Ik zit al 1 week met mijn kont in Zuid-Frankrijk. Nu met een biertje bij het zwembad.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef Wessiej het volgende:![]()
Strolie ben jij nu in het buitenland trouwens? Ga dinsdag eindelijk weg, wel zin in om even weg te zijn van hier.
Ik kom dinsdag naar je toequote:Op zondag 12 juli 2009 18:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit al 1 week met mijn kont in Zuid-Frankrijk. Nu met een biertje bij het zwembad.
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik kom dinsdag naar je toe![]()
Ik ga naar Fréjus, ook zuid-frankrijk.
Als er geen file staat wel ja.quote:
Graad of 32 met een licht briesje. Aan het zwembad of het strand is het prima uit te houden.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:33 schreef Wessiej het volgende:
Geloof ik best, ga denk ik ook veel lopen overal heen. Maar weertje is er uit te houden begrijp ik![]()
Nu ook wel zin om met mijn reet het zwembad in te springen
TT change please.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:02 schreef Magneet het volgende:
ben UFc al aan het downen, vergeet altijd dat dat op zaterdag is en niet zondag
Hoe oud is Gwen nu dan? En hoe bedoel je voor het eerst in d'r eigen bed?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:03 schreef Magneet het volgende:
Gwen ligt voor het eerst in der eigen bed, nu nog flink te huilen maar ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen.
Gwen is nu bijna 1 1/2 tot vandaag sliep ze bij ons in bed net zoals merlijn dat deed tot een halve maand voor hij 2 werdquote:Op zondag 12 juli 2009 20:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe oud is Gwen nu dan? En hoe bedoel je voor het eerst in d'r eigen bed?
Tis een opgave hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 20:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gwen is nu bijna 1 1/2 tot vandaag sliep ze bij ons in bed net zoals merlijn dat deed tot een halve maand voor hij 2 werd
Ze hebben hetzelfde bed ( oude bedden van miranda en der zus ) alleen hebben we bij die van merlijne r een whitewash overheen gedaan aangezien zijn kamer al druk genoeg is met het camo behang.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis een opgave hoor
Bij mij liggen de meiden bij elkaar op de kamer, scheelt ook wel denk ik.
Binnenkort voor Amber ook een gewoon bed aanschaffen
Die beesten zijn zo mooi!!quote:Op zondag 12 juli 2009 20:43 schreef Bastard het volgende:
Net 4 uur gereden, maar hij is er, een thais siamees kitten
[ afbeelding ]
Hij lijkt op de linker, en word straks de rechter
Serieus? Tering,.... dat is een opgave. Hier slapen ze vanaf dag 1 in hun eigen bed. Ben benieuwd Gijs.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gwen is nu bijna 1 1/2 tot vandaag sliep ze bij ons in bed net zoals merlijn dat deed tot een halve maand voor hij 2 werd
ze slaapt al, duurde een uurtjequote:Op zondag 12 juli 2009 20:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus? Tering,.... dat is een opgave. Hier slapen ze vanaf dag 1 in hun eigen bed. Ben benieuwd Gijs.
Mooie kat Gijs.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:43 schreef Bastard het volgende:
Net 4 uur gereden, maar hij is er, een thais siamees kitten
[ afbeelding ]
Hij lijkt op de linker, en word straks de rechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |