quote:
Gisteren heb ik toevallig een stukje van Singing Bee (quote:
ja das idd wat te gay imho. Dat andere stond m toch beter... wat ie hiervoor had. en wies dat naast m? Zn holmaat?quote:
Pssst, gordon is een homofielquote:Op zondag 12 juli 2009 20:35 schreef DurumDoner het volgende:
Hoe homofiel wil je het maken? Nu op Nederland 3.
Ja ik kijk dat soort programma's.
Das ook wel weer waar, en zij dan denken hip te zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 21:51 schreef Levolution het volgende:
@TS: kun je wel zeuren over zijn vlotte kapsel, maar de gemiddelde Turk loopt er met een nog ergere homokapsel bij dan Gordon.
Ik uitgezonderd.
kun je makkelijk roepen zonder fotos in je foboquote:Op zondag 12 juli 2009 21:51 schreef Levolution het volgende:
@TS: kun je wel zeuren over zijn vlotte kapsel, maar de gemiddelde Turk loopt er met een nog ergere homokapsel bij dan Gordon.
Ik uitgezonderd.
Foto's graagquote:Op zondag 12 juli 2009 21:51 schreef Levolution het volgende:
Ik uitgezonderd.
Ik vroeg ook niet om een foto van jou, maar om een foto van een gemiddelde Turk. Is er berekend wat een gemiddelde Turk is? Stuur een foto van een gemiddelde Turk, dan kijk ik voortaan beter om me heen, kijken of ik ze vaak tegenkom hierquote:Op zondag 12 juli 2009 21:58 schreef Levolution het volgende:
Ach, pak gewoon een Hyve van een willekeurige Turk en kijk tussen zijn/haar vrienden.
Of ga een keer op een zaterdagavond naar de plaatselijke discotheek.
En ik hoef mezelf niet te bewijzen met foto's, ik weet wel dat ik geen mat heb en ook geen pot Murray's in mijn haar smeer.
Haha ja tof, laten we dat het Turken balletje weer opgooien.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:51 schreef Levolution het volgende:
Ik uitgezonderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |