Jij loopt het hardst te nuil'n van allemaal hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
Boeit het, doe ik moeilijke loopt men te zanniken, doe ik makklelijke loopt men te zaniken, doe ik er iets int midden loopt men te zaniken.
Hell
Gloof dak nooit iets goeds kan doen....
ff kijken.
Genuil dat ik vals speel
Genuil dat m'n vragen klote zijn
Genuil over mijn punten verdeling
Bas:quote:Op zondag 12 juli 2009 18:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
Boeit het, doe ik moeilijke loopt men te zanniken, doe ik makklelijke loopt men te zaniken, doe ik er iets int midden loopt men te zaniken.
Hell
Gloof dak nooit iets goeds kan doen....
ff kijken.
Genuil dat ik vals speel
Genuil dat m'n vragen klote zijn
Genuil over mijn punten verdeling
Wat ik krijg, geef ik terug.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:49 schreef starla het volgende:
[..]
Jij loopt het hardst te nuil'n van allemaal hoor.
Wolfraamquote:Op zondag 12 juli 2009 18:55 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik had deze vraag al een keer gesteld maar ik vind hem wel leuk.Nu natuurlijk met andere elementen.
Welke chemische elementen verbergen zich achter de onderstaande afkortingen?
W =
Pd =
Kr =
Ne =
Succes
Nog niet gehad op schoolquote:
Jammer dat je je gefrustreerd voelt door wat internethelden..quote:Op zondag 12 juli 2009 18:57 schreef BasOne het volgende:
Dames en heren (and i use that term loosly)
Met al het geziek, da tik valspeel, tijdje trug, dat min vragen niet goed zijn, iets korter geleden, en nu met het gezeik over de punten verdeling.
Ik vind het niet kloppen dat Tanjaa en Starla die punten weer ingeleverd hebben, beiden +1, zoals in de op staat, de vraagsteller beslist.
Enniehoe, met al dat ge etter, nah, daar heb ik geen zin in, ik speel AKQ voor de lol, niet om gefrustreerd te worden.
Dus, Toedeledokie, bekijk het maar, sayonara, Fuck you, piss off, bye bye, ik ga met vakantie
Het was misschien een pittige discussie maar om ons nu te beledigen.Sowieso speel je nu een beetje de dramaqueen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:57 schreef BasOne het volgende:
Met al het geziek, da tik valspeel, tijdje trug, dat min vragen niet goed zijn, iets korter geleden, en nu met het gezeik over de punten verdeling.
Ik vind het niet kloppen dat Tanjaa en Starla die punten weer ingeleverd hebben, beiden +1, zoals in de op staat, de vraagsteller beslist.
Enniehoe, met al dat ge etter, nah, daar heb ik geen zin in, ik speel AKQ voor de lol, niet om gefrustreerd te worden.
Dus, Toedeledokie, bekijk het maar, sayonara, Fuck you, piss off, bye bye, ik ga met vakantie
Overdrijven is ook een vak Bas, doe gewoon weer mee, voor de lol.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:57 schreef BasOne het volgende:
Starla met de snelle vingers.Volgende keer kies ik periode 7 elementen.quote:
Eet smakelijkquote:
Ben jij Popeye ?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:08 schreef Siniti het volgende:
Gecombineerd met gekookte ei word je daar sterk van zei mama altijd
Nee maar dat zei mama altijdquote:Op zondag 12 juli 2009 19:08 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dat zit ook in vlees.Dus jij eet het rauw?
Nee maar dat zei mama altijdquote:
Nou daar kan ik niks tegen zeggen want mama's hebben altijd gelijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee maar dat zei mama altijd
[..]
Nee maar dat zei mama altijd
Mama: Tanja er staat een kado in je kamer.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:10 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Nou daar kan ik niks tegen zeggen want mama's hebben altijd gelijk.
en alle kinderen zijn Schatjesquote:Op zondag 12 juli 2009 19:11 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Mama: Tanja er staat een kado in je kamer.
Ik: Woehoe, deur open, klats emmer water op mn kop!
Mama: Haha1 april schatje. Geef je broer maar de schuld.
Ja hoor, mama's hebben niet altijd gelijk.
quote:
+ 1quote:Op zondag 12 juli 2009 19:05 schreef Terpentin07 het volgende:
ivm nitrit?
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:34 schreef starla het volgende:
peter faber
Niets bijzonders, behalve de teloorgang van Bas.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:35 schreef ScottTracy het volgende:
Wat heb ik gemist?
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:37 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Boxxy is alleen te zien in Internet Explorer
Ik gebruik FF en Opera en zie er niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |