SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij als je een goede signature weet!
Doet 't niet in Chrome, merk ik net.quote:
Bij mij gebeurt er niets hoorquote:
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:57 schreef Big_Boss. het volgende:
[..]
!!! Dank je wel, Genius-F! Je bent een genie!
. Slotje!
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
banaanvraagquote:Op zondag 12 juli 2009 19:58 schreef Biogarde het volgende:
Ik stoor me aan de TS, mag hij een ban?
Als ik TS zijn posthistory zo zie, lijkt me een kloonscan wel een puick plan.quote:
+1, kloon van die post mongool van gisterquote:Op zondag 12 juli 2009 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik TS zijn posthistory zo zie, lijkt me een kloonscan wel een puick plan.
Ja want het is natuurlijke niet mogelijk dat ik gewoon nieuw ben hè, en jij bent ook nog nooit nieuw geweest op het FOK!forum hè, jij had toen je deze account aanmaakte gelijk 1290 posts hè...quote:Op zondag 12 juli 2009 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik TS zijn posthistory zo zie, lijkt me een kloonscan wel een puick plan.
Je post stijl lijkt zelfs op dat van die gast van gister!quote:Op zondag 12 juli 2009 20:02 schreef Big_Boss. het volgende:
[..]
Ja want het is natuurlijke niet mogelijk dat ik gewoon nieuw ben hè, en jij bent ook nog nooit nieuw geweest op het FOK!forum hè, jij had toen je deze account aanmaakte gelijk 1290 posts hè...![]()
.
Maar toen ik net nieuw was had ik geen samenvatting en die zooiquote:Op zondag 12 juli 2009 20:02 schreef Big_Boss. het volgende:
[..]
Ja want het is natuurlijke niet mogelijk dat ik gewoon nieuw ben hè, en jij bent ook nog nooit nieuw geweest op het FOK!forum hè, jij had toen je deze account aanmaakte gelijk 1290 posts hè...![]()
.
M'n scherm is maar 2ms. Lukt dus niet!quote:Op zondag 12 juli 2009 20:05 schreef Heatseeker het volgende:
Die van mij knippert zo snel, dat als je er langer dan 20 sec naar kijkt, fatale hersenbeschadiging oploopt.
Ik zit al ruim een jaar op het FOK!forum maar ik had nooit echt de behoefte gehad om me registreren zodat ik zelf ook kan posten e.d. vandaar..quote:Op zondag 12 juli 2009 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar toen ik net nieuw was had ik geen samenvatting en die zooi
Nu nog niet, maar dan nog.
Safari engine pikt dit nietquote:Op zondag 12 juli 2009 20:07 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Dan stopt het knipperen als je bijv. Firefox zou gebruiken
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:08 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Chrome en Safari hebben dezelfde motor idd!
Ja, hij mag er eenquote:
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:53 schreef Misanthroopia het volgende:
TVP
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]---------------[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
---------------[ afbeelding ]----------------------[ afbeelding ][ afbeelding ]--------[ afbeelding ][ afbeelding ]
---------------[ afbeelding ]------------------------------[ afbeelding ]---------------[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |