Bwah, die draait wel bij. Kan niet zonder ons.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:36 schreef starla het volgende:
[..]
Niets bijzonders, behalve de teloorgang van Bas.
Maar wat is er met dr gebeurd eigenlijkquote:Op zondag 12 juli 2009 19:37 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Achjaa, wou alleen even melden dat ze irritant is
Knap maar irritantquote:
Met zijn traantjes , zal wel ok zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 19:38 schreef ScottTracy het volgende:
Smokey? Die leeft toch nog?
Ohja hij was natuurlijk op die herdenkingsdienst. Die ik heb moeten missenquote:
HOAXquote:Op zondag 12 juli 2009 19:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hier is ze heel wat minder knap
[ afbeelding ]
+ 1quote:Op zondag 12 juli 2009 19:42 schreef Yankee het volgende:
Ray Charles
Nice, Siniti +1quote:
Ik dacht dat die ergens uit 2000 was... Ik wordt oudquote:
Waarvoor staat REM?quote:In de vijfde fase van de slaapcyclus, de zogenaamde REM-slaap, is er sprake van grote hersenactiviteit. De hersenen zijn actief met dromen, het verwerken van informatie en allerlei geheugenfuncties. Lichamelijk gebeurt er ook van alles; de spieren van armen en benen zijn totaal ontspannen en nagenoeg verlamd, de ademhaling en hartslag zijn onregelmatig en de bloeddruk stijgt. Tijdens de 'droomslaap' vindt dus grote activiteit van lichaam en geest plaats. Deze fase kost dan ook energie.
De remslaap duurt ongeveer 18 tot 24 minuten. In een nacht met 5 slaapcycli beslaat de remslaap ongeveer 20 tot 25 % van de totale slaap.
dichtbij, maar nét nietquote:Op zondag 12 juli 2009 20:00 schreef qonmann het volgende:
Rapid Eye Movemenet
Mwah, dat was een kleine fout tijens het typen, daar doen we niet moeilijk overquote:
Ik hoef toch niet echt uit te leggen dat dat een grapje was, met emoticon en al....quote:Op zondag 12 juli 2009 20:03 schreef ScottTracy het volgende:
Mwah, dat was een kleine fout tijens het typen, daar doen we niet moeilijk over
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:05 schreef ScottTracy het volgende:
Daphne Bunskoek
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:10 schreef qonmann het volgende:
brunei
Nee niet harmonie zoek ik ..het is een woord dat je alleen in muziek gebruikt, maar niet zo bekend.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:17 schreef Siniti het volgende:
harmonie toch?
Maar dan heb je een woord te weinig weggehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |