Een profrenner met een Triplequote:
Ja maar als je hem zo ziet fietsen zoals gisteren op die vage beelden uit de ploegleidersauto....quote:Op maandag 13 juli 2009 11:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een profrenner met een Triple
Oke, op een gigantisch steile col willen ze die nog wel eens steken, maar hier
Je staat dan natuurlijk enorm voor lul, maar ik denk dat hij met triple sneller boven is dan zonder. Hij moest op de lichtere stukken al stevig trappen. Of hij zet er een compact opquote:Op maandag 13 juli 2009 11:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja, het is knap sneu als je als prof op dit terrein een triple moet steken, maar als je zag hoe hij naar boven aan het harken was...quote:Op maandag 13 juli 2009 11:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik hoop het maar ik denk dat ie dinsdag de 21ste strand.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef mmmkai het volgende:
[..]
zeker wel, hij spaart zich voor de Champs Elysees.
Gewoon op de eerste col van fiets wisselen, de rest van de dag komt hij toch niemand meer tegen dus staat hij ook niet voor lulquote:Op maandag 13 juli 2009 12:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je staat dan natuurlijk enorm voor lul, maar ik denk dat hij met triple sneller boven is dan zonder. Hij moest op de lichtere stukken al stevig trappen. Of hij zet er een compact op.
Dat was de Kneet samen met Pollentier naar boven naar de Pla d'Adet.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:58 schreef Bloedneus het volgende:
In de Alpen zie het er toch wel goed voor hem uit
Hij is nu al een held hier in NL, elke Nederlander die op de berg staat zal hem wel even helpen om wat sneller boven te laten komen.
Kan me nog een verhaal herinneren van een gemiddelde / slechte Nederlandse renner die in een ongelooflijke tijd de Alp D' Huez was opgekomen, die werd dus gewoon met mach 12 omhoog geduwd
quote:Aan de voet van de laatste berg de Pla >d'Adet, met nog 12km bergop te rijden, waren we volgens tijdwaarnemers al meer dan 2 minuten te laat om nog op tijd binnen te komen.......
.....
We hadden echter buiten de kracht van de aan de kant staande 'indianen' gerekend. Kennelijk maakten wij als 'cowboys' zo'n zielige en desolate indruk dat men ons spontaan begon te duwen. We werden als emmertjes water bij een uitslaande brand werkelijk hand over hand doorgegeven. Bijna zonder te hoeven trappen werden we als een speer naar boven geduwd. Pollentier en ik kwamnen weer helemaal tussen de levende mensen te fietsen.
....
Bij de Finish bleek dat we deze laatste berg meer dan 5 minuten sneller opgefietst waren als de winnar van de etappe, mijn ploeggenoot Joop Zoetemelk.
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:58 schreef Bloedneus het volgende:
Kan me nog een verhaal herinneren van een gemiddelde / slechte Nederlandse renner die in een ongelooflijke tijd de Alp D' Huez was opgekomen, die werd dus gewoon met mach 12 omhoog geduwd
Oh die wist ik nietquote:Op maandag 13 juli 2009 18:45 schreef groenen het volgende:
Gert Jacobs heeft de Alpe d'Huez ook wel eens sneller opgereden dan winnaar Bugno.
Misschien zet Kenny wel de snelste klimduwtijd neer voor de Ventoux dit Jaarquote:Op maandag 13 juli 2009 18:54 schreef FicoF het volgende:
[..]
![]()
Voor menig Nederlander is het spannendste van de tour of Kenny op tijd binnen komt.
Dat was hem !quote:Op maandag 13 juli 2009 18:45 schreef groenen het volgende:
Gert Jacobs heeft de Alpe d'Huez ook wel eens sneller opgereden dan winnaar Bugno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |