abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:59:44 #226
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71717261
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ja euh..da`s anders
Ja, en als je een klap krijgt is het tenslotte ook alleen verplaatsing van massa.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:00:36 #227
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71717283
Je draaft door Swets. Je lijkt wel een wijf man, geez
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:00:48 #228
108648 cattie
lieve moeder
pi_71717287
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dames..de computer heeft ook een uitknop he? En inderdaad..neem het niet té serieus allemaal! het zijn maar pixels op een scherm uiteindelijk
Klopt, maar ik ben toch wel erg gehecht aan jullie! Het is toch de bedoeling dat we hier gezellig kunnen kletsen over het ouderschap en kinderen e.d. En dat doe ik ook graag, als het gezellig is.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:02:27 #229
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71717314
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk ik geef je vast wat vergelijkingen voor een volgende keer

"Tenslotte is doodgaan ook alleen maar het in ruste gaan van een spier"
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:02:37 #230
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71717320
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:59 schreef Belana het volgende:

[..]

dat moet toch ook niet?
Nou ja, qua slowchat zouden ze best op het speeltuinbankje plaatsnemen denk ik
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:02:45 #231
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71717324
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ophouden met die pixels jij
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:03:51 #232
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71717343
Ja, ik voel me wel violated nu door die... die... TAART
pi_71717347
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

afzeiken?
als je een probleem hebt, los je dat op dat moment op. zo niet, prima, maar niet weet ik veel hoeveel later. dat is een veel voorkomende vrouwenkwaal die je hier nu ook duidelijk ziet. en het is zo weinig zinvol of constructief.
het probleem hier is dat diaan vertrokken is omdat er een onwijze kusfeer hangt. anderen afzeiken is daar onderdeel van. dan vind ik iig deze discussie zeker zinvol en constructief. en swets heeft groot gelijk. schelden doet zeker wel zeer. ik voor mij doe mijn best om het te laten gaan, maar het is zeker niet leuk en iig onnodig. schelden laat ook meer zien over de scheldende (en kattende) partij ean over de ontvangende partij
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:04:32 #234
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71717362
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:00 schreef cattie het volgende:

[..]

Klopt, maar ik ben toch wel erg gehecht aan jullie! Het is toch de bedoeling dat we hier gezellig kunnen kletsen over het ouderschap en kinderen e.d. En dat doe ik ook graag, als het gezellig is.
Ben ik helemaal met je eens! En het is leuk zolang het leuk is en je aansluiting kan vinden bij mensen, maar het is het ook niet waard om een rotgevoel te krijgen van iets wat iemand die niet eens bij je in je keuken kan kijken hoe het er aan toe gaat, van je vindt.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:06:13 #235
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71717400
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:59 schreef Belana het volgende:

[..]

dat moet toch ook niet?
Als je je aan "de regels" zou houden eigenlijk wel. Dan zou je zoals bovenstaand voorbeeld van _evenstar_ je verhaal over de Efteling in de SC moeten posten, of niet offtopic gaan. Doordat het topic nu vaak als een soort SC gebruikt wordt, krijg je een los clubje met een eigen slowchat die pas integreren op het moment dat ze zwanger worden en in z&g gaan posten.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_71717429
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

afzeiken?
als je een probleem hebt, los je dat op dat moment op. zo niet, prima, maar niet weet ik veel hoeveel later. dat is een veel voorkomende vrouwenkwaal die je hier nu ook duidelijk ziet. en het is zo weinig zinvol of constructief.
oi, wat vind ik het nu moeilijk om me goed uit te spreken!

nu ook weer. eerst willen mensen concrete voorbeelden. dan moet je weer geen oude koeien uit de sloot halen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71717446
Oud praatgroep
en dan met K.I.M als psych
lijkt me werkelijk fantastisch
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:09:12 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_71717456
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Nou ja, qua slowchat zouden ze best op het speeltuinbankje plaatsnemen denk ik
ja ok, als er te veel sc is moeten ze door gestuurd.
ik lees het dus niet, dus ik weet het niet, ik ben ook heel selectief in welke topics ik lees

verder kan ik me vreselijk ergeren aan bepaalde mensen, natuurlijk, het is hier zo druk inmiddels dat dat vrij normaal is dat dat gebeurt. ik post er omheen over het algemeen.
ik zou het bijzonder vermoeiend vinden als ik iedereen mijn ergernissen moet opdringen.
maargoed, ik kom dus niet zo heel veel meer hier, dus het is gewoon wat verder van me af allemaal.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:10:48 #239
108648 cattie
lieve moeder
pi_71717489
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:09 schreef Belana het volgende:

[..]

ja ok, als er te veel sc is moeten ze door gestuurd.
ik lees het dus niet, dus ik weet het niet, ik ben ook heel selectief in welke topics ik lees

verder kan ik me vreselijk ergeren aan bepaalde mensen, natuurlijk, het is hier zo druk inmiddels dat dat vrij normaal is dat dat gebeurt. ik post er omheen over het algemeen.
ik zou het bijzonder vermoeiend vinden als ik iedereen mijn ergernissen moet opdringen.
maargoed, ik kom dus niet zo heel veel meer hier, dus het is gewoon wat verder van me af allemaal.
En dat is dus het hele probleem.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:12:32 #240
14746 k_i_m
pi_71717540
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Oud praatgroep
en dan met K.I.M als psych
lijkt me werkelijk fantastisch
. Why me .
In my life
Why do I smile
  Jubileum moderator zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:13:34 #241
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71717563
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:10 schreef cattie het volgende:

[..]

Pcies het is allemaal haar *wijst* schuld

Even serieus, ik moest echt lachen om Swets en Taart maar zullen we dit topic even vrij houden van grapjes en alleen to the point gebruiken?
Anders moeten we dit straks weer ont-SC-en
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:14:54 #242
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_71717593
Ik ook niet meer hoor, ten eerste omdat het me idd te druk wordt, ten tweede omdat ook mij de sfeer en het "toontje" soms tegenstaat. En sriekumpjes zie je steeds meer mensen verdwijnen.
Jammer wel, de oude garde heeft soms ook nog weleens wat leuks of zinnigs te vertellen
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_71717628
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:12 schreef k_i_m het volgende:

[..]

. Why me .
Omdat er subtiel op je button staat
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:16:36 #244
24188 Belana
kloon van belana
pi_71717631
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:10 schreef cattie het volgende:

[..]

mensen de oplossing ik kom weer iedere dag in elk topic, klaaaaarrr

maargoed, het is gewoon heel moeilijk deze discussie hoor. ik erger me dus ook wel eens en soms reageer ik dan ook heel bot en ongenuanceerd. tja, kan ik beter niet doen. over het algemeen kies ik voor negeren. en discussies zoals die nu in het babietjestopic, die moet je niet op die manier aan gaan denk ik, daar komt heibel van, dat weet je van tevoren en met welk doel? je gelijk halen? why?
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:17:18 #245
108648 cattie
lieve moeder
pi_71717650
Tegelijkertijd is er natuurlijk een soort van natuurlijk verloop. En ook de sfeer gaat op en af. Ik kan me tijden herinneren dat er elke maand wel een giga rel was. Mensen veranderen en situaties veranderen. Met 2 kinderen heb ik aanmerkelijk minder tijd voor Fok dan toen ik zwanger van Ive alleen thuis zat.
pi_71717772
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:57 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Oja, dat is mij ook wel eens opgevallen. Dat bijna 90% van de tweede streepjesposters alleen maar in dat topic posten en voor de rest geen moeite doen om in de rest van de topics te reageren.
Mja, daar kun je mij dan ook op pakken. Ik lurk veel in OUD (fototopics van kinderen en buiken, Z&G, SC, ...) maar postte tot voor kort slechts in een 3 topics (die eigenlijk altijd over hetzelfde gaan: rammelen, wachten op en moeilijk zwanger).
Als ik voor mezelf mag spreken, komt dat voor een groot deel omdat ik gewoon echt niet zoveel tijd op FOK! spendeer als veel andere mensen en dan kies ik er de topics uit waar ik me het best in thuis voel (maw in welke fase ik zelf zit). Ik denk dat dat voor veel andere posters ook wel het geval is.

Wat ik eigenlijk niet snap is al dat roddelen. Oké, we zijn vrouwen, maar ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik hier ooit via PM over iemand heb geroddeld. Blijkbaar moet dit er wel bij horen als ik de laatste pagina's van het FB-topic lees. En als ik dan die posts lees, vraag ik me eigenlijk af hoeveel mensen er hier via PM al over mij hebben zitten roddelen. Eerlijk gezegd, ik vind dit eigenlijk geen fijn idee dat nu door mijn hoofd spookt
  † In Memoriam † zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:25:43 #247
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71717821
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:33 schreef Lois het volgende:

[..]

Noem voorbeelden dan?
het gaat bij mij niet zozeer om personen als je dat bedoelt.
het komt me voor dat de "grote topics" steeds verder versnipperen doordat iedereen voor wissewasjes een nieuw topic aanmaakt, terwijl ik denk dat dat makkelijk in bijv. het babietjestopic zou kunnen staan.
juist door het aparte topic krijg je naar mijn idee dat fundamentalistische gedoe wat maar doorgaat, juist omdat het over één specifiek onderwerp gaat, terwijl het in het grote babietjestopic al snel onder zou sneeuwen door andere posts, waarna het weer wegzakt.

ik hoop dat je me kan volgen.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:27:59 #248
14746 k_i_m
pi_71717878
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:23 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mja, daar kun je mij dan ook op pakken. Ik lurk veel in OUD (fototopics van kinderen en buiken, Z&G, SC, ...) maar postte tot voor kort slechts in een 3 topics (die eigenlijk altijd over hetzelfde gaan: rammelen, wachten op en moeilijk zwanger).
Als ik voor mezelf mag spreken, komt dat voor een groot deel omdat ik gewoon echt niet zoveel tijd op FOK! spendeer als veel andere mensen en dan kies ik er de topics uit waar ik me het best in thuis voel (maw in welke fase ik zelf zit). Ik denk dat dat voor veel andere posters ook wel het geval is.
Maar daarmee isoleer je jezelf dus wel, en is de kans zeer groot dat je straks alleen nog maar meer moeite gaat krijgen om in andere topics te reageren als daar je vaste vrienden niet zitten. Snap je wat ik bedoel?
In my life
Why do I smile
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:29:08 #249
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71717909
Ik ben zo blij dat ik niet vast in een doelgroeptopic hang Af en toe een losse flodder in de SC, en verder in het fototopic en daar waar rellen te vinden zijn (als spuit 11 maar a la)

Wie van deze discussie komen er trouwens morgen naar het Julianapark? Kunnen we er anders nog even irl over doorbomen
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_71717918
Toevallig is er nu ophef over mijn uitspraken in het babytopic. Ik moet er nog wel even bijvertellen dat die discussie al heel lang gaande is. Ik en anderen worden afgedaan als krampachtig als wij het belangrijk vinden borstvoeding te geven en pas bijvoeding vanaf 6 maand (Mijn kind werd zielig genoemd omdat ik met bijvoeding wilde beginnen vanaf 6 maand wat dus eigenlijk doodnormaal is) maar wij mogen daarentegen geen commentaar geven op Flesvoeders en bijvoeders vanaf 4 maand. Dat klopt toch ook niet.
En het zou inderdaad op een normale manier kunnen maar als iemand mijn kind zielig noemt terwijl ik juist doe wat goed voor haar is terwijl de ander t volpropt met suiker, gluten e.d, nee sorry die krijgen van mij ook geen genuanceerde comments.

Maar de manier om dat topic binnen de perken te houden is er denk ik niet

de eeuwige discussies Bv/Fv etc. zullen terug blijven komen. en om nou 2 topics aan te maken 1 voor FV en bjvoeding voor 6 mnd en 1 met BV en bijvoeding na 6 mnd is ook al niet handig.
Dus ik heb geen idee hoe het wel te doen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')