Klopt, maar ik ben toch wel erg gehecht aan jullie! Het is toch de bedoeling dat we hier gezellig kunnen kletsen over het ouderschap en kinderen e.d. En dat doe ik ook graag, als het gezellig is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dames..de computer heeft ook een uitknop he? En inderdaad..neem het niet té serieus allemaal! het zijn maar pixels op een scherm uiteindelijk
Ik denk ik geef je vast wat vergelijkingen voor een volgende keerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je draaft door Swets. Je lijkt wel een wijf man, geez
Nou ja, qua slowchat zouden ze best op het speeltuinbankje plaatsnemen denk ikquote:
Ophouden met die pixels jijquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je draaft door Swets. Je lijkt wel een wijf man, geez
het probleem hier is dat diaan vertrokken is omdat er een onwijze kusfeer hangt. anderen afzeiken is daar onderdeel van. dan vind ik iig deze discussie zeker zinvol en constructief. en swets heeft groot gelijk. schelden doet zeker wel zeer. ik voor mij doe mijn best om het te laten gaan, maar het is zeker niet leuk en iig onnodig. schelden laat ook meer zien over de scheldende (en kattende) partij ean over de ontvangende partijquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
afzeiken?
als je een probleem hebt, los je dat op dat moment op. zo niet, prima, maar niet weet ik veel hoeveel later. dat is een veel voorkomende vrouwenkwaal die je hier nu ook duidelijk ziet. en het is zo weinig zinvol of constructief.
Ben ik helemaal met je eens! En het is leuk zolang het leuk is en je aansluiting kan vinden bij mensen, maar het is het ook niet waard om een rotgevoel te krijgen van iets wat iemand die niet eens bij je in je keuken kan kijken hoe het er aan toe gaat, van je vindt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:00 schreef cattie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben toch wel erg gehecht aan jullie! Het is toch de bedoeling dat we hier gezellig kunnen kletsen over het ouderschap en kinderen e.d. En dat doe ik ook graag, als het gezellig is.
Als je je aan "de regels" zou houden eigenlijk wel. Dan zou je zoals bovenstaand voorbeeld van _evenstar_ je verhaal over de Efteling in de SC moeten posten, of niet offtopic gaan. Doordat het topic nu vaak als een soort SC gebruikt wordt, krijg je een los clubje met een eigen slowchat die pas integreren op het moment dat ze zwanger worden en in z&g gaan posten.quote:
oi, wat vind ik het nu moeilijk om me goed uit te spreken!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
afzeiken?
als je een probleem hebt, los je dat op dat moment op. zo niet, prima, maar niet weet ik veel hoeveel later. dat is een veel voorkomende vrouwenkwaal die je hier nu ook duidelijk ziet. en het is zo weinig zinvol of constructief.
ja ok, als er te veel sc is moeten ze door gestuurd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou ja, qua slowchat zouden ze best op het speeltuinbankje plaatsnemen denk ik
En dat is dus het hele probleem.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:09 schreef Belana het volgende:
[..]
ja ok, als er te veel sc is moeten ze door gestuurd.
ik lees het dus niet, dus ik weet het niet, ik ben ook heel selectief in welke topics ik lees
verder kan ik me vreselijk ergeren aan bepaalde mensen, natuurlijk, het is hier zo druk inmiddels dat dat vrij normaal is dat dat gebeurt. ik post er omheen over het algemeen.
ik zou het bijzonder vermoeiend vinden als ik iedereen mijn ergernissen moet opdringen.
maargoed, ik kom dus niet zo heel veel meer hier, dus het is gewoon wat verder van me af allemaal.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Oud praatgroep
en dan met K.I.M als psych
lijkt me werkelijk fantastisch
Pcies het is allemaal haar *wijst* schuldquote:
quote:
Mja, daar kun je mij dan ook op pakken. Ik lurk veel in OUD (fototopics van kinderen en buiken, Z&G, SC, ...) maar postte tot voor kort slechts in een 3 topics (die eigenlijk altijd over hetzelfde gaan: rammelen, wachten op en moeilijk zwanger).quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, dat is mij ook wel eens opgevallen. Dat bijna 90% van de tweede streepjesposters alleen maar in dat topic posten en voor de rest geen moeite doen om in de rest van de topics te reageren.
het gaat bij mij niet zozeer om personen als je dat bedoelt.quote:
Maar daarmee isoleer je jezelf dus wel, en is de kans zeer groot dat je straks alleen nog maar meer moeite gaat krijgen om in andere topics te reageren als daar je vaste vrienden niet zitten. Snap je wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, daar kun je mij dan ook op pakken. Ik lurk veel in OUD (fototopics van kinderen en buiken, Z&G, SC, ...) maar postte tot voor kort slechts in een 3 topics (die eigenlijk altijd over hetzelfde gaan: rammelen, wachten op en moeilijk zwanger).
Als ik voor mezelf mag spreken, komt dat voor een groot deel omdat ik gewoon echt niet zoveel tijd op FOK! spendeer als veel andere mensen en dan kies ik er de topics uit waar ik me het best in thuis voel (maw in welke fase ik zelf zit). Ik denk dat dat voor veel andere posters ook wel het geval is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |