Wat voor raam heb jij dan wel niet dat die zomaar open kan waaienquote:
Andere pc bij me vaderquote:Op zondag 12 juli 2009 15:51 schreef Hetiszover het volgende:
Je spatie doet het inmiddels weer zie ik.
Bureau = onder raam, tenminste, half onder het raam.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:52 schreef Saaaaab het volgende:
Dus je had je tv/beeldscherm, laptop en versterker allemaal onder het raam staan?
quote:Op zondag 12 juli 2009 15:49 schreef dennus2008 het volgende:
Ik wordt dus zo wakker vanochtend, staat heel me kamer vol water ;O
Dus ik kijken, heeft die klote regen naar binnen staan regenen :| Over me laptop, over me T240en me versterker.
Resultaat : Watervlekken in T240, laptop spatie kapot
KLACHT : GODVER KUT KLOTE HOEREN WEER![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het toch wel zieligquote:Op zondag 12 juli 2009 15:52 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Bureau = onder raam, tenminste, half onder het raam.
Maar het was net een zwembad, dus alles was verzeken
Onder een raam dat blijkbaar zomaar kan open waaien ook nog.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:52 schreef Saaaaab het volgende:
Dus je had je tv/beeldscherm, laptop en versterker allemaal onder het raam staan?
Jij komt blijkbaar nooit buiten?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Onder een raam dat blijkbaar zomaar kan open waaien ook nog.
Ze hebben ook een vaste stand.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:55 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Jij komt blijkbaar nooit buiten?![]()
Kantelramen KANTELEN nogal makkelijk, paardensnikkel
Dwaas, ik lig zelf ook onder een kantelraam. En nee, die waait niet zomaar open, en ja, die kan ook dicht. Dus als ik weet dat het 's nachts gaat regenen (wat ik van afgelopen nacht dus wist, en wat iedereen kan weten) doe ik het raam dicht.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:55 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Jij komt blijkbaar nooit buiten?![]()
Kantelramen KANTELEN nogal makkelijk, paardensnikkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |