abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70917315
Beste mensen ik heb een probleem.

Ik ga niet te veel info geven i.v.m. herkenning maar ik zal proberen een redelijk beeld te schetsen.
Ik werk in een bedrijf waar de recessie merkbaar begint te worden, en alhoewel werkgever er niet voor
uit komt dat het slecht gaat, kan elke blinde vink dat zien, ook aan zijn gedrag.
Hij wordt steeds erger, en nu worden er verwijten gemaakt die aan alle kanten verzonnen zijn.
Ik werk me kapot daar, ik doe wat normaal twee man doen, en het is nooit goed.
Er wordt gesnauwd tegen je alsof je een klein kind bent.
Ik ben op, ik kan gewoon niet meer. Ik ben niet alleen boos, maar ook ontzettend verdrietig dat je
dit terug krijgt voor je harde werken en zeker voor dat treurige salaris.
Ik voel me opgefokt, al heel lang en het wordt steeds erger.
Ik kan hoer gewoon echt niet meer tegen, en vraag me ook af wat men wil bereiken.
Heeft iemand ervaring met zulke irritante situatie's en wat kan ik er aan doen?
Ik zie het gewoon niet meer zitten...
pi_70917373
Uitkijken naar ander werk mijn beste.
pi_70917376
Ja, en heb het zo op de spits gedreven dat ik eruit gezet werd met wat geld.

Dat lijkt me in dit geval geen optie. Misschien is het beter om uit te zien naar een andere baan, je zal tot die tijd nog wel moeten blijven daar maar als je uitzicht hebt wordt het misschien wat draaglijker?

Overigens twijfel ik of dit niet beter in R&P zou staan..
pi_70917433
Heb je dit al tegen hem gezegd?
Gewoon zeggen.. Dat je de manier van behandelen niet normaal vind en het niet langer tolereert!

sterkte ermee!
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
  zondag 12 juli 2009 @ 23:01:01 #5
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_70917453
Hij doet precies wat elke werkgever opdat moment zou willen doen, jou het werk onmogelijk maken en op dusdanige manier dat jij gewoon ander werk gaat zoeken.

Kosten worden dan minimaal.

2 dingen kun je doen:
-Doorbijten en een zak poen vangen.
-Andere baan zoeken.

Er zijn uiteraard meer mogelijkheden maar ik begrijp dat er geen werkbare situatie is aangezien jullie, de werknemers overal de schuld van krijgen.

Sterkte.
  zondag 12 juli 2009 @ 23:11:37 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_70917889
Jezelf vermannen en gewoon je werk uitvoeren, maar dit soort gedrag van je baas uiteraard niet pikken, dus daar mag je best wel eens stevig tegenin gaan en hem er flink van langs geven.

Je laat je toch niet als een klein kind behandelen door zo'n idioot!?
pi_70918042
ziek melden met als reden overwerkt/overspannen
pi_70918260
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:11 schreef Yi-Long het volgende:
Jezelf vermannen en gewoon je werk uitvoeren, maar dit soort gedrag van je baas uiteraard niet pikken, dus daar mag je best wel eens stevig tegenin gaan en hem er flink van langs geven.

Je laat je toch niet als een klein kind behandelen door zo'n idioot!?
Heb ik heel lang geleden al eens gedaan, wordt het alleen maar erger van weet ik uit ervaring
pi_70919133
Overspannen de ziektewet ingaan?
dag
  zondag 12 juli 2009 @ 23:45:11 #10
148059 Pritt
Atheïst
pi_70919270
Waterpomptang pakken en hem wat mores leren.

Maar goed, iets serieuzer, is het in je sector makkelijk een nieuwe baan te krijgen?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 12 juli 2009 @ 23:45:26 #11
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_70919276
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:41 schreef Peter het volgende:
Overspannen de ziektewet ingaan?
Eensch, kan je je baas nog 2 jaar lang een poot mee uitdraaien
pi_70919675
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:45 schreef Pritt het volgende:
Waterpomptang pakken en hem wat mores leren.

Maar goed, iets serieuzer, is het in je sector makkelijk een nieuwe baan te krijgen?

Is moeilijk op het moment, plus dat ik met een non concurentie beding zit.
pi_70919937
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:45 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Eensch, kan je je baas nog 2 jaar lang een poot mee uitdraaien
2 jaar lang als een eikel door het leven gaan om je baas een poot uit te draaien, hoe kansloos ben je dan?
  maandag 13 juli 2009 @ 00:04:52 #14
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_70919985
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:55 schreef 12Peter het volgende:

[..]

Dat houdt absoluut geen stand voor de rechter hoor, dat soort bedingen.
pi_70920375
ik zou gewoon even doorwerken en zeggen dat dingen niet pikt.

En of moet je je baas zover krijgen dat hij jou ontslaan.
Dan krijg je lekker WW tot je nieuwe baan vindt.

Intussen is ook verstandig om even naar andere werk zoeken.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  maandag 13 juli 2009 @ 00:34:41 #16
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70920879
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:59 schreef Cracka-ass het volgende:
Uitkijken naar ander werk mijn beste.
slecht idee!

dat is wat die baas ook wilt !!
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 13 juli 2009 @ 00:42:42 #17
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_70921143
Hoe oud ben je en in welke functie ben je werkzaam?
Oftewel: hoe makkelijk ben je te vervangen, en wat zijn jouw opties op de arbeidsmarkt?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 13 juli 2009 @ 00:44:26 #18
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_70921189
quote:
Op maandag 13 juli 2009 00:34 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

slecht idee!

dat is wat die baas ook wiltwil !!
Ik heb al een boek.
  maandag 13 juli 2009 @ 01:17:44 #19
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_70922039
quote:
Op maandag 13 juli 2009 00:34 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

slecht idee!

dat is wat die baas ook wilt !!
Op zich niet verkeerd die gedachte hoor.

Je moet alleen niet zelf overstappen, je werkgever moet je ontslaan of een ontslagvergunning durven aan te vragen. Maar dan moet hij door de molen met zijn boekhouding.

Dus speelt hij liever de terror-boss ipv. de werkgever die zijn verlies neemt en zijn strategie aanpast samen met zijn werkvloer.
Werkvloer negeren is de doods-steek voor veel bedrijven geweest.
pi_70923149
quote:
Op maandag 13 juli 2009 00:03 schreef SkyChat het volgende:

[..]

2 jaar lang als een eikel door het leven gaan om je baas een poot uit te draaien, hoe kansloos ben je dan?
Juistem. TS komt over als iemand met niet bepaald een dikke ruggegraat en die het kaas te makkelijk van z'n brood af laat eten. Als mijn baas in opstand tegen mij komt en z'n stem verheft, verhef ik die van mij nog eens hoger. Kan me geen reet schelen dat het mn baas is. Uiteraard toon je respect voor hem maar als je op een laffe honden manier wordt behandeld bijt ik terug en hard ook. Waarom zou je je laten kleineren door je baas? Zolang jij weet dat je je werk goed uitvoert, je best doet en je collegas hier mee instemmen. Kun je de baas verbaal echt wel even toespreken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_70923527
quote:
Ik werk me kapot daar, ik doe wat normaal twee man doen, en het is nooit goed
vraag loonsverdubbeling of halveer je werk.

Serieus: als je baas je niet met respect behandelt, waarom zou je hem pleasen? Zoek een betere baas.
pi_70923588
quote:
Op maandag 13 juli 2009 03:16 schreef aroha-nui het volgende:

[..]

vraag loonsverdubbeling of halveer je werk.

Serieus: als je baas je niet met respect behandelt, waarom zou je hem pleasen? Zoek een betere baas.
Zoek een betere baas? Waarom niet de confrontatie met de baas op zoeken? Wie weet pak je hem goed bij de korrel en als hij echt fout zat bij TS zal hij afgaan ook voor ogen van de collegas.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_70924269
quote:
Op maandag 13 juli 2009 02:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Juistem. TS komt over als iemand met niet bepaald een dikke ruggegraat en die het kaas te makkelijk van z'n brood af laat eten. Als mijn baas in opstand tegen mij komt en z'n stem verheft, verhef ik die van mij nog eens hoger. Kan me geen reet schelen dat het mn baas is. Uiteraard toon je respect voor hem maar als je op een laffe honden manier wordt behandeld bijt ik terug en hard ook. Waarom zou je je laten kleineren door je baas? Zolang jij weet dat je je werk goed uitvoert, je best doet en je collegas hier mee instemmen. Kun je de baas verbaal echt wel even toespreken.
Over die ruggengraat kan ik je niet anders dan gelijk geven helaas, ik sla te snel dicht. Dat is voor mij al heel lang een probleem waar aan gewerkt wordt en nog steeds niet echt beter gaat.
Het gaat ook altijd twee tegen één als er zo'n gesprek gevoerd wordt, meer een kruisverhoor-achtige situatie.
Nou ja, ik ga zo maar weer die ouwe auto van me in op weg naar die kinderachtige zooi.
pi_70924680
quote:
Op maandag 13 juli 2009 03:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waarom niet de confrontatie met de baas op zoeken?
dat is inherent aan loonverdubbeling vragen

hij vraagt "waarom?" and there you go...
  maandag 13 juli 2009 @ 08:46:14 #25
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_70924779
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:55 schreef 12Peter het volgende:

[..]

Iets met ruggegraat en niet gaan huilen...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')