Ik verwacht een reportage eerdaags van de NOSquote:Op zondag 19 juli 2009 17:58 schreef Szura het volgende:
Hup Kenny, eigenlijk zouden ze hier beelden van moeten hebben.
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:58 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft het gehaald vfolgens Radeio Tour de France
Dit is gewoon cult.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:00 schreef SCH het volgende:
Toch vraag ik me af of dit het allemaal waard is. Hij heeft in de srpints ook nog niets laten zien namelijk.
Dik cashen in elk criterium, hij zal meer geschoven krijgen dan menig NL-er die de Tour kleurloos uitrijdt.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:00 schreef SCH het volgende:
Toch vraag ik me af of dit het allemaal waard is. Hij heeft in de srpints ook nog niets laten zien namelijk.
Kan van dag tot dag schelen. Spilak bijv. was gisteren te laat binnen, vandaag de rode nummersquote:Op zondag 19 juli 2009 18:00 schreef SCH het volgende:
Dat is wel zo natuurlijk.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dik cashen in elk criterium, hij zal meer geschoven krijgen dan menig NL-er die de Tour kleurloos uitrijdt.
Toen die limiet er nog niet was liep het hoog op. In de Tour van 1903 werd de 21ste nr. laatst op meer dan 66 uur van de winnaar. Kwam het vanochtend toevallig tegenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:04 schreef Radegast het volgende:
Wat is trouwens het grootste verschil ooit geweest in de Tour tussen de gele trui en nummer laatst? Nu al meer dan drie uur, die kan een recordje worden denk ik mocht hij hem uitrijden.
Dat is wel zo, maar hebben ze hem daarom meegenomen? Heeft hij al een keer top 10 gesprint?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dik cashen in elk criterium, hij zal meer geschoven krijgen dan menig NL-er die de Tour kleurloos uitrijdt.
yup, 7e.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar hebben ze hem daarom meegenomen? Heeft hij al een keer top 10 gesprint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |