Dan moet ze pics van haar tieten posten.quote:
Dat hoor je mij toch niet zeggen?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:27 schreef Michielos het volgende:
ts kijkt neppe filmpjes en denkt dat deze echt zijn of een zogenaamd stuitend bewijs.
,quote:Op zondag 12 juli 2009 19:28 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat hoor je mij toch niet zeggen?
Maar daarom kan ik het nog wel eng vinden.
Ik vind films soms ook eng - dat betekend toch niet dat ik denk dat het "echt" is?
Ik doe het toch atlijd en daarna constant ramen en deuren in de gaten houdenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:30 schreef Saaaaab het volgende:
Ik ben het (als meisje) met je eens hoor TS! Ik durf het filmpje in de OP niet eens te kijken
Ja precies, ik wéét dat ik dat dan ook ga doen!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik doe het toch atlijd en daarna constant ramen en deuren in de gaten houden
Nóuquote:Op zondag 12 juli 2009 19:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
,
Ok, als je het vanuit die instelling bekijkt (zonder er dingen bij te verzinnen) zeg ik : cool!
Griezelen is een apart gevoel maar het kan ook prettig zijn (een spannende film e.d.)
Geniet ervan, zou ik zeggen
Gelukkig maar!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:30 schreef Saaaaab het volgende:
Ik ben het (als meisje) met je eens hoor TS! Ik durf het filmpje in de OP niet eens te kijken
Ja die in het begin die kan ik ook nog wel aanquote:Op zondag 12 juli 2009 19:37 schreef Remsjo het volgende:
Nou wat eng. Mensen die een filmpje maken en schaduws in het filmpje monteren. Gaaaaaaaaaaaaaaaaap
Jij bent echt een held!!1!1!!2@!2@!!!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:37 schreef Remsjo het volgende:
Nou wat eng. Mensen die een filmpje maken en schaduws in het filmpje monteren. Gaaaaaaaaaaaaaaaaap
Je ziet helemaal geen kut. Alleen een donkere ruimte waar iets beweegt. Alsof er iemand achter de deur aan een touwtje trekt en dat moet ons dan geloven alsof de deur van zelf open en dicht gaatquote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ja die in het begin die kan ik ook nog wel aan![]()
Maar die laatste over een geest van een kindje in de spiegel - die wil ik niet eens zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:47 schreef Remsjo het volgende:
Deze gaf mij toch wel een paar rillingen
Vet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen gillende sluts aan het eind? Want ik schrik keer op keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
quote:
Haha, het internet staat echt vol van dit soort zooiquote:
Je weet dat er wat gaat komen, en tóch nog schrikken!quote:Op zondag 12 juli 2009 21:06 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Haha, het internet staat echt vol van dit soort zooi![]()
HIer nog een bekende:
Die vond ik eerder vies dan eng..quote:Op zondag 12 juli 2009 20:58 schreef Linlinlin het volgende:
Ik vind hem niet zo eng, wel bizar!
Iemand The Exorcist wel eens gezien? Daar kon ik heel lang niet van slapen..
Teleurstellend on-enge filmquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |