Dat moet mij niet gebeuren: weg stereobeeld en diepte in het geluid!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:21 schreef Pea het volgende:
Heb ik al jaren...![]()
Voordeel: Als je wilt slapen ga je gewoon op je linkeroor liggen. Instant stilte!
Moet jij niet ergens op Bang & Olufsen klaarkomen?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:33 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat moet mij niet gebeuren: weg stereobeeld en diepte in het geluid!
Mensen die denken dat B&O het summum van audioapparatuur is (of niets anders kennen)!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:51 schreef RIGGER het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens op Bang & Olufsen klaarkomen?
Mja, de dokter had nog gekeken en hij zei dat mn gehoorgang schoon was :S Na, als het donderdag nog niet over is dan ga ik terug.. t begint nu echt vervelend te worden, ik kan muziek nieteens meer fatsoenlijk luisteren, en wat sinadO al zei, heel je ruimtelijk beeld is weg... in de auto leek de richtingaanwijzer van buiten te komenquote:
Als je een beetje aan je oorlel trekt en weer duwt, gaat hij dan soms een beetje open?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:21 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Mja, de dokter had nog gekeken en hij zei dat mn gehoorgang schoon was :S Na, als het donderdag nog niet over is dan ga ik terug.. t begint nu echt vervelend te worden, ik kan muziek nieteens meer fatsoenlijk luisteren, en wat sinadO al zei, heel je ruimtelijk beeld is weg... in de auto leek de richtingaanwijzer van buiten te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |