quote:
Gisteren heb ik toevallig een stukje van Singing Bee (quote:
ja das idd wat te gay imho. Dat andere stond m toch beter... wat ie hiervoor had. en wies dat naast m? Zn holmaat?quote:
Pssst, gordon is een homofielquote:Op zondag 12 juli 2009 20:35 schreef DurumDoner het volgende:
Hoe homofiel wil je het maken? Nu op Nederland 3.
Ja ik kijk dat soort programma's.
Das ook wel weer waar, en zij dan denken hip te zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 21:51 schreef Levolution het volgende:
@TS: kun je wel zeuren over zijn vlotte kapsel, maar de gemiddelde Turk loopt er met een nog ergere homokapsel bij dan Gordon.
Ik uitgezonderd.
kun je makkelijk roepen zonder fotos in je foboquote:Op zondag 12 juli 2009 21:51 schreef Levolution het volgende:
@TS: kun je wel zeuren over zijn vlotte kapsel, maar de gemiddelde Turk loopt er met een nog ergere homokapsel bij dan Gordon.
Ik uitgezonderd.
Foto's graagquote:Op zondag 12 juli 2009 21:51 schreef Levolution het volgende:
Ik uitgezonderd.
Ik vroeg ook niet om een foto van jou, maar om een foto van een gemiddelde Turk. Is er berekend wat een gemiddelde Turk is? Stuur een foto van een gemiddelde Turk, dan kijk ik voortaan beter om me heen, kijken of ik ze vaak tegenkom hierquote:Op zondag 12 juli 2009 21:58 schreef Levolution het volgende:
Ach, pak gewoon een Hyve van een willekeurige Turk en kijk tussen zijn/haar vrienden.
Of ga een keer op een zaterdagavond naar de plaatselijke discotheek.
En ik hoef mezelf niet te bewijzen met foto's, ik weet wel dat ik geen mat heb en ook geen pot Murray's in mijn haar smeer.
Haha ja tof, laten we dat het Turken balletje weer opgooien.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:51 schreef Levolution het volgende:
Ik uitgezonderd.
Nee dat laatste was ook meer een opmerking naar die andere die zei dat ik geen foto's in mijn fobo had.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet om een foto van jou, maar om een foto van een gemiddelde Turk. Is er berekend wat een gemiddelde Turk is? Stuur een foto van een gemiddelde Turk, dan kijk ik voortaan beter om me heen, kijken of ik ze vaak tegenkom hier
Dus als ik hier een foto post en jou vraag of het een gemiddelde Turk is, geef jij er geen antwoord op, omdat je niet (mee)doet aan mensen persoonlijk naaien? Dan weet ik nog niet wat een gemiddelde Turk is.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee dat laatste was ook meer een opmerking naar die andere die zei dat ik geen foto's in mijn fobo had.
Maar goed, ik ga je geen foto's geven (ik doe nooit mee aan die 'post-hier-guido's' acties enzo, ik heb er geen behoefte aan om mensen persoonlijk te naaien), maar nogmaals, probeer Hyves eens.
En dan kun je wel kinderachtig gaan doen over de 'gemiddelde Turk', of die berekend is volgens statistische methoden, maar ik zie ze veel te vaak. Bovendien zijn Turken niet zo goed in het erkennen van zaken en dat bevestig jij maar weer.
Hoezo? Ik doe toch normaal in deze topic?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:13 schreef Anywhere het volgende:
Kunnen Levolution en DurumDoner een permaban krijgen? Vind ze niet zo gezellig
Ik dacht dat je al wat meer gepost had, maar ik had me vergistquote:Op zondag 12 juli 2009 22:17 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Hoezo? Ik doe toch normaal in deze topic?
Zelf dingen invullen door voorgaande dingen ?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:19 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al wat meer gepost had, maar ik had me vergist
Vind je het erg als ik dat niet zeg? Privacy enzo.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dus als ik hier een foto post en jou vraag of het een gemiddelde Turk is, geef jij er geen antwoord op, omdat je niet (mee)doet aan mensen persoonlijk naaien? Dan weet ik nog niet wat een gemiddelde Turk is.
edit: In welke stad woon jij?
Je doet wel homofoob.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:17 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Hoezo? Ik doe toch normaal in deze topic?
Ik zal voortaan beter oplettenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zelf dingen invullen door voorgaande dingen ?
Dat valt wel mee toch? Hij zegt alleen dat het kapsel van Gordon nogal overdreven is.quote:
Hiervoor was privacy niet belangrijk en nu wel?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dat niet zeg? Privacy enzo.
edit: laat ook maar, het staat toch in mijn profiel. Groningen. Maar daar valt het nog mee, ik kom oorspronkelijk uit Hengelo.
[..]
Je doet wel homofoob.
Jawel, ik vind privacy juist wel belangrijk, daarom post ik toch ook geen foto's van anderen? Is wel zo netjes vind ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hiervoor was privacy niet belangrijk en nu wel?![]()
Maar goed, ik kom daar nooit, dus ik weet niet wat een gemiddelde Turk is.
Dat bedoel ik niet sukkel. Je zegt eerst dat je niet wil zeggen waar je woont en vervolgens bewerk je je post en zeg je dat het toch al op je profiel staat. Waarom heb je het ooit op je profiel gezet als je zo op je privacy gesteld bent?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jawel, ik vind privacy juist wel belangrijk, daarom post ik toch ook geen foto's van anderen? Is wel zo netjes vind ik.
Weet ik veel, boeiend?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet sukkel. Je zegt eerst dat je niet wil zeggen waar je woont en vervolgens bewerk je je post en zeg je dat het toch al op je profiel staat. Waarom heb je het ooit op je profiel gezet als je zo op je privacy gesteld bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |