Ik zit al 1 week met mijn kont in Zuid-Frankrijk. Nu met een biertje bij het zwembad.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef Wessiej het volgende:![]()
Strolie ben jij nu in het buitenland trouwens? Ga dinsdag eindelijk weg, wel zin in om even weg te zijn van hier.
Ik kom dinsdag naar je toequote:Op zondag 12 juli 2009 18:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit al 1 week met mijn kont in Zuid-Frankrijk. Nu met een biertje bij het zwembad.
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik kom dinsdag naar je toe![]()
Ik ga naar Fréjus, ook zuid-frankrijk.
Als er geen file staat wel ja.quote:
Graad of 32 met een licht briesje. Aan het zwembad of het strand is het prima uit te houden.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:33 schreef Wessiej het volgende:
Geloof ik best, ga denk ik ook veel lopen overal heen. Maar weertje is er uit te houden begrijp ik![]()
Nu ook wel zin om met mijn reet het zwembad in te springen
TT change please.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:02 schreef Magneet het volgende:
ben UFc al aan het downen, vergeet altijd dat dat op zaterdag is en niet zondag
Hoe oud is Gwen nu dan? En hoe bedoel je voor het eerst in d'r eigen bed?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:03 schreef Magneet het volgende:
Gwen ligt voor het eerst in der eigen bed, nu nog flink te huilen maar ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen.
Gwen is nu bijna 1 1/2 tot vandaag sliep ze bij ons in bed net zoals merlijn dat deed tot een halve maand voor hij 2 werdquote:Op zondag 12 juli 2009 20:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe oud is Gwen nu dan? En hoe bedoel je voor het eerst in d'r eigen bed?
Tis een opgave hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 20:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gwen is nu bijna 1 1/2 tot vandaag sliep ze bij ons in bed net zoals merlijn dat deed tot een halve maand voor hij 2 werd
Ze hebben hetzelfde bed ( oude bedden van miranda en der zus ) alleen hebben we bij die van merlijne r een whitewash overheen gedaan aangezien zijn kamer al druk genoeg is met het camo behang.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis een opgave hoor
Bij mij liggen de meiden bij elkaar op de kamer, scheelt ook wel denk ik.
Binnenkort voor Amber ook een gewoon bed aanschaffen
Die beesten zijn zo mooi!!quote:Op zondag 12 juli 2009 20:43 schreef Bastard het volgende:
Net 4 uur gereden, maar hij is er, een thais siamees kitten
[ afbeelding ]
Hij lijkt op de linker, en word straks de rechter
Serieus? Tering,.... dat is een opgave. Hier slapen ze vanaf dag 1 in hun eigen bed. Ben benieuwd Gijs.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gwen is nu bijna 1 1/2 tot vandaag sliep ze bij ons in bed net zoals merlijn dat deed tot een halve maand voor hij 2 werd
ze slaapt al, duurde een uurtjequote:Op zondag 12 juli 2009 20:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus? Tering,.... dat is een opgave. Hier slapen ze vanaf dag 1 in hun eigen bed. Ben benieuwd Gijs.
Mooie kat Gijs.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:43 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Was te verwachtenquote:
Mooi beest! Officieel met stamboom? Of gewoon bij mensen thuis?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:43 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi , dat had alleen ook 15 maanden geleden gekundquote:Op maandag 13 juli 2009 07:25 schreef Magneet het volgende:
Gwen is een paar keer wakker gweest omdat ze dacht nog wat te kunnen drinken bij mama maar ze heeft de hele nacht ind er eigen nest geslapen
As weekend gaat niet lukken Gijs, ben oppas van een kat.quote:Op maandag 13 juli 2009 07:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi , dat had alleen ook 15 maanden geleden gekund![]()
Dus wel of niet dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 08:15 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
As weekend gaat niet lukken Gijs, ben oppas van een kat.
Die moet iedere dag vlees hebben, smorgens naar buiten en sávond weer naar binnen.
Wel handig zo'n kattenluikje.
Tis alleen jammer dat het geen Forza3 isquote:Op maandag 13 juli 2009 08:17 schreef gijsje79 het volgende:
Need for Speed: Shift showt de Megane RS
Nog 5 weken en dan heb ik ook lekker vakantiequote:
Begrijp ik dan maar een beetje gamen.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus wel of niet dan?
Nee ik wil zelf ff bij dat hummeltje blijven, die andere katten zijn dan ook binnen (Mieke vanacht buiten geschopt, kwam vanmorgen eten, blazen en weer naar buiten)
En ik heb dan natuurlijk een mooi excuus om mn eigen tijd in het weekend in te delen
Oh die kun je gewoon weer meenemen ja.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Begrijp ik dan maar een beetje gamen.
Kwam Tam nog wel bij me langs? Voor CSI.
Dan kreeg ik meestal zo'n down moment. Alles heb je al gezien,.. je weet hoe het werkt,... geen zin in de terugreis waar je je toch op focust en tja,... die maandagen he. Vreselijke vakantiedagenquote:
Wat een heerlijke emo ben je toch ook af en toequote:Op maandag 13 juli 2009 08:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan kreeg ik meestal zo'n down moment. Alles heb je al gezien,.. je weet hoe het werkt,... geen zin in de terugreis waar je je toch op focust en tja,... die maandagen he. Vreselijke vakantiedagen
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een heerlijke emo ben je toch ook af en toe
Och, ik heb nog 3 weken.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan kreeg ik meestal zo'n down moment. Alles heb je al gezien,.. je weet hoe het werkt,... geen zin in de terugreis waar je je toch op focust en tja,... die maandagen he. Vreselijke vakantiedagen
en dan Miranda iedere dag sjacho omdat ze d'r bed uit moest om die kleine aan de tiet te hangen, eg nie. Gwen had dat in die tijd echt niet gepikt.quote:Op maandag 13 juli 2009 07:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi , dat had alleen ook 15 maanden geleden gekund![]()
Nou ja eind goed al goed dan.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
en dan Miranda iedere dag sjacho omdat ze d'r bed uit moest om die kleine aan de tiet te hangen, eg nie. Gwen had dat in die tijd echt niet gepikt.
yup, hopelijk blijft het goed gaan. Vanavond ben ik er nog maar daarna ben ik 2 nachten naar polenquote:
Vanavond voor het eerst weer sex in 18 mnd?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup, hopelijk blijft het goed gaan. Vanavond ben ik er nog maar daarna ben ik 2 nachten naar polen
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op maandag 13 juli 2009 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanavond voor het eerst weer sex in 18 mnd?
Overmorgen, 800 space bucks.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:43 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes, wanneer kwam nou de originele Escape from Monkey Island als remake op XBLA?
Over 24 uur zit ik in je zwembadquote:Op maandag 13 juli 2009 17:58 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe vakantiedrankjes ontdekt.
Gin Tonic en Caïpirinha
Mooi man.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
Vanmiddag 2 finke gin tonics gedronken...toen in slaap gevallen. Gelukkig onder de parasol.![]()
![]()
Wel druk vandaag hier.Veel fransen hebben een lang weekend ivm 14 juillet.
Klagen over Fransen in Frankrijkquote:Op maandag 13 juli 2009 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
Vanmiddag 2 finke gin tonics gedronken...toen in slaap gevallen. Gelukkig onder de parasol.![]()
![]()
Wel druk vandaag hier.Veel fransen hebben een lang weekend ivm 14 juillet.
Godverquote:Op maandag 13 juli 2009 19:37 schreef Chocobo het volgende:
Strooooooooooooooooooooooo HOL!
http://www.gametrailers.c(...)al-mass-effect/52552
Ik werd gek,... MOET dit spel gaan spelen.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Godver
M...moet deel 1 nog eens spelen voordat deze uitkomt. Zeker omdat je save wordt meegenomen.
Doei Wessiejquote:
Ik heb geen stagiaire onder mijn hoede voor zover ik weet. Strol,... hoorde hij bij jou?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee, dacht dat ie bij jou hoorde?
Ik denk dat we per ongeluk een keer de achterdeur hebben laten openstaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb geen stagiaire onder mijn hoede voor zover ik weet. Strol,... hoorde hij bij jou?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, hier, een limited edition voor je.
[ afbeelding ]
Q1 2010 toch? Nog steeds geen vaste releasedate.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik werd gek,... MOET dit spel gaan spelen.
Oh,... en over deel 1 http://www.bonardt.nl/mass-effect/
Vlieg je ook nog ergens heen? Of ga je vliegtuigspotten?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:39 schreef Magneet het volgende:
zo nog ff een 1 1/2h werken en dan naar Eindhoven Airport
*PETS*quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vlieg je ook nog ergens heen? Of ga je vliegtuigspotten?
quote:Het weer in Eindhoven
tekst di, 14-07 wo, 15-07 do, 16-07
minimum
temperatuur 13°C 16°C 14°C
maximum
temperatuur 25°C 26°C 28°C
quote:Het weer in Katowice
tekst di, 14-07 wo, 15-07 do, 16-07
minimum
temperatuur 12°C 17°C 19°C
maximum
temperatuur 29°C 31°C 27°C
Zo ben ik hier ook gekomen. En Strol ook volgens mij.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:01 schreef Magneet het volgende:
aan z'n postgeschiedenis te zien zal hij wel via GAM hier terecht zijn gekomen
ikke nie, Lord Dreamer heeft me ooit hiernaartoe gesleeptquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo ben ik hier ook gekomen. En Strol ook volgens mij.
LDquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
ikke nie, Lord Dreamer heeft me ooit hiernaartoe gesleept
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kom niet in de Iphone hype!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom de iPhone nooit een game-device kan worden:
http://www.insidegamer.nl(...)r-iPhone-gelekt.html
Dat speelt toch voor geen meter man
Ik ook niet. Afkeer zelfs tegen alles dat Apple uitbrengtquote:
Ik trek dat rebelse aan Apple ook niet inderdaad! Moet echter wel een nieuwe telefoon hebben. Ga dit keer maar weer voor een Nokia,... mijn laatste Sony Ericsson viel tegen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Afkeer zelfs tegen alles dat Apple uitbrengt
Apple: Hier, een iPhone
*crowd goes wild*
(Andere GSM's kunnen meer)
Hier, een iPhone, maar nu met alle functies
*crowd goes even wilder*
5800 of N97. Beide doen hetzelfde (zelfde OS), maar de 5800 is voor de masses (gratis bij veel abo's) en de N97 is de luxe versie zeg maar.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik trek dat rebelse aan Apple ook niet inderdaad! Moet echter wel een nieuwe telefoon hebben. Ga dit keer maar weer voor een Nokia,... mijn laatste Sony Ericsson viel tegen!
Ga nou eens weg dan!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:34 schreef Wessiej het volgende:
Missie vliegen gelukt, alles staat vast en ik heb mijn trein gemist. Als ik mn vliegtuig mis nou
Oh kan dat tegenwoordig ook al joh?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:38 schreef Wessiej het volgende:
Mobiel en internet enz.
Rebelse?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik trek dat rebelse aan Apple ook niet inderdaad! Moet echter wel een nieuwe telefoon hebben. Ga dit keer maar weer voor een Nokia,... mijn laatste Sony Ericsson viel tegen!
Vaag nieuwsbericht. " Gelekt" . Het spel is in Japan gewoon uit.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom de iPhone nooit een game-device kan worden:
http://www.insidegamer.nl(...)r-iPhone-gelekt.html
Dat speelt toch voor geen meter man
Dus wat ze ook verzinnen, binnen een half jaar heb je hem van een ander merk voor de helft minder geld. Mooi.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rebelse?Ze zetten de standaard Gijs. Zowel wat gebruiksgemak als software betreft. Andere ontwikkelaars weten niet hoe snel ze nu moeten komen met touch screens en Apps.
Haal nou maar gewoon een iPhone Gijs.
Slap aftreksel misschien.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus wat ze ook verzinnen, binnen een half jaar heb je hem van een ander merk voor de helft minder geld. Mooi.
Een wat?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:12 schreef Bastard het volgende:
Blijf het een duur speledingetje vinden.. vooral omdat er noggeeneens een compas op zit (de concurrentie wel).
Tja,... ik lul ook maar wat om mijn jaloezie te verbergen denk ikquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rebelse?Ze zetten de standaard Gijs. Zowel wat gebruiksgemak als software betreft. Andere ontwikkelaars weten niet hoe snel ze nu moeten komen met touch screens en Apps.
Haal nou maar gewoon een iPhone Gijs.
quote:
Geweldig ding ja,... oh en Strol,... het wijst altijd naar het Noorden. Werkt door het magnetische veld op Aarde,... echt superquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kent m niet omdat het er niet op zit.. maar dat is pas leuke shizzle.
Bijvoorbeeld voor streetview van google.. als je dan omdraait, draait de straat met je mee... als we het dan toch over apps hebben.
Ja kan handig zijn.. Stel, iemand komt naar je toe "vlug, zeg me, waar is het oosten.. vandaag zou namelijk oostenwind zijn." .. nou zeg je dan, terwijl je je compas pakt..."dat is die kant op jongeman, waar de wind vandaan komt" .quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geweldig ding ja,... oh en Strol,... het wijst altijd naar het Noorden. Werkt door het magnetische veld op Aarde,... echt super
De iPhone heeft sinds Firmware 3.0 ook een compas.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kent m niet omdat het er niet op zit.. maar dat is pas leuke shizzle.
Bijvoorbeeld voor streetview van google.. als je dan omdraait, draait de straat met je mee... als we het dan toch over apps hebben.
Haal hem dan gewoon. Als je abo afloopt heb je hem al voor 79,95 euro.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,... ik lul ook maar wat om mijn jaloezie te verbergen denk ikNero heeft hem ook en ik kijk er altijd naar!
idem. Misschien nog Ninja Gaiden 2 Sigma.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:50 schreef Chocobo het volgende:
Bioshock 2 uitgesteld naar 2010
Kan ik me helemaal focussen op AC2, UC2 en Demon's Souls!
Ja Gijs, maar dan zit ik vast aan een abo van 30 Euro per maandquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal hem dan gewoon. Als je abo afloopt heb je hem al voor 79,95 euro.
[ afbeelding ]
Ah maar dat is te hacken. Oftewel jailbraiken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:56 schreef Chocobo het volgende:
En dat niet alleen,... in deze stink GSM wereld kan ik vast mijn vodafone werk sim niet in die Iphone douwen,.... wordt zo moe van dat gezeik altijd
Klopt. Ik begin er niet aan, maar het schijnt vrij eenvoudig te zijn. Op deze site staat veel info.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah maar dat is te hacken. Oftewel jailbraiken.
Ja, daarom hebben ze NU al de mogelijkheid om filmpjes te maken met een iPhonequote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rebelse?Ze zetten de standaard Gijs.
Ik vind het nog lang duren inderdaadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht dat Sjo 'm deze maand nog heeft trouwens
Apple heeft het verfijnd en versimpeld.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, daarom hebben ze NU al de mogelijkheid om filmpjes te maken met een iPhoneDat kon mijn Nokia 3 generaties terug nog ECHT niet inderdaad
Touchscreen bestaat verder ook al JA-REN voor mobiele devices. Echt. De iPhone is veel te duur voor wat hij levert.
Misschien wacht hij op een limited edition.quote:Ik verwacht dat Sjo 'm deze maand nog heeft trouwens
Wat vindt je te duur dan? Het toestel? Het abonnement?quote:
De abonnementskosten inderdaad. Dertig Euro twee jaar lang vind ik wel veel in mijn situatie. Ik heb een Vodafone werk sim en die wordt betaald. Dan zou ik dus puur voor het toestel 2 jaar lang 30 euro moeten betalen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat vindt je te duur dan? Het toestel? Het abonnement?
Begrijp ik goed dat je met je zakelijk abonnement wilt bellen met een iPhone? Dan kan het wel een dure grap zijn. Los toestel in Belgie kost iets van 800 euro, en bij T-mobile is een abonnement minimaal 30 euro in de maand (2 jaar). Dan zit je ook op 720 euro.
Precies hetzelfde heb ik hier dus ook.. kan nu gratis bellen.. vodafone zakelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De abonnementskosten inderdaad. Dertig Euro twee jaar lang vind ik wel veel in mijn situatie. Ik heb een Vodafone werk sim en die wordt betaald. Dan zou ik dus puur voor het toestel 2 jaar lang 30 euro moeten betalen.
Belangrijkste reden voor mij is integratie van mp3-speler, agenda, bellen, games en internet. Ik zit doordeweeks veel in de trein en dan heb ik geen zin om 3 of 4 verschillende apparaten mee te nemen. Daarnaast heb ik thuis ook een Apple, en dan synchroniseert toch net iets lekkerder dan met een Windows mobile PDA.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:31 schreef Bastard het volgende:
Maar toch.. even als advocaat van de duivel.
Je hebt een mobieltje om mee te bellen/gebeld worden.. basic.
Tv kijken doe je op tv, op formaat. Internetten op een pc, op snelheid en formaat. Je agenda beheren doe je dan ook meteen, tenzij je een topfunctionaris bent waarbij de agenda door andere mensen word beheerd, dan is het leuk om te weten dat je agenda is geupdate.. but then again, zouden ze ook even kunnen bellen dat je lunchafspraak verzet is.
Games doe je op een console, vooral die cheapass games die op een telefoon te spelen zijn, gewoon lekker downloaden via arcade desnoods, stukkie goedkoper ook.
Dus al met al.. de basis is telefoneren, dat kan ieder gratis toestel al.. waarom zou je MINIMAAL 30 euro in de maand betalen, voor 2 jaar lang aan vastzitten?
Ik vind het wel fijn onderweg in de trein bijvoorbeeld. Of op werk in de pauze. Dat soort dingen. Ik ga er niet mee zitten FOK!ken ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:36 schreef Bastard het volgende:
Waarom is internet op de telefoon fijn? Ik heb het ook.. gebruik het nooit.
Om buienradar.nl te checken? Kijk ik gewoon naar buiten.
FOK te checken? Even scrollen en posten doe ik liever met een toetsenbord.
Wat is fijn aan internet op de telefoon, waarom moet ik dat consumeren?
Het is lekker in de trein en tijdens saaie vergaderingen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:36 schreef Bastard het volgende:
Wat is fijn aan internet op de telefoon, waarom moet ik dat consumeren?
Die staat vooralsnog voor Q4 ja, maar met al dat uitstel zou ik er maar niet al te zeker van zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:37 schreef Strolie75 het volgende:
Even wat anders. Met al die uitgestelde games. Kwam Splinter Cell Conviction nou dit jaar uit?
Mwaaaa....ik heb toch wel een paar must haves!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die staat vooralsnog voor Q4 ja, maar met al dat uitstel zou ik er maar niet al te zeker van zijn2009 is een rustig jaar!
Zo waar!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:31 schreef Bastard het volgende:
Maar toch.. even als advocaat van de duivel.
Je hebt een mobieltje om mee te bellen/gebeld worden.. basic.
Tv kijken doe je op tv, op formaat. Internetten op een pc, op snelheid en formaat. Je agenda beheren doe je dan ook meteen, tenzij je een topfunctionaris bent waarbij de agenda door andere mensen word beheerd, dan is het leuk om te weten dat je agenda is geupdate.. but then again, zouden ze ook even kunnen bellen dat je lunchafspraak verzet is.
Games doe je op een console, vooral die cheapass games die op een telefoon te spelen zijn, gewoon lekker downloaden via arcade desnoods, stukkie goedkoper ook.
Dus al met al.. de basis is telefoneren, dat kan ieder gratis toestel al.. waarom zou je MINIMAAL 30 euro in de maand betalen, voor 2 jaar lang aan vastzitten?
B.!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
waarom doe ik niet meteen 2 horloges om mijn pols?
OMGquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ook een T-Mobile abo van 30 euro (20 euro bellen/smsen en 10 euro internet). Dat is prima te doen, zeker internet op je mobiel is fijn.
5800 vs Iphone 3G
Camera: 3.2MP vs 2.0MP
Resolutie: 360*640 vs 320*480
Wel vs Niet te gebruiken als wireless Laptopmodem
Wel vs Geen radio
Meer:
http://www.kieskeurig.nl/(...)pecificaties/280453/
http://www.kieskeurig.nl/(...)pecificaties/287222/
iPhone
Ik ben een beetje handheld-moe. Moet nog steeds DQV afmaken (eindbaas), Crisis Core (eindbaas), FFVII (beginnen), Ratchet & Clank, Henry Hatsworth, Black Sigil en Rythem Heaven... Eind dit jaar komen daar Dissidia en Scribblenauts nog bijquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mwaaaa....ik heb toch wel een paar must haves!
Demon's Souls (PS3)
Uncharted 2 (PS3)
Brutal Legend (360)
Scribblenauts (DS)
Splinter Cell Conviction (360)
Ik heb deze week weer een paar oude klassiekers (last-gen) gekocht. Ben helemaal retro dit jaarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mwaaaa....ik heb toch wel een paar must haves!
Demon's Souls (PS3)
Uncharted 2 (PS3)
Brutal Legend (360)
Scribblenauts (DS)
Splinter Cell Conviction (360)
Operation Flashpoint, Assassin's Creed 2, Ninja Gaiden Sigma 2 heb ik als reserve staan.
En ik wil Mass Effect nog een keer spelen. Druk![]()
Don't believe the Hype! Viva la resistance! Enzo.quote:
Serieus,... daar schrik ik echt van! Wat kan de Iphone dan wel wat andere niet kunnen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Don't believe the Hype! Viva la resistance! Enzo.
Je hebt nu de 3GS op de markt wa...die heeft iets andere specs.quote:
Ik deze zomer ook. Persona 4 op de PS2, Final Fantasy VII op de PSP, Broken Sword op de DS.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb deze week weer een paar oude klassiekers (last-gen) gekocht. Ben helemaal retro dit jaar
Apps.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef Chocobo het volgende:
Wat kan de Iphone dan wel wat andere niet kunnen?
I see your GS and I raise you a N97quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt nu de 3GS op de markt wa...die heeft iets andere specs.
http://www.kieskeurig.nl/gsm/apple/iphone_3gs_32gb/337133/
Ik Splinter Cell Chaos Theory, Knights of the old Republic II: The Sith Lords, Jade Empire en Prince of Persia: Sands of Time.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik deze zomer ook. Persona 4 op de PS2, Final Fantasy VII op de PSP, Broken Sword op de DS.
Specificatiesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I see your GS and I raise you a N97
http://www.kieskeurig.nl/gsm/nokia/n97/specificaties/294001/
Heh lekker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Specificaties
3.0 megapixelcamera met autofocus HSDPA 7.2 MBit/s
Videocamera Wi-Fi
Kompas-functionaliteit Multi-touch-breedbeelddisplay
32 GB opslagcapaciteit Bluetooth
http://www.t-mobile.nl/ip(...).ac=sc_iphone2_specs
De iPhone is de Wii van de telefoons! Mindere specs, te duur maar toch onwijs populairquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
Sowieso kies je een Apple niet alleen voor de specs, maar ook voor het gevoel, het design en het gebruiksgemak. Dat zijn zaken die voor mij zwaar meetellen.
Net zoals een Subaru Impreza waarschijnlijk betere specs heeft dan een BMW 318 en minder geld kost. Sorry, ik zal toch voor de BMW gaan.
Dat ding ziet er niet uit man. Een dik brok uitschuifbaar plastiek met een fisher price interface.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heh lekker.
De N97 heeft een 5.0 MP camera, HSDPA tot 14,4 Mbs, videocamera, Wifi, 32GB internet uit te breiden met micro SD. Maar geen kompas inderdaad
Que?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat ding ziet er niet uit man. Een dik brok uitschuifbaar plastiek met een fisher price interface.
Genoeg porno sites hebben een aparte iPhone pagina.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... daar schrik ik echt van! Wat kan de Iphone dan wel wat andere niet kunnen?
Eerlijk gezegd zie ik jou niet op zo'n iel racefietsje zitten...dan loopt idd geheid verkeerd af.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:21 schreef Bastard het volgende:
Tis allemaal kut man.. lazer toch op.. hoe meer dat ding kan, hoe meer het kapot kan gaan. Mn vader zei het al over racefietsen.
Pap ik wil een race fiets..
Maar jongen, waarom dan geen gewone fiets?
Nou deze heeft versnellingen, wel 15.
Ja maar knul dat kan alleen maar stuk gaan
Toch wil ik die fiets pap..
Nou ok jongen
En ik kreeg mn racefiets,.. en binnendekortste keren.. was de versnelling stuk.
ergo, hoe meer onzin toevoegen, hoe meer er stuk kan gaan.
En als het niet stuk gaat.. dan komt dat omdat je het nog niet gevonden hebt.. de helft van de shizzle gebruik je nooit!
VRESELIJKE MANquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
Zie hem weer kruipen, de kwijlebal.
[ afbeelding ]
Ik heb ook een hekel aan negers.quote:
Matig Gijs! Zou je bijna een note geven voor racisme!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan negers.Wie is dat eigenlijk in de schaduw van onze
Grote Minister President?
White boyquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Matig Gijs! Zou je bijna een note geven voor racisme!
quote:
yup en yup, wel nog enorm veel commie flats hier enzo maar de huizen die nu gebouwd worden zijn echt schitterend over het algemeen. maar een malloten dat het zijn op de wegquote:
Wat ga je vanavond doen Gijs? Bier, worst en hoeren?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
yup en yup, wel nog enorm veel commie flats hier enzo maar de huizen die nu gebouwd worden zijn echt schitterend over het algemeen. maar een malloten dat het zijn op de weg![]()
![]()
All-in voor 5 Euroquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond doen Gijs? Bier, worst en hoeren?
Al voor de 4e keer in zijn termijn hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
Zie hem weer kruipen, de kwijlebal.
[ afbeelding ]
was nog geen 1 1/2 uur vliegen. Het wachten op de vliegvelden kostte meer tijd net als de autorit naar de klant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Geen chipie in huis Gijs,... ben aan het staren naar mijn dipsaus die nu al aan het verkleuren is. Had er echt mijn best op gedaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:09 schreef Bastard het volgende:
Whahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Oooo ja dat ken ik wel! Niet dat ik chips eet.. maar een lekker dropje ofzo.. en denk ik pak zo even dat dropje, en weet dan zeker dat er nog een halve zak is.. en dan kijk ik.. zak leeg .. helemaal lekker gemaakt.. weg![]()
De Amerikanen mogen hier $150 voor betalen dus reken er maar op dat de Europese prijs rond de ¤150 gaat liggen.quote:
Er zijn grenzen ja!quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
De Amerikanen mogen hier $150 voor betalen dus reken er maar op dat de Europese prijs rond de ¤150 gaat liggen.
Kost dus nogal wat die LE.
Die Nightvision misschien leuk, als je gaat vissen ofzo.quote:
Dus bij jullie kan je m wel gebruiken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Als je in een stad woont heb je er weinig aan.
Touch dat is toch een iphone die niet kan bellen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 05:25 schreef kepler het volgende:
iPod Touch
Als ik het geld zou hebben zou ik er eentje kopenGeen iPhone, bellen daarmee is me te onhandig
Waar jij je kat vandaan hebt wel ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 06:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus bij jullie kan je m wel gebruiken.
Ik denk eerder vlooien en pisquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wakker geworden in bed vol met vrouwen en wodka.
Jaa dat is een dapper en pienter beesie hoor .. dat word echt een babbelkont ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Waar jij je kat vandaan hebt wel ja.
Hoe is het daarmee dan?
Wil het een beetje met de hond en de andere katten?
Ok gaat dus goed, mooi man.quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaa dat is een dapper en pienter beesie hoor .. dat word echt een babbelkont ook
Word al vriendjes met Fayka, Fayk doet over het algemeen wel zachtjes met m, Bell moet er niks van hebben, beneden haar stand. En Mieke schijt in dr broek.. komt alleen binnen om te eten, en is weer weg, als ze er langs durft te rennen.
Ja nou en of, kunnen m haast niet laten lopen.. moeten ze er weer achteraanquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok gaat dus goed, mooi man.
Kids ook zeker blij met de nieuwe viervoeter.
Gijs...het is toch wel overduidelijk dat die site een parodie is op christelijke websites. Kijk naar de reacties en de signature van de users.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:23 schreef Chocobo het volgende:
NIET normaal die Amerikanen. Prachtig leesvoer
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=24063
Kun je wel naar de WC zonder het licht aan te doen.quote:
Zat ik ook aan te denken. Nadeel is dat je alleen online kan via wi-fi.quote:Op woensdag 15 juli 2009 05:25 schreef kepler het volgende:
iPod Touch
Als ik het geld zou hebben zou ik er eentje kopenGeen iPhone, bellen daarmee is me te onhandig
Nee,... ik wordt oud en naïef denk ik!quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...het is toch wel overduidelijk dat die site een parodie is op christelijke websites. Kijk naar de reacties en de signature van de users.
Ik ben een zittende plasserquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je wel naar de WC zonder het licht aan te doen.
Zo waar,..... ik blijf kijken,.... !quote:
Ik..ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar,..... ik blijf kijken,.... !
quicktimequote:Op woensdag 15 juli 2009 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe trailer
http://www.apple.com/trailers/weinstein/inglouriousbasterds/
Gijs.. als jij 3 flessen rose op een doordeweekse zomerdag drinkt... hoeveel heb jij dan gezopen om een kater te krijgen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ow god...wat heb ik een kater...gister naar een strandtent geweest om 14 juillet te vieren, en het was erg gezellig. Alleen veels te veel gezopen.![]()
Die drink ik niet in mijn eentje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. als jij 3 flessen rose op een doordeweekse zomerdag drinkt... hoeveel heb jij dan gezopen om een kater te krijgen?
Supradyn en Ibuprofen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ow god...wat heb ik een kater...gister naar een strandtent geweest om 14 juillet te vieren, en het was erg gezellig. Alleen veels te veel gezopen.![]()
Nespresso Ristrettoquote:
Super Marioquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:52 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lste_ter_wereld.html
World's fastest pizza makerquote:
Gijs!,...quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
World's fastest pizza makerBlauwe overall, rood shirt
Leuke foto Gijs! Maar ik zou niet zomaar privé-verjaardagsfoto's op internet zetten... Wie weet waar ze terecht komen!quote:
Flauw!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leuke foto Gijs! Maar ik zou niet zomaar privé-verjaardagsfoto's op internet zetten... Wie weet waar ze terecht komen!
Noot ziet even alles behalve het juistequote:Op woensdag 15 juli 2009 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. ik dacht ook ff![]()
zag geen loodgieter
quote:
Op die foto zie ik dus veel armhaarquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Noot ziet even alles behalve het juiste
Boeien Gijs! Doe toch niet zo moeilijk!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Op die foto zie ik dus veel armhaar
Ik moet toegeven Gijs, het is een van je mindere foto's.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Boeien Gijs! Doe toch niet zo moeilijk!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wakker geworden in bed vol met vrouwen en wodka.
hotel was zeeeer schoon en ik heb het bij het eten maar bij 1 biertje gelaten, was al 9 uur 's avonds en ik was flink moequote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Belastingdienst olé olé.
Het ene bezwaar na het andere bezwaar opsturen, telefonisch contact met de medewerkers en uiteindelijk toch maar begonnen met de terugbetalingsregeling omdat ze niet kunnen garanderen dat het opgelost is voor de uiterste betaaldatum
Totdat dit opgelost is koop ik dus even geen games
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
hotel was zeeeer schoon en ik heb het bij het eten maar bij 1 biertje gelaten, was al 9 uur 's avonds en ik was flink moe
nee 9 uur 's avonds naar het restaurant, uur of 10 half elf klaar met eten en daarna zelfs nog wat zitten werken. Was vlot half 1 voor ike cht in bed lag.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk nou krijgen we ed verhalen van Neet in het bruisende nachtleven van Polen.. voor het eerst XTC geprobeerd of ergens achteraf een illegale vodkastokerij ontdekt, 4 vrouwen afgewerkt omdat we nou eenmaal die ene universele taal spreken, lichaamstaal...
Maar niks van dat dus.. 9 uur.. licht uit, slapen.
dat was 1 van de minste bijkomstigheden dat er een kleine in bed lag. Nuchter lag ik wel doodstil maar je weet niet hoe je bent als je een paar pilsjes achterover gegooid hebt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:33 schreef Bastard het volgende:
1 1/2 jaar.. h...hhoe.. doe je dat?
Budels bier Gijs.. denk na..
voordat we koters hadden zat Randa af en toe onder de blauwe plekken omdat ik echt alle kanten op beweeg als ik slaap. Dat was dus totaal over toen er koters in bed lagen.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs ik had 1 1/2 jaar geen bier gehad en voelde hem na de halve fles al een beetje zitten
Uhuhquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
voordat we koters hadden zat Randa af en toe onder de blauwe plekken omdat ik echt alle kanten op beweeg als ik slaap. Dat was dus totaal over toen er koters in bed lagen.
Nu ben ik geen zware bier drinker hoor, maar ik lust er zo nu en dan wel een! Knap die 1.5 jaar,.... maar nu de grote vraag.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
niks gewend Gijs, was wel een halve liter trouwens en niet eens zo slecht dat Pools bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik krijg niet eens een hit op google!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
Getrouwd...geen bier...
Zet dat anders ff tussen spoilersquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
Klinkt als iets wat Shinra zou maken.
http://www.dumpert.nl/med(...)ma_schrapt_tank.html
Ow, Cho. Het is niet echt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens een hit op google!
Gijs jouw posts aan mij zijn vlgs mij altijd sarcastisch, ik zou het merken als het eens niet zo wasquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:02 schreef Moogle het volgende:
Ik zit op werk Gijs, daar post ik onder kloon
Maar ik meen het wel! Ik zou NIET durven jou in de zeik te nemen natuurlijk
KANSLOOS!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:02 schreef gijsje79 het volgende:
Nederland.
Nieuwe inboedel voor Jan dankzij radio-actie
Iedereen doet gewoon dood leuk mee.
Heb ook nog inboedel nodig
Hij heeft wel klappen gehad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
KANSLOOS!!
Als eerste heeft die homo genoeg geld. Ten tweede is het zooo triest als je moeder je ex beschuldigd van diefstal terwijl dat helemaal niet zo is. ( http://www.geenstijl.nl/m(...)nthe_had_gelijk.html ) En ten derde zit die HOMO nu al met een ander sletje ergens in een fraai vakantiehuisje!
Wat een kenkergezeik over die kutventje uit Volendam zeg! Noemen ze nieuws,.... kinderen sterven godver in andere landen.
Nog steeds een kater.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:17 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, vuur voor de BBQ is aan.
Vanmiddag 2 enorme entrequotes gekocht. Geen beter middel tegen een kater dan vleeschrrr..
Terecht, nu die moeder nog.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij heeft wel klappen gehad.![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)ex_Liza__.html?p=1,1
Serieus...ik begin steeds meer respect voor Yolante van Billenketsbergen te krijgen.quote:
Klopt, gewoon weer een pilsje nemen als het niet andrs is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nog steeds een kater.
Drink 2 wijntjes of neem 2 biertjes kater weer over, beste recept.
Ik snap het niet helemaal .. die Jan heeft gewoon een dure hoer gehad a 2000 eur per keer, maar hij kan het betalen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus...ik begin steeds meer respect voor Yolante van Billenketsbergen te krijgen.
Op tijd een "bail out" gedaan.
Jan valt meer op ordinair blond dat op sletterig donker geloof ik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal .. die Jan heeft gewoon een dure hoer gehad a 2000 eur per keer, maar hij kan het betalen.
Misschien blazen ze zichzelf wel opquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:34 schreef Chocobo het volgende:
Dit jaar nog een oorlog? Rond de Kerst,... of wachten we tot Q1 2010,.. Pasen ofzo?
'Iran kan atoombom maken'
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:00 schreef Bastard het volgende:
[Upd] Zeer krachtige aardbevingen bij Nieuw-Zeeland
33 km diep ook
Je spreekt al vloeiend Pools wa?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:22 schreef Magneet het volgende:
maar teveel hoeft ook weer niet. Gisteren is de buurman opgepakt omdat hij de buurvrouw ( voor de zoveelste keer ) dronken door de kamer had geslagen. En ze weet goed zat dat ze hem eruit moet kieperen maar ze houd nog teveel van hem![]()
![]()
Ohhh wat erg Gijs... koffie gemorst.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:24 schreef Chocobo het volgende:
Pffff,... weer vroeg op uiteraard! Kids alles weer overhoop gehaald. Alles opruimen. Naar de afwas staren. Even huilen,... bijkomen,.... je kent het wel. Nou eerst maar even een kopje koffie doen dan. Lekker bakkie gemaakt,... sigaretje aangestoken ff zitten hoor,... FLATS en KNAL!! Sjo op zijn bek,... kenkerklap op mijn adres. Ik lig,... koffie in mijn haar,... sigaret ergens naar toe gerold,... geen idee waar op dat moment,.. WTF denk ik,... WTF,... waar ben ik? Ik hoor gelach,... kids uiteraard. Tussen mijn tenen zit slijm,.... met een geplakte haarbal ergens,.... ik blijf nog even liggen,... voel overal pijn!
Wat een ochtend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |