Alleen Zara Home kun je online bestellen.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:23 schreef PeterBems11 het volgende:
Kan je eigenlijk online via de site van Zara je kleding bestellen net als bij de site van H&M?
Ze hebben vaak ook sublieme herenkleding anders hoor. Topwinkel voor man en vrouwquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben nog nooit in een Zara geweestWil dat wel eens gaan doen, maar dan alleen voor de kinderkleding
Bij gebrek aan een man let ik daar niet opquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze hebben vaak ook sublieme herenkleding anders hoor. Topwinkel voor man en vrouw
Wat zal ik zeggen..het is er gewoon nog nooit van gekomenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:58 schreef Modepopje het volgende:
nog nooit in de zara? jeetje. vind het één van de leukste winkels met de mooiste collectie steeds! koop er de laatste tijd steeds meer!
Is zara dan online? Of gaan ze binnenkort een webshop oprichten ?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:28 schreef Tamashii het volgende:
Mja, ik denk dat online verkopen niet beter wordt.
Je ziet het ook met de h&m, lang niet alles staat erop en soms zijn ze uitverkocht en staat het nog steeds op de website.
Ook pak je de meeste sale niet mee, in de winkel werden rokjes voor 2 en 5 euro verkocht terwijl ze op de site nog 19 euro waren. Nja, das dan mooi kut.
Dat is Stradivarius..o.i.d. Hele leuke kleding. In Barca heb je er 1 zitten.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik vind Zara altijd een beetje tuttig eigenlijk. Er is nog zo'n winkel, volgens mij van dezelfde eigenaar, met een Russiche naam (ik kan even niet op de naam komen), die heeft wat vlottere kleren.
Nee hoor, zou het echt wel leuk vinden als er een ZARA online komt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:54 schreef ik.ben.hier het volgende:
Zara is toch wel één van mijn favoriete winkels qua kleding. Maar hier is dus weinig animo voor en is men meer van de H&M?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |