Ik mis Quonnman.. en Brother_52quote:
Dat is zeker wel even balen, maar je instelling is goed en dan komt allemaal wel weer goed!!!quote:Op zondag 12 juli 2009 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weet ik wel hoor. En het gaat wel weer goed komen. 100% zeker! Maar baal wel dat ik weer kan opbouwen ipv uitbouwen.
Die staan op het plaatje bij de buren...quote:Op zondag 12 juli 2009 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik mis alleen Tokay zelf en pyl op het plaatje.
Meneer heeft een Gristenunie-uitstraling.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
Dit plaatje staat nog open om te raden:
[ afbeelding ]
Een makkie....
Okay. Ik wist dat ik er waarschijnlijk een paar over het hoofd had gezien.quote:
Wel close, maar niet Gristenuniequote:Op zondag 12 juli 2009 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meneer heeft een Gristenunie-uitstraling.
Ik vind dat ie helemaal geen uitstraling heeft...quote:Op zondag 12 juli 2009 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meneer heeft een Gristenunie-uitstraling.
Precies!!quote:
quote:Ab Klink werd in mei 2009 bij een verkiezing georganiseerd door de Nieuwe Revu uitgeroepen tot de "Irritanste Nederlander 2009", met een ruime voorsprong op de nummer twee, Geert Wilders.
Done!quote:Op zondag 12 juli 2009 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
Even het plaatje aanpassen Andy!!
Ja ben nu nog even in de baalfase... maar die moet snel afgelopen zijn vind ik. Dan is het tijd om de brokstukken weg te gooien en nieuwe dingen op te bouwen.quote:Dat is zeker wel even balen, maar je instelling is goed en dan komt allemaal wel weer goed!!!
Dat is ongeveer hetzelfde.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind dat ie helemaal geen uitstraling heeft...
Done! En bedankt alweer meneer!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:16 schreef Tokay het volgende:
Mr_A, jij kan de openingspost nog veranderen, denk ik:
[ afbeelding ]
Sacha is wel een verhaal apart. Als hij zich verkleed als zijn typetje is hij dat typetje. Off-camera kun je dan ook niet even met hem praten, dan heb je ook gewoon te maken met Ali, Borat of Brüno. In Ali G werkten ze voor sommige scènes met echte bende-leden, dat heeft nog tot riskante situaties geleid door zijn gedrag.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind die Borat maar een irritant mannetje!!
Okay, op zich wel knap als je dat kunt. Maar ik ben geen fanquote:Op zondag 12 juli 2009 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sacha is wel een verhaal apart. Als hij zich verkleed als zijn typetje is hij dat typetje. Off-camera kun je dan ook niet even met hem praten, dan heb je ook gewoon te maken met Ali, Borat of Brüno. In Ali G werkten ze voor sommige scènes met echte bende-leden, dat heeft nog tot riskante situaties geleid door zijn gedrag.
Dat is vaak zo. De speelfilms over Mister Bean zijn ook veel minder sterk dan de sketches.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vond Borat leuker toen het korte sketches waren in De Ali G show....
Klopt. Daar zat ik ook zo vanquote:Op zondag 12 juli 2009 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is vaak zo. De speelfilms over Mister Bean zijn ook veel minder sterk dan de sketches.
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan even Lost kijken![]()
veel plezier nog!
Ciao Diaanquote:Op zondag 12 juli 2009 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan even Lost kijken![]()
veel plezier nog!
Hij stond altijd al bekend om bloesje open, harige borst tonen etc.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij lijkt op een Britse presentator maar die hebben meestal wel hun overhemd in hun broek gestopt.
Hè getquote:Op zondag 12 juli 2009 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij stond altijd al bekend om bloesje open, harige borst tonen etc.
Caroline vond het wel wat geloof ik.quote:
Prinses Caroline?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Caroline vond het wel wat geloof ik.
Zou goed kunnen. Ze was wel lief.....quote:
Yep! Al 4 dagen zit het liedje in mijn hoofd.....quote:
Graag gedaan, hoor wyccie.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:35 schreef wyccie het volgende:
Tokay, lieverd! Bedankt.![]()
Hoe heb je de tekst nou goed gekregen?
Ik heb het beter getroffen, ik heb vandaag dit in m'n hoofd.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep! Al 4 dagen zit het liedje in mijn hoofd.....
Niks bijzonders, een spijkerbroek en een effen shirtje.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie? Pyl wil graag nog even weten wat je gister aanhad op je werk.
Ik denk dat ik het al weet.quote:
Ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niks bijzonders, een spijkerbroek en een effen shirtje.
Jazekerquote:Op zondag 12 juli 2009 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht even, ik zie het. Hadassah de Boer?
Ik ben verder ook niet zo dol op haar, maar...quote:
quote:
quote:
Ik moest ook drie of vier keer kijkenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:14 schreef wyccie het volgende:
Knap, Wa. Ik had haar echt niet herkend op die foto.
Misschien ook misleid door het NewYorkse.
Ze heeft wel prachtig haarquote:Op zondag 12 juli 2009 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben verder ook niet zo dol op haar, maar...
Ze was daar voor een foto-shoot.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moest ook drie of vier keer kijkenVolgens mij komt Hadassah Amsterdam ook niet uit, wat deed ze in NY?
Verdomdquote:Op zondag 12 juli 2009 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het echt een heel erg mooie foto. Het zal waarschijnlijk ook niet in 1 keer gelukt zijn.
Haar voeten zijn ook al erg vies.
Maar ik heb je nu al een heel eind op weg geholpen, toch?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:33 schreef wyccie het volgende:
Gaat lekker hier.
Ik dacht eerst aan Erben Wennemars, toen Jonny Lee Miller.
Je was serieus met dat 'schaatser'!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:33 schreef wyccie het volgende:
Gaat lekker hier.
Ik dacht eerst aan Erben Wennemars, toen Jonny Lee Miller.
Jazeker, ik kan nu al 4,5 miljard aan Aziaten, Europeanen, Oceaniërs en Afrikanen wegstrepen.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik heb je nu al een heel eind op weg geholpen, toch?
Graag gedaanquote:Op zondag 12 juli 2009 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jazeker, ik kan nu al 4,5 miljard aan Aziaten, Europeanen, Oceaniërs en Afrikanen wegstrepen.
quote:
Mooie rol had-ie daar, stijve kasthomo.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Michael C. Hall, ook bekend van Six Feet Under.
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooie rol had-ie daar, stijve kasthomo.
Klopt. Bekende componist van filmmuziek. Inmiddels overleden.quote:
Die leeft nog geloof ik. Deze man heeft mogelijk een neefje dat ooit een hitje had.quote:
Zelfde achternaam idd.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Hij heeft mogelijk een neefje?Of bedoel je dat ze dezelfde (achter)naam hebben?
Each time you break my heart.....quote:
Michael Kamen idd.quote:
Whehehe. Het zal zo'n modern kunstwerk zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Staat het paard waar ze op zit, op de voorbenen?
Dan kan wyccie weer een hoop actrices doorstrepen.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Actricetje. Vroeger ook wel gezongen.
In haar vrije tijd, neem ik aan?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:Actricetje. Vroeger ook wel gezongen.
Is het niet héérlijk? Linkje?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag een topicreport gepost. Het topic is daarna snel gesloten.
Ik dacht dat het Sienna Miller was en kan me niet herinneren dat ze ooit een hitje heeft gehad.quote:
Met Eight Wonder I am not scared.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Sienna Miller was en kan me niet herinneren dat ze ooit een hitje heeft gehad.
Patsy ken ik alleen als ex van Liam Gallagher.
Oh oké, ze heeft ooit een liedje van de Pet Shop Boys gezongen, I'm not scared, als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:45 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat het Sienna Miller was en kan me niet herinneren dat ze ooit een hitje heeft gehad.
Patsy ken ik alleen als ex van Liam Gallagher.
Nee maar welquote:Op maandag 13 juli 2009 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh oké, ze heeft ooit een liedje van de Pet Shop Boys gezongen, I'm not scared, als ik het me goed herinner.
Heather Graham
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Vanessa Paradis? Mevrouw Johnny Depp.
Zolang Johnny maar happy met haar is.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Nooit begrepen wat mannen daar aan vinden
Mevrouw Paradijs, bedoel ik.
Zo is het maar netquote:Op maandag 13 juli 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zolang Johnny maar happy met haar is.
Vraag maar een nieuwe OP aan bij Tokay.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
We kunnen hier wel 'RjP voor Andy en Wa' van maken.
We zijn wel erg op elkaar ingespeeld......quote:Op maandag 13 juli 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We zijn wel erg op elkaar ingespeeld......
We raden steeds elkaars plaatjes, bedoelde ik alleen.quote:
Hij trekt hele plukken haar uit Sheebaquote:Op maandag 13 juli 2009 13:52 schreef wyccie het volgende:
Whaha, Lennon wil de poes aaien, maar dat lukt 'm niet. Peace houdt hem vast!![]()
Wat maakt ie toch lieve geluidjes.
Daar lijkt het inderdaad wel op. De poes hoeft maar een geluidje te maken en Lennon is aan het lachen.quote:
Waarschijnlijk kunnen baby's dieren nog verstaan en is jullie poes een moppentapper van jewelste.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad wel op. De poes hoeft maar een geluidje te maken en Lennon is aan het lachen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen baby's dieren nog verstaan en is jullie poes een moppentapper van jewelste.
Bedient Diaan jou nu? Of zit die weer met Scrut achterthuis te rommelen terwijl jij ziek op bed ligt...quote:
Ik ben na het schillen van de aardappelen weer op huis aangegaan.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Of zit die weer met Scrut achterthuis te rommelen terwijl jij ziek op bed ligt...
Dan is hij nog dommer dan ik al dacht...... maar ik denk dat hij wel heel goed wist dat het cocaïne was, hij gebruikte het al jaren.....quote:Op maandag 13 juli 2009 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt dat hij dacht dat het talkpoeder was.
Was al langer bekend dat Yuri flink aan de neussuper zat toch? Jaren geleden hem al eens helemaal wappie in een uitgaansgelegenheid tegengekomen....quote:
En dan gewoon nemen 3 of 4 dagen voordat je een NK hebt, zo ontzettend dom.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Coke is dan natuurlijk ook wel de drug bij uitstek die je bij een topsporter zou verwachten.
Die heeft aan de Red Bull gezeten.quote:
Heeft ie daar de leeftijd al voor dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zonderland![]()
Die heeft volgens mij zelfs nog nooit een shandy gedronken.
Dat zeg je alleen maar omdat peaceman hier ook isquote:Op maandag 13 juli 2009 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
Hij heeft een echte sixpacktoch vind ik hem aangekleed leuker
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat peaceman hier ook is
Ach ja, waarom ook niet.quote:
Jij bent geen dame.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:15 schreef peaceman het volgende:
epke?
Ik ook. Brrrr.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
Hij heeft een echte sixpacktoch vind ik hem aangekleed leuker
Jij bent meer van de beertenders?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zie die sixpacks worden helemaal niet mooi gevonden door vrouwen..
Dat is dan weer het andere uiterste, gewoon een beetje ertussenin. De mannen die er zo uit zien, zijn altijd met hun uiterlijk, gewicht enz. bezig en dat vind ik irritant. Eten niets teveel en zijn volgens mij niet echt gezellig. Ik hou wel van gezellige mensen.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent meer van de beertenders?
Echt waar?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent lesbisch, toch?
Ik ben ondanks mijn bijkans goddelijke lichaam ook heel gezellig, hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste, gewoon een beetje ertussenin. De mannen die er zo uit zien, zijn altijd met hun uiterlijk, gewicht enz. bezig en dat vind ik irritant. Eten niets teveel en zijn volgens mij niet echt gezellig. Ik hou wel van gezellige mensen.
Heb jij ook een sixpack dan?? Ik vind je inderdaad wel gezellig, maar jij lijkt me niet zo'n gezonheidsfreak.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ondanks mijn bijkans goddelijke lichaam ook heel gezellig, hoor.
Ik niet meer.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, maar ook geen buikje. Ik pas nog in m'n kleren van meer dan 20 jaar geleden
Ik had het over mannen met sixpacks die niet gezellig waren..quote:Op maandag 13 juli 2009 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar ook geen buikje. Ik pas nog in m'n kleren van meer dan 20 jaar geleden
Ik heb nog één broek van toen ik 18 was.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
Wel knap dat je kleren van 20 jaar geleden nog aan kan en dat je die nog hebt
Dat past mij al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog één broek van toen ik 18 was.
En hij blijft maar lachen! Lijkt me best eng als je zo klein bent en er komt een beest op je af dat bijna even groot is als jij.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Voor de liefhebbers:
Lennon heeft pret met Sheeba!!
[ link | afbeelding ]
Maak er geen gewoonte van, hè. Je wilt niet bekendstaan als de FOK!-zeikerd.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag weer een topicreport gestuurd. Ook dat topic werd onmiddelijk gesloten
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maak er geen gewoonte van, hè. Je wilt niet bekendstaan als de FOK!-zeikerd.
Jij post een anoniem topicreport?!?! Ik niet hoor.quote:
Dat weet ikquote:Op maandag 13 juli 2009 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij post een anoniem topicreport?!?! Ik niet hoor.
Vandaar al die hatemail in mijn postvakje...... Je hebt gewoon mijn account gebruikt!quote:
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vandaar al die hatemail in mijn postvakje...... Je hebt gewoon mijn account gebruikt!
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat weet ikIk krijg de lijsten toegestuurd via e-mail.
Er is momenteel weer veel racisme te vinden op Fok! Helaasquote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik stuur alleen een report als ik vind dat iets alle perken te buiten gaat. Ik heb al wékenlang niks gestuurd.
Daar begin ik niet eens aan, dat is dweilen met de kraan open. Ik lees ook amper in NWS of POL, dus dat scheelt weer.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is momenteel weer veel racisme te vinden op Fok! Helaas
Dit is niet zomaar een tennister maar mijn toekomstige echtgenote......quote:Op maandag 13 juli 2009 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ken geen tennissters.
Andy, Cillian Murphy was goed laatst
Ze zit achter de kassa bij je lokale super?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Dit is niet zomaar een tennister maar mijn toekomstige echtgenote......
Brian....quote:Op maandag 13 juli 2009 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
Oh en die acteur van gisteravond staat ook nog open. Richard/Dick?
Ze lijkt er wel een beetje op.....quote:Op maandag 13 juli 2009 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zit achter de kassa bij je lokale super?
Geen idee nuquote:
Hij zat in 2 delen van de Bourne films en in Troy en Braveheart.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen idee nuHij heeft wel een heel bekend gezicht.
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat ballenmeisje zal Ana Ivanovic wel zijn.
Ik heb alleen Braveheart gezien, dus ik ken hem van andere dingen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij zat in 2 delen van de Bourne films en in Troy en Braveheart.
Ik voorzie een dubbel alcoholprobleem.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Mr en Mrs Andy en Ana Anonimous ooit.
Hij was ook de eerste acteur die Hannibal Lecter vertolkte al heette hij wel Lecktor in die film.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb alleen Braveheart gezien, dus ik ken hem van andere dingen.
Wij zijn aphrodisiacaddicts.....quote:Op maandag 13 juli 2009 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik voorzie een dubbel alcoholprobleem.
Die heb ik ook niet gezien, dus ik ken hem van andere dingen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij was ook de eerste acteur die Hannibal Lecter vertolkte al heette hij wel Lecktor in die film.
Speelde hij ook de rol van Swiebertje in de Amerikaanse remake, Sweet Little Burt?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij was ook de eerste acteur die Hannibal Lecter vertolkte al heette hij wel Lecktor in die film.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Speelde hij ook de rol van Swiebertje in de Amerikaanse remake, Sweet Little Burt?
Allemaal niet gezien, dus ik ken hem van andere dingen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij was Daphne Moon's vader in Frasier, zat in The 25th Hour, Adaptation,X-men 2,Match Point,Red Eye,
Geen I Claudius.quote:
King lear!quote:Op maandag 13 juli 2009 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Allemaal niet gezien, dus ik ken hem van andere dingen.
Misschien een kostuumdrama? Shakespeare?
Ik denk maar dat ik het gewoon zeg... Ik ga pitten. UPC valt ook steeds uit....quote:
quote:
Omdat Pyl en Tokay je niet meer bij de buren willen hebben.quote:
Jij dacht dus dat die 2 kussen op je wang een goed teken waren?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:48 schreef Gellius het volgende:
Kom nou, daar gaat hooguit Seborik over, toen Yvonne hier de scepter zwaaide.
Pyl: Gellius ora siete evitato dal nostro familia.quote:
Gellius je bent uitgestoten uit onze familie. Ga en keer nooit meer terug.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:09 schreef wyccie het volgende:
Kunnen we ook Nederlands bijven praten?
Ik versta geen Buitenlands.
Ja ik weet ook niet wat Gelly gedaan moet hebben om zo uit de gratie te geraken.....quote:
Je wil gewoon niet bij het plebs horen zeker? Je blijft te elitair voor ons maar te ordinair voor hun....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:17 schreef Gellius het volgende:
Welnee, Tokay en pyl weten als geen ander dat het volkomen zinloos is om Italiaans tegen mij te spreken.
Tong een plaatje plaatsen? Dat is volgens mij sinds topic 350 niet meer gebeurd.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb m'n plaatje al weggehaald. Doe jij maar een nieuwe
Dat wordt even wachten danquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tong een plaatje plaatsen? Dat is volgens mij sinds topic 350 niet meer gebeurd.....
Dan wacht ik wel even in de sportzaal, sauna, zwembad enzo.quote:
Wij zijn avond mensen....quote:
Nee, die weet niet eens waar het topic is geloof ik.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft tong80 al een nieuw plaatje gepost?
Jawel hoor. Mijn plaatje was niet goed genoeg voor hem.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, die weet niet eens waar het topic is geloof ik.....
Nu je het zegt ja.quote:
Jullie wisselen mekaar af ...quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben weer aan het werk en nu is Peaceman ziek thuis
Juist.quote:
Yep, De Vliegende Hollanderquote:
Volgens mij kocht ie al tijdens z'n loopbaan allerlei dingen her en der, las ik ooitquote:
Ja voornamelijk experimentelen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Volgens mij kocht ie al tijdens z'n loopbaan allerlei dingen her en der, las ik ooit
aparte man..hij was wel eens op TV net na zijn loopbaan, in de tennissport kom je zijn naam nooit meer tegen, voor zover ik weet.quote:
Hij komt regelmatig langs hoor. Maar idd niet te veel. Krajicek is de laatste held.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:41 schreef qonmann het volgende:
[..]
aparte man..hij was wel eens op TV net na zijn loopbaan, in de tennissport kom je zijn naam nooit meer tegen, voor zover ik weet.
Ik bedoel meer dat ie nog dingen doet voor tennis .Krajicek organiseert nog van alles etc.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij komt regelmatig langs hoor. Maar idd niet te veel. Krajicek is de laatste held.
Maar hij was de beste dubbelspeler van zijn generatie.
Verloor een grand slam finale van de eerste donkere speler die wel won in Amerika.
Daardoor komt ie voornamelijk nog langs.
Volgens mij sponsort ie erg veel. Maar dan niet in de publiciteit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ie nog dingen doet voor tennis .Krajicek organiseert nog van alles etc.
(maar zo erg volg ik het niet)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |