22 juli om 15.30 uur vanaf Dusseldorfquote:Op maandag 13 juli 2009 21:03 schreef F04 het volgende:
* F04 vliegt binnenkort ook met Emirates naar Dubai. Wanneer vertrek je?
Een jetlag kan je trouwens proberen te voorkomen door op de juiste tijden te slapen.
Hoeveel uur heb je tussen je 2 vluchten in Dubai en blijf je dan in de luchthaven? Bereid je dan alvast voor op een wanordelijke troep mensen die (ongeacht afkomst, wat mooie taferelen geeft) zich overal te slapen leggen in de luchthaven.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
22 juli om 15.30 uur vanaf Dusseldorf
Inderdaad. Zelf niet eens last van gehad.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:37 schreef Lundegaard het volgende:
Ach een jetlag..
Wat is het probleem? Daar ben je met een dagje weer van af. En met een beetje doorzetten draai je gewoon mee de eerste dag.
Die route deed ik ook. Ideaal.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:56 schreef dudelisius het volgende:
Ik ben vorig jaar vertrokken om 9uur vanaf a'dam en via een tussenstop van een uur in Kuala Lumpur doorgevlogen naar Perth.
Ik paar dagen laterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
Ik 2 dagen laterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
EK 56 en dan EK434quote:
haha winter valt mee , ik ga naar coffs harbour , surfen op een prive-strand , de eerste dag ga ik vanuit bris naar byron bay , dus ga wel iets slapen in de bus. Als mijn vriendin dat toelaatquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:42 schreef mividaloca het volgende:
Als je s'ochtends aankomt en moe bent gewoon proberen de dag af te maken.. Dus niet smiddags even een uurtje slapen of extra vroeg naar bed.. ga om 9/10 savonds in Brisbane naar bed.. slaapt de volgende dag een beetje uit.. en ga vrolijk door zou ik zeggen.. Doe ik altijd werkt prima.. bijna nooit last van Jetlags..
Leuk trouwens Austraaaliaaa! Ben net een maand terug.. wel winter nu ga je nog de sneeuw in?
Coffs Harbour is inderdaad een primaaa surfplek! al zal het daar best wel beetje koud zijn hoor.. zou maar voor een goed wetsuit zorgen. Australie is top! Wat ga je verder nog zien?quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha winter valt mee , ik ga naar coffs harbour , surfen op een prive-strand , de eerste dag ga ik vanuit bris naar byron bay , dus ga wel iets slapen in de bus. Als mijn vriendin dat toelaat
had al in je fobo gereageerd :quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:04 schreef mividaloca het volgende:
[..]
Coffs Harbour is inderdaad een primaaa surfplek! al zal het daar best wel beetje koud zijn hoor.. zou maar voor een goed wetsuit zorgen. Australie is top! Wat ga je verder nog zien?
Lijkt me geweldig, maar goed, laat ons ervan uitgaan dat TS dat níet kan (zoals zovelenquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:35 schreef Liejannuh het volgende:
Ik slaap altijd gewoon in het vliegtuig
Wil je me nog een PMetje sturen nadat je geland bent, ben wel benieuwd of je een hoop turbulentie had en hoe je vlucht was.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |