ik met een non concurentie beding zit.
slecht idee!quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:34 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
slecht idee!
dat is wat die baas ook wiltwil !!![]()
Op zich niet verkeerd die gedachte hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:34 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
slecht idee!
dat is wat die baas ook wilt !!![]()
Juistem. TS komt over als iemand met niet bepaald een dikke ruggegraat en die het kaas te makkelijk van z'n brood af laat eten. Als mijn baas in opstand tegen mij komt en z'n stem verheft, verhef ik die van mij nog eens hoger. Kan me geen reet schelen dat het mn baas is. Uiteraard toon je respect voor hem maar als je op een laffe honden manier wordt behandeld bijt ik terug en hard ook. Waarom zou je je laten kleineren door je baas? Zolang jij weet dat je je werk goed uitvoert, je best doet en je collegas hier mee instemmen. Kun je de baas verbaal echt wel even toespreken.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:03 schreef SkyChat het volgende:
[..]
2 jaar lang als een eikel door het leven gaan om je baas een poot uit te draaien, hoe kansloos ben je dan?
vraag loonsverdubbeling of halveer je werk.quote:Ik werk me kapot daar, ik doe wat normaal twee man doen, en het is nooit goed
Zoek een betere baas? Waarom niet de confrontatie met de baas op zoeken? Wie weet pak je hem goed bij de korrel en als hij echt fout zat bij TS zal hij afgaan ook voor ogen van de collegas.quote:Op maandag 13 juli 2009 03:16 schreef aroha-nui het volgende:
[..]
vraag loonsverdubbeling of halveer je werk.
Serieus: als je baas je niet met respect behandelt, waarom zou je hem pleasen? Zoek een betere baas.
Over die ruggengraat kan ik je niet anders dan gelijk geven helaas, ik sla te snel dicht. Dat is voor mij al heel lang een probleem waar aan gewerkt wordt en nog steeds niet echt beter gaat.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Juistem. TS komt over als iemand met niet bepaald een dikke ruggegraat en die het kaas te makkelijk van z'n brood af laat eten. Als mijn baas in opstand tegen mij komt en z'n stem verheft, verhef ik die van mij nog eens hoger. Kan me geen reet schelen dat het mn baas is. Uiteraard toon je respect voor hem maar als je op een laffe honden manier wordt behandeld bijt ik terug en hard ook. Waarom zou je je laten kleineren door je baas? Zolang jij weet dat je je werk goed uitvoert, je best doet en je collegas hier mee instemmen. Kun je de baas verbaal echt wel even toespreken.
dat is inherent aan loonverdubbeling vragenquote:Op maandag 13 juli 2009 03:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom niet de confrontatie met de baas op zoeken?
Iets met ruggegraat en niet gaan huilen...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:55 schreef 12Peter het volgende:
[..]
Is moeilijk op het moment, plus dat ik met een non concurentie beding zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |