'de' krant?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:54 schreef Dos37 het volgende:
Kritische woorden vandaag in de krant van Kemna over van Hummel
Wacht maar af op de Champs-Elysee pakt Kenny de enige Tour etappe voor Nederland.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:54 schreef Dos37 het volgende:
Kritische woorden vandaag in de krant van Kemna over van Hummel
Dan zal hij toch een heel goede nachtrust moeten krijgen, aangezien ze de dag ervoor de Mont Ventoux op moeten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wacht maar af op de Champs-Elysee pakt Kenny de enige Tour etappe voor Nederland.Dan horen we Kemna niet meer
Hij moet eigenlijk gewoon niet zeuren natuurlijk, iedereen mist weleens de busquote:Publicitair scoort het team de laatste dagen met Kenny van Hummel, die een heldenstatus heeft verworven door in de bergen op eigen kracht en op karakter steeds de tijdslimiet te halen. "Ik zie het anders", zegt Kemna. "Voor mij is het een puntje van kritiek. Allemaal leuk en aardig, maar ik wil dat hij in de bus zit. Kenny heeft karakter, Kenny heeft een wil, Kenny heeft koersinzicht, Kenny doet zijn uiterste best, maar als we verder willen komen met hem, moet hij er voor zorgen dat hij in een groepje de bergen overfietst. Dit kost enorm veel energie en die energie kan hij beter sparen voor die keren dat de etappe uitdraait op een sprint. De komende twee dagen liggen er van die kansen en je mag je afvragen of hij nog fris genoeg is om mee te sprinten."
Ehhh, Maaskant is natuurlijk derde gewordenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:30 schreef knnth het volgende:
Beste Nederlandse prestatie in de tour tot nu toe dus.
Maaskant is derde geworden? Wat lul je?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:33 schreef knnth het volgende:
[..]
Ehhh, Maaskant is natuurlijk derde geworden
Vandaag? dat was gewoon Farrar hoor. Dat Maarten dat niet in de gaten heeft, okee...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:33 schreef knnth het volgende:
[..]
Ehhh, Maaskant is natuurlijk derde geworden
OMG, ik dacht ook dat het Farrar was, maar tour09.nl had het ook over Maaskant. En ik zit negen van de tien keer fout dus ik dacht het zal dan wel Maaskant zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:38 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vandaag? dat was gewoon Farrar hoor. Dat Maarten dat niet in de gaten heeft, okee...
Ik vind het jammer maar ik denk dat ie de ventoux niet eens haalt. ik denk dat dinsdag de 21ste een tijdsuitdaging gaat worden voor hem.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:19 schreef tha_one het volgende:
[..]
Dan zal hij toch een heel goede nachtrust moeten krijgen, aangezien ze de dag ervoor de Mont Ventoux op moeten.
Hij heeft nog een kwartiertje op Furlan, dat moet nog wel even genoeg zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:03 schreef okee6 het volgende:
zevenwat een baaldag, zo verlies je geen tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |