ja dan verkoop je hem zeker niet. 1.0 en cross? En wat bedoel je met uitgeschreven?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:23 schreef bhm het volgende:
Zou er nog "voor de cross" in de topic titel mogen??
ah, een belg. Hier is het schorsenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:32 schreef kensei het volgende:
Dan mag je niet de openbare weg op
het is nogal behoorlijk relevant. Als jejl hem hier in nl op naam zet moet je hem opnieuw schoppen en invoeren.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:08 schreef d.n3rd het volgende:
en dat had jij niet begrepen?
Ligt eraan, je heb ook wel eens van die fun weekenden waarbij elke deelnemer mee mag doen en dan is een hele goedkope auto ook nooit weg, maar dan is het natuurlijk niet voor 90 euro.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ja dan verkoop je hem zeker niet. 1.0 en cross? En wat bedoel je met uitgeschreven?
geen nl auto? In dat geval hebben de nl'ers er dus niks aanquote:Op zondag 12 juli 2009 20:31 schreef bhm het volgende:
Crossen is er natuurlijk in allerlei verschillende klassen.
Deze auto is ideaal voor de beginner, je hebt bijvoorbeeld klassen tot 1400 waarin 16 en 17 jarige ook mee mogen doen.
Daar is deze auto echt wel goed voor
En als onderdelen auto ook helemaal niet verkeerd, de auto komt zo van de weg af en is motorisch perfect.
Waar haal jij nou weer uit dat het geen NL auto zou zijn?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
geen nl auto? In dat geval hebben de nl'ers er dus niks aan
zeg dan dat hij geschorst is. Je zou er dan niks aan hebben omdat het importeren duurder is dan de auto en er zou nog een paar tientjes schorsing kosten over heen komen! Dus ja het maakt iets uit. Btw de schorsing is niet overdraagbaar.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:39 schreef bhm het volgende:
[..]
Waar haal jij nou weer uit dat het geen NL auto zou zijn?
En waarom zou je er dan niks aan hebben?![]()
Doen buitenlandse auto's het niet in nederland ofzo ?![]()
Auto is geschorst en is gewoon Nederlands mocht het uitmaken.
Wat bedoel jij met een schorsing is niet overdraagbaar?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
zeg dan dat hij geschorst is. Je zou er dan niks aan hebben omdat het importeren duurder is dan de auto en er zou nog een paar tientjes schorsing kosten over heen komen! Dus ja het maakt iets uit. Btw de schorsing is niet overdraagbaar.
dat ding moet toch van je naam af. Anders doe mij dat ding maar voor die paar tientjes al de boetes zijn toch voor jou...quote:Op zondag 12 juli 2009 20:54 schreef bhm het volgende:
[..]
Wat bedoel jij met een schorsing is niet overdraagbaar?
En sowieso het is een auto voor de cross of voor onderdelen ga er niet vanuit dat iemand dit nog op de weg wil gebruiken daarom staat er ook cross in de topic titel.
Mensen die alleen maar gaan zeuren in een topic en geen interesse hebben
Hij is toch geschorst staat dus op geen enkele naam.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
dat ding moet toch van je naam af. Anders doe mij dat ding maar voor die paar tientjes al de boetes zijn toch voor jou...
dat kan niet. Of je moet een autosloopbedrijf hebben en dan is het handel.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:58 schreef bhm het volgende:
[..]
Hij is toch geschorst staat dus op geen enkele naam.
De auto bestaat niet meer zeg maar.
normaal gesproken is dat voor particulieren niet mogenlijk. Dat die bedrijven dat doen zegt wel iets over die bedrijven...quote:Op zondag 12 juli 2009 22:16 schreef robertzone het volgende:
welnee valt allemaal reuze mee.
Je kan je auto laten uitschrijven (dat heet dus geen schorsen, dat is voor ÊÊn jaar je auto van de weg houden en geen wegenbelasting en verzekering hoeven te betalen.. Bijvoorbeeld als je een auto opknapt).
Bij het uitschrijven worden de papieren dus vernietigd. Wat er dan met de auto gebeurtis geen haan die daar naar kraait.. Zolang je je auto maar niet meer op de openbare weg laat zien (tenzij op een trailer) is er niks aan de hand.
Hier in de buurt zijn er ook een aantal bedrijven die voor een paar tientjes je auto uitschrijven. Zo heb ik dat met een oud corsa-tje gedaan die ik voor onderdelen wou gebruiken. Daarna naar de sloop getrailerd waar die is gesloopt.
Verder een gratis up! en succes met je verkoop
Is klinklare onzin.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
normaal gesproken is dat voor particulieren niet mogenlijk. Dat die bedrijven dat doen zegt wel iets over die bedrijven...
ga toch weg man. Dat zou betekenen dat ik met dat ding een ramkraak zou kunnen plegen en dat ze niet kunnen herleiden wie de eigenaar is...quote:Op zondag 12 juli 2009 22:40 schreef bhm het volgende:
[..]
Is klinklare onzin.
Wat denk je dat er met al die crossauto's gebeurd dan?
Als je geen interesse hebt ga dan weg, helemaal als je nonsens praat.
Auto kan gewoon verkocht worden en ook weer verhandeld.
Is echt niet de 1e cross auto die ik koop/verkoop.
Nee, want dan rijd je er mee op de openbare weg, dat mag nietquote:Op zondag 12 juli 2009 22:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ga toch weg man. Dat zou betekenen dat ik met dat ding een ramkraak zou kunnen plegen en dat ze niet kunnen herleiden wie de eigenaar is...
En als jij dat nou doet met een auto zonder kentekenplaat?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ga toch weg man. Dat zou betekenen dat ik met dat ding een ramkraak zou kunnen plegen en dat ze niet kunnen herleiden wie de eigenaar is...
En het liefst een verse APKquote:Op zondag 12 juli 2009 23:14 schreef bhm het volgende:
[..]
En als jij dat nou doet met een auto zonder kentekenplaat?
Hoe wouden ze je dan achterhalen...
Dus jij beweert eigenlijk gewoon dat zelfs je crossauto ingeschreven moet staan bij het rdw en een kenteken moet hebben?
Met jou kan ik praten!quote:
thuislopen ooit van gehoord?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
dat kan niet. Of je moet een autosloopbedrijf hebben en dan is het handel.
bij die eigenaar was hij vorige week gestolenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
en als de koper er wel iets mee moet wat mag. Drie keer raden bij wie verhaal komen halen? Juist, bij diegene die het kenteken heeft ingeleverd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:37 schreef T42 het volgende:
[..]
thuislopen ooit van gehoord?
kunt gewoon je kenteken inleveren hoor
nou dan mag ik dus geen kevers meer uitelkaar halen of bootjes verkopenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
en als de koper er wel iets mee moet wat mag. Drie keer raden bij wie verhaal komen halen? Juist, bij diegene die het kenteken heeft ingeleverd.
"demonteren of slopen" dus je mag de onderdelen verkopen. toevallig dan nog in geheelquote:Zelf een voertuig demonteren/slopen
Alleen door de RDW erkende demontagebedrijven mogen voertuigen demonteren of slopen. Voor enkele categorieën voertuigen geldt een uitzondering op deze regel.
Voertuigen die u wel zelf mag slopen of demonteren zijn:
personenauto's en bedrijfswagens, waarvan de maximum toegestane massa niet zwaarder is dan 3500 kg, van 15 jaar en ouder;
motorfietsen;
bromfietsen;
aanhangwagens;
bedrijfsvoertuigen met een maximum toegestane massa van meer dan 3.500 kg.
Voor het zelf slopen van een voertuig kunt u bij de RDW een verzoek tot beëindiging van de registratie indienen. In een begeleidende brief vermeldt u de reden van uw verzoek. Tevens moet u de originele kentekendelen (Voertuigbewijs, Tenaamstellingsbewijs en het Overschrijvingsbewijs) en een kopie van uw legitimatiebewijs opsturen. Als het kenteken op naam van een rechtspersoon staat, moet u ook een kopie uittreksel van de Kamer van Koophandel meesturen. De RDW beoordeelt vervolgens of uw registratie beëindigd kan worden.
Het adres is:
RDW
afd. VRD
Postbus 30.000
9640 RA Veendam
De voertuigverplichtingen vervallen op het moment dat de RDW de registratie in het kentekenregister beëindigt.
Na beëindiging van de kentekenregistratie moet u zelf zorgdragen voor vernietiging van de kentekenplaten.
ik wist het echt niet dat het mocht. Zag het daarna op de rdw site. Een stome regeling. Ik denk dat je wel moet slopen. Als de koper van deze 205 gaat crossen in de bossen en hem daar achter laat kunnen ze alleen naar ts gaan om verhaal te halen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:36 schreef T42 het volgende:
[..]
nou dan mag ik dus geen kevers meer uitelkaar halen of bootjes verkopen
want die haal ik wel eens van kenteken af jah en verkoop ze dan zo.
ik heb papiertje met dat kenteken ongeldig is en dan mag ik doen wat ik wil met de auto of boot.
als ik hem aan een sloop of oudijzerboer geef kan er ook vanalles mee gebeuren want op een sloop kun je ook auto's kopen voor de cross.
en komen ze bij mij? dan heb ik hem toch aan een oudijzerboer meegegeven die hier toevallig was
[..]
"demonteren of slopen" dus je mag de onderdelen verkopen. toevallig dan nog in geheel
Chassisnummer wegvijlen en niemand weet nog iets.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik wist het echt niet dat het mocht. Zag het daarna op de rdw site. Een stome regeling. Ik denk dat je wel moet slopen. Als de koper van deze 205 gaat crossen in de bossen en hem daar achter laat kunnen ze alleen naar ts gaan om verhaal te halen.
Drie banden van deze + je reservebandquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Jammer dat je band lek is
Banden lek gestoken :r
Kerel in wat voor wereld leef jij?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik wist het echt niet dat het mocht. Zag het daarna op de rdw site. Een stome regeling. Ik denk dat je wel moet slopen. Als de koper van deze 205 gaat crossen in de bossen en hem daar achter laat kunnen ze alleen naar ts gaan om verhaal te halen.
Daar ben ik dan stiekem wel nieuwsgierig naar en ik kan me zo voorstellen dat er meer mensen zijn, waaronder wellicht potentiële kopers, die dat ook wel willen wetenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:39 schreef T42 het volgende:
[..]
ts wat heb je veranderd? zou je er weer een kenteken op kunne krijgen? apk afkeurpunten?
Er is nog niks aan veranderd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:30 schreef NoBody122 het volgende:
Niet dat ik geīnteresseerd ben verder; dan is dat maar duidelijk.
Echter heb je deze vraag nog niet beantwoord:
[..]
Daar ben ik dan stiekem wel nieuwsgierig naar en ik kan me zo voorstellen dat er meer mensen zijn, waaronder wellicht potentiële kopers, die dat ook wel willen weten
alleen heb je DAN wel een probleem als perongeluk de politie of RDW deze auto nakijken (bijv op cross terrein) want dan denken ze dat de auto gejat is (waarom zou je anders het nr wegvijlen???)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Chassisnummer wegvijlen en niemand weet nog iets.
neej die vind ik niet waardig om nog op te lappen voor verkoopquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:09 schreef bhm het volgende:
[..]
Er is nog niks aan veranderd.
Bekende defecten/beschadigingen:
Rechter voorband is lek.
Geen accu.
De kap van de linker voorlamp is aan scherven.
Remmen zijn heel slecht.
Hij kwam verder zo van de weg, maar wat er voor apk keuring nog moet veranderen durf ik niet te zeggen.
Maar weet ook niet of dat echt een optie is voor een eventuele koper.
Hij is verder gewoon weer op kenteken te zetten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |