Ja je moet het toevallig weten maar met wat hints komen we er welquote:
Scherpquote:Op zondag 12 juli 2009 20:22 schreef Mailb0mber32 het volgende:
punt
Muziekkennerquote:Op zondag 12 juli 2009 20:22 schreef starla het volgende:
contrapunt
gevoetbald ?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik geloof dat het goed was dat ik er vanmiddag niet was.....
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik geloof dat het goed was dat ik er vanmiddag niet was.....
Nee efkes wezen kijken op de sportschool. Maar ik kan beter op dit moment buiten conflictjes blijven.quote:
geeeeen ideequote:
Bestaat dat malle ding echt? Ik dacht dat het alleen in I.Am Weasel voorkwam.quote:
gecheckt en okquote:Op zondag 12 juli 2009 21:01 schreef Yankee het volgende:
Theremin o.i.d.
Jazeker! Starla +1quote:
+ 1quote:Op zondag 12 juli 2009 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Nash en Stills
Dennis the Pennis?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook Engeland heeft zijn eigen Robert Jensen, wie?
Graham William Walker (Dublin, 4 april 1963), bekend onder zijn artiestennaam, is een Ierse acteur, komiek en televisiepresentator.
Mooie hint overigens, want Grahamquote:Op zondag 12 juli 2009 21:49 schreef qonmann het volgende:
Waar zijn de tijden van Tery Wogan gebleven..
OT - clueless
Tery had vaak mooie gastes, Jensen ook welquote:Op zondag 12 juli 2009 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mooie hint overigens, want Grahamheeft hem ook vervangen als commentator bij de Eurovision Song Contest.
Dit wordt niets.quote:
Oh die was dan een keer guest... kijk eigenlijk te weinig.....quote:
ik kijk nooit. dat Engels is me te moeilijk, je moet zeer goed in Engels zijn om al de woordspelingen te kunnenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh die was dan een keer guest... kijk eigenlijk te weinig.....
Met ondertitels lukt het op zich wel maar ik vergeet het ook gewoon. Jammer want het is veel leuker zonder Harm Edens.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik kijk nooit. dat Engels is me te moeilijk, je moet zeer goed in Engels zijn om al de woordspelingen te kunnen
bevatten & de actualiteit aldaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |