Boogerd kent dan ook niks van koersenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:37 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Boogerd heeft ook wel eens gezegd dat Fischer al moet lossen bij een vluchtheuvel. Dat is ook niet helemaal waar.
Boom, Stam en Bos.quote:
Quaranta was echt een held. Prachtige renner. Ik weet nog dat hij naast Mooie Mario voor een Giro-rit als belangrijkste kanshebber werd gezien. 10 kilometer voor de aankomst moesten ze een brug over. Het jachtluipaard heeft het peloton die dag niet meer teruggezien.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:03 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dat was ook met Ivan Quaranta toch?
Zijn er eigenlijk nog zo'n sprinters die alleen kunnen sprinten en verder dus al op een viaductje lossen?
Napolitano werd er laatst nog verder afgereden, maar die kerel heeft toch de Giro nog eens uitgereden (of in elk geval een aantal bergritten overleefd.)
Echte Italianenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:57 schreef Bloedneus het volgende:
Hehehe aparte ploeg heeft / had hij
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amore_%26_Vita
quote:De ploeg komt soms in het nieuws vanwege haar felle beleid tegen doping, waar tegenover staat dat ze dopingzondaars die berouw tonen vaak een nieuwe kans geeft
Tja en is dat erg? Hij is een jongen waar je leuke uitspraken aan kan ontlokken en een van de weinige Nederlanders die dit jaar wel wat opmerkelijks doet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:40 schreef N.i.c.k het volgende:
Toch vind ik het beetje bedacht allemaal. Te geforceerd tot cultheld gebombadeerd. Te veel gebranched door de NOS. Lijkt wel of het volk behoefte had aan iets nieuws Cult.
Steven vind ik anders veel gevatter.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja en is dat erg? Hij is een jongen waar je leuke uitspraken aan kan ontlokken en een van de weinige Nederlanders die dit jaar wel wat opmerkelijks doet.
Steven de Jongh bedoel je? Zeg dat dan ook, hij is toch niet je kontvriend? Die is inderdaad gevatter, maar het is juist dat wat simpele dat Van Hummel zo cult maakt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:55 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Steven vind ik anders veel gevatter.
Dat is vanwege gebrek aan Nederlands en/of Rabo succes. Als Nederlanders een paar overwinningen gepakt hadden of Menchov stond nog kort in het klassement dan zou Kenny niet zoveel aandacht krijgen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:40 schreef N.i.c.k het volgende:
Toch vind ik het beetje bedacht allemaal. Te geforceerd tot cultheld gebombadeerd. Te veel gebranched door de NOS. Lijkt wel of het volk behoefte had aan iets nieuws Cult.
Maar die rijdt een onzichtbare Tour.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:55 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Steven vind ik anders veel gevatter.
Dan noem jij alle voetballers in het Ajax topic ook gewoon bij hun volledige achternaam, afgesprokenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Steven de Jongh bedoel je? Zeg dat dan ook, hij is toch niet je kontvriend? Die is inderdaad gevatter, maar het is juist dat wat simpele dat Van Hummel zo cult maakt.
Het zegt genoeg dat men zo kwijlerig doet over iemand omdat hij allerlaatste staat in de rangschikking.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja en is dat erg? Hij is een jongen waar je leuke uitspraken aan kan ontlokken en een van de weinige Nederlanders die dit jaar wel wat opmerkelijks doet.
Hij lult tenminste niet zo politiek correct.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:27 schreef Halcon het volgende:
Leuke uitspraken? Een beetje huilen dat het te hard gaat?
En zal naar alle waarschijnlijkheid buiten tijd aankomen, jammer. Mocht hij het vandaag wel redden, red hij de andere etappes niet.quote:
OK, Maar als je je niet aangesproken voelt hoef je ook niet te reagerenquote:Op zondag 19 juli 2009 11:07 schreef Halcon het volgende:
Ik zeik niet op van Hummel, ik zeik over de overdreven hype die er door de NOS geforceerd van wordt gemaakt.
De Ventoux is het probleem niet. Het grote probleem is die 2 Alpen-etappes van dinsdag en woensdag. Dat gaat hij never nooit overleven.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:17 schreef Terreros85 het volgende:
Het wordt voor Kenny heel moeilijk om Parijs te halen. De Ventoux gaat hij nooit binnen de tijd redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |