abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70907738
Kamikaze Kenny, zoals zijn bijnaam luidt, is bezig aan zijn grote onderneming: het (uit) rijden van de tour.
De rustdag heeft hij al gehaald!

Bergen zijn niet zijn terrein, hij moet zich haasten om de tijdslimiet te halen en heeft daarmee de felbegeerde rode lantaarn te pakken.

Maar sprinten daarentegen!

Zijn resultaten waarmee hij een startplekje bij Skil shimano verdiende in deze tour:

2003 Omloop der Vlaamse Gewesten (amateurs/beloften)
2004 ZLM Tour
2005 UIV Cup, Rotterdam (U23)
Nederlands kampioen op de weg, Elite z/c
2007 Ronde van Noord-Holland
2009 Ronde van Overijssel
1e Etappe Vierdaagse van Duinkerken
Batavus Pro Race
Dutch Food Valley Classic
Tour de Rijke
Profronde van Fryslân

Steun deze man hier, duim mee dat hij dit kan herhalen op de Champs elysees!

Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  zondag 12 juli 2009 @ 18:03:03 #2
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70907805
Issie al binnen?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zondag 12 juli 2009 @ 18:03:47 #3
159761 Arn0
Abbey Road
pi_70907826
Is het ooit gebeurd dat de rode lantaarn een rit won in diezelfde tour? Zou wel leuk zijn voor van Hummel
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_70907840
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:03 schreef Damzkieee het volgende:
Issie al binnen?
Al lang en breed

171. VAN HUMMEL Kenny Robert 199 SKIL-SHIMANO 4h 43' 34" + 38' 03"
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_70907841
Zijn er geen mensen die de 16e en 17e etappe Kenny de bergen op gaan duwen?
  zondag 12 juli 2009 @ 18:07:03 #6
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70907940
De grote vraag is, overleeft hij de Alpen?
-
pi_70907953
toch knap dat hij door rijd Ik heb mooie mario al is bij de eerste de beste berg die hij tegen kwam zien afstappen .
pi_70908000
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het lijkt me sterk, maar ik hoop het voor 'm.
sig verwijderd door FA
pi_70908003
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geen probleem, hij rijdt een tactische tour tot nu.
  Trouwste user 2022 zondag 12 juli 2009 @ 18:11:45 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_70908076
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:07 schreef Evertjan het volgende:
toch knap dat hij door rijd Ik heb mooie mario al is bij de eerste de beste berg die hij tegen kwam zien afstappen .
Ja, nadat ie al 4 etappes had gewonnen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 12 juli 2009 @ 18:14:53 #11
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70908171
Laat hem maar lekker uitvallen. Een Nederlander op de laatste plaats
pi_70908189
Applaus voor Van Hummel
Uitgegeven: 12 juli 2009 18:06
Laatst gewijzigd: 12 juli 2009 18:06

TARBES - Kenny van Hummel werd zondag bij de teambus van Skil-Shimano met applaus begroet. De sprinter had de Pyreneeën overleefd en mocht mee in het vliegtuig naar Limoges, waar de Ronde van Frankrijk dinsdag na een rustdag verdergaat.

"Ik dacht onderweg: Of ik ga naar huis, of ik blijf in de Tour. Het zijn allebei mooie vooruitzichten, maar ik blijf toch het liefste nog even hier'', vertelde Van Hummel die ruim 38 minuten na ritwinnaar Pierrick Fédrigo in Tarbes binnenkwam.

Ploegleider Merijn Zeeman had de hele dag achter van Hummel gereden: "Het was een gekkenhuis. Hij heeft 100 kilometer alleen gereden, met de jury er bovenop. Ik kon niks, alleen maar motiveren en voor eten en drinken zorgen. Kenny is als een 'kamikaze' de Tourmalet afgedaald.''
pi_70908203
Hup Kenny!
  zondag 12 juli 2009 @ 18:16:10 #14
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_70908212
Hij is wel echt een koning.

Check dit nieuwsbericht dat ik gevonden heb:

Kenny van Hummel weken uitgeschakeld na val (25-04-2006)

Skil-renner Kenny van Hummel is na zijn val in de Ronde van Nedersaksen wekenlang uitgeschakeld.

De jonge sprinter raakte betrokken bij de valpartij in de massasprint van de derde etappe. ,,Toen Radochla het achterwiel van Velo raakte en de valpartij ontstond, kon ik remmen of doorgaan'', blikt Van Hummel terug.

“Als sprinter wil je niet denken aan remmen, dus ik ging door. Ik viel en sloeg over de kop.'' Na zijn val werd de renner lang behandeld voordat hij naar het ziekenhuis werd vervoerd. Van Hummel: ,,Ik voelde meteen dat het mis was. Ik had stekende pijnen in mijn rug en dacht dat ik mijn rug gebroken had. Gelukkig kon ik mijn benen bewegen dus dat was niet zo.''

Later bleek wel dat de Eldenaar twee gebroken rugwervels, gebroken en gekneusde ribben en een gedeeltelijke klaplong had opgelopen. Toch vertrok de renner na een nacht weer uit het ziekenhuis. ,,Ik moest eigenlijk blijven, maar ik was er niet op mijn plek. Ik deed geen oog dicht daar. Ik ben toen naar het hotel gebracht en daar heb ik veel geslapen.''

Voor de eerstejaars prof breekt nu een periode van herstel en revalidatie aan. Aan de koersen die dan nog volgen denkt Van Hummel nog niet: ,,Ik moet eerst drie weken niks doen. Dan worden er nieuwe foto’s gemaakt en gaan we een plan maken en kijken wanneer ik eventueel weer kan meedoen. Ik moet als ik ga fietsen alleen wel met een rechte rug fietsen, dus tot dat kan ga ik aan de slag met elektronische spierstimulatie.''
pi_70908286
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:11 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja, nadat ie al 4 etappes had gewonnen.

Komt voor Kenny nog in de laatste week.
  zondag 12 juli 2009 @ 18:20:52 #16
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70908331
In de Alpen etappes gaat hij gebruik maken van de stoeltjeslift.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_70908361
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:14 schreef Kopbal het volgende:
Laat hem maar lekker uitvallen. Een Nederlander op de laatste plaats
Dan zou er sinds weet niet hoelang weer een Nederlander zijn die iets presteert en dan moet hij uit de tour
pi_70908415
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:21 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Dan zou er sinds weet niet hoelang weer een Nederlander zijn die iets presteert en dan moet hij uit de tour
Sukkels heb je overal, Kenny wordt de nieuwe tourheld.
pi_70908440
Prachtig dat deze man heel de dag alleen heeft gereden en toch binnen tijd.

Ik zag trouwens dat Napolitano buiten tijd was, maar de berichten waren steeds dat van Hummel helemaal in z'n eentje voor de bezemwagen reed. Daar klopte blijkbaar niet veel van of hij is Napolitano op het laatst voorbijgesneld.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_70908464
wat een gruwelijke geweldenaar vandaag

edit: wow Napolitano, wanneer moest die lossen en wat is hem overkomen?
pi_70908525
hij staat wel 1e in het klassement van de UCI Europe Tour

http://www.ucieuropetour.com/Templates/UCI/UCI5/layout.asp?MenuID=MjA1MQ&LangId=1
pi_70908603
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:28 schreef Evertjan het volgende:

http://www.ucieuropetour.com/Templates/UCI/UCI5/layout.asp?MenuID=MjA1MQ&LangId=1
Ja, dat staat hij al een hele tijd. Vaag trouwens dat hij zijn trui niet meer draagt.
pi_70908615
Reactie van Kenny na de topprestatie van vandaag:

http://tour2009.nos.nl/video/bekijken/id/tcm:5-540982/kenny-vond-er-geen-sodemieter-aan
pi_70908626
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:28 schreef Evertjan het volgende:

Niet onderschatten dus.
quote:
UCI Europe Tour : Van Hummel still in the lead

Date:
03.07.2009

Description: Kenny Van Hummel of Holland kept top spot in the UCI Europe ranking for June.

The 27 year-old Skil-Shimano sprinter added just six points to his individual total but his success in May, where he won the Dutch Food Valley Classic, the Tour de Rijke, the Batavus Pro Race, the Ronde van Overijssel and a stage at the 4 Jours de Dunkerque, meant he still has a safe lead on the rest of the UCI Europe Tour.

Experienced Italian sprinter Alessandro Petacchi (LPR Brakes) climbed from third place to second with 456.2 points thanks to winning a stage at the Delta Tour in Holland and finishing second overall. Early 2009 rankings leader Jimmy Casper (Besson Chaussures) slipped to third place with 439 points.

"I'm obviously very proud to keep the lead in the Europe Tour ranking because it kind of proves I'm the best Pro-continental or Continental rider in Europe,” Van Hummel said.

“It's great to wear the special white jersey as leader and naturally I'll do everything I can to defend it for as long as possible.”

Van Hummel was disappointed to finish second in the recent Dutch national road race championships but is expected to fight for victory in the sprints at the Tour de France.

Of course it takes more than one rider to make a winning team and Skil-Shimano is only fifth in the UCI Europe Tour rankings.

French squad Agritubel leads the ranking yet again after a successful month of racing in June. Agritubel riders scored a total of 235 points, extending their total to 1472. The new Vacansoleil team from Holland also scored well with a string of results. It now has a total of 1196 points and closed the gap on Agritubel, but is still 276 points behind.

LPR Brakes is third with 1040 points. Besson Chaussures is fourth with

939 points and Skil-Shimano is fifth with 899 points.

The nations standings remains unchanged this month. Italy still leads with 2,324.6 points. France is second with 2,150 points and, thanks to Van Hummel, the Netherlands is third with 1,602.6 points.

In professional cycling, July is the month of the Tour de France but the UCI Europe Tour continues with a series of stage races and one-day races.

The week-long Tour of Austria begins on July 5, while the Sachsen-Tour International um den Sparkassen-Cup in Germany (July 22-26) and the Brixia Tour in Italy (July 22-25) offer precious points. All three stage races offer Petacchi and Casper a chance to pull back points on Van Hummel before the final three months of racing.
pi_70908758
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:31 schreef Roynaldinho het volgende:
Reactie van Kenny na de topprestatie van vandaag:

http://tour2009.nos.nl/video/bekijken/id/tcm:5-540982/kenny-vond-er-geen-sodemieter-aan

"Ja Napolitano moest ik achter mij laten!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')