Niks mis mee!quote:
High Contrast & Logistics, toch wel 2 van mijn helden!quote:
25 minuutjes fietsen hooguit voor mij.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:51 schreef TC_Artemis het volgende:
Voor mij is LVC een uurtje fietsen, standaard shoarma op de terugweg anders ga je van je stokkie
Take this then.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:49 schreef mrcool het volgende:
[..]
High Contrast & Logistics, toch wel 2 van mijn helden!
Ik ken ze!quote:
30 EUR? wtf?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:59 schreef reem het volgende:
31juli draait Raiden hier in de buurt. Entree is wel 30 eur :S
Je was in Leiden?quote:Op zondag 19 juli 2009 04:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
zooooooooooooooo. was best lekker. jammer van die regen op de terugweg .. anders hadden we shoarma ... maar goed. je kan nie alles hebben.
quote:Op zondag 19 juli 2009 08:49 schreef mediaconsument het volgende:
Raiden is 30 euro dubbel en dwars waard!
Hij's grappig!quote:
Lekkere plaat jah.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:16 schreef mrcool het volgende:
Oudje maar wat mij betreft echt een juweeltje van een plaat. Zelfs 8 jaar na dato kan ik er nog geen genoeg van krijgen!![]()
![]()
Grappig, heb daar het origineel van. Voices van Yoko Kanno van de OST van de anime Macross Plus.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:16 schreef mrcool het volgende:
Oudje maar wat mij betreft echt een juweeltje van een plaat. Zelfs 8 jaar na dato kan ik er nog geen genoeg van krijgen!![]()
![]()
*Zet in agendaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:29 schreef ebeaydojraes het volgende:
nog beter:
PARADISO
--
OKT DO 22 PENDULUM (DJ SET), STANTON WARRIORS, NOISIA E.A.
TICKETS
VOORVERKOOP VANAF 15 AUGUSTUS
AANVANG 22.00 UUR ZAAL OPEN 21.30 UUR ENTREE 18,- EXCL. LIDMAATSCHAP (3,50 P.M. / 25,- P.J.)
Wme presents Pendulum (DJ set), Chase & Status - live, Stanton Warriors, Noisia, Sub Focus, N Type, Jakes (DJ set) en Hatcha.
In het kader van Amsterdam Dance Event.
Ik zie dat feest nou pas.quote:
Is erg jaloers.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:14 schreef Mindspin85 het volgende:
Poh, morgen naar Hospitality @ Matter in Londen!
Heb er zoveel zin in, lekker hard gaan de hele avond en de rest van het weekend Londen verkennen
En die lineup ook:
Room 1 - High Contrastv/ London ElektricityO+ / LogisticsO+ / CyantificO+ / Danny ByrdO+ / Q-Project / Nu:ToneO+ / B-Complex / Lianne Carrol / Diane Charlemagne / Dynamite MC / MC Wrec / SP:MC / MC Rage
Room 2 - Mad Professor / NoisiaO+ / Nero / SilkieO+ / Alexander Nut / Synkro / Stamina / Sgt Pokes
Zin iiiiinnnnnnnnNog meer Fokkers die toevallig ook gaan?
Gein.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef Steve-O het volgende:
Ben niet heel erg bekend met artiesten binnen de Drumm en Bass maar ik zoek een beetje iets vergelijkbaars als Dieselboy beetje chaotisch maar niet een extreem hoge BPM
Tips ?
Dank dat is idd een beetje wat ik zoek !quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Gein.
http://www.myspace.com/gein1
Er staan ook een paar goede mixes van hun op die myspace pagina overigens.
Een beetje? hahaquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:13 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dank dat is idd een beetje wat ik zoek !
Klinkt goed, dat ga ik eens goed hard luisteren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Gein.
http://www.myspace.com/gein1
Er staan ook een paar goede mixes van hun op die myspace pagina overigens.
Er staat ook een dubstep mix op hun myspace ->Knuckle Children. Dubstep zoals het hoort! Is ook de eerste dubstep mix die me daadwerkelijk beviel, heb namelijk erg veel moeite met dubstep waarderen. Zal wel aan de snelheid liggen ofzo.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:47 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Klinkt goed, dat ga ik eens goed hard luisteren.
Ik denk dat dit door het tempo komt. De gein mix waar ik op doel pakt dit goed aan door dit tempo voor je gevoel wat omhoog te halen, dit door veel geluiden tussen de beats. Wat mij dan ook voornamelijk aantrekt is de bass, die is bij dubstep altijd zeer lekker te noemen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan mezelf ook maar moeilijk aan de dubstep krijgen, maar er zijn altijd mooie uitzonderingen.
Als ik niets anders te doen had gehad was ik zeker wel ff gegaan. Ben al zo lang niet meer in Roosje geweest. Hij zit nog op zijn ouwe locatie toch?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:52 schreef reem het volgende:
Volgende week Doc Scott en Loxy in Doornroosje (Nijmegen), iemand nog van plan om daar heen te gaan?
Woah, misschien ga ik daar wel een plan voor bedenken. Loxy is een kunstenaar! Iemand zijn laatste podcast gehoord?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:52 schreef reem het volgende:
Volgende week Doc Scott en Loxy in Doornroosje (Nijmegen), iemand nog van plan om daar heen te gaan?
http://www.breaksblog.biz/ http://www.gruwelijk.com/ http://dnbshare.blogspot.com/ http://www.breakbeat.co.uk/quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben redelijk nieuw qua DnB, maar ik zoek nog wat aanraders. Ik vind de liveset van Pendulum op Pinkpop fantastisch, en verder natuurlijk the Prodigy, maar op last.fm vond ik niet echt iets wat mij aansprak.
Podcasts van welke artiest?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:12 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Ola, hier meldt zich ook DnB fanaatIk download vaak DnB mixes via iTunes op mijn iPhone. Dit zijn legale podcasts waar ik me prima mee kan vermaken. Lekkere remixes om mijn dag mee door te komen.
Enige tijd geleden waren er via iTunes podcasts te downloaden van DnBlounge.com. Op de gelijknamige site is een bericht te vinden dat ze wegens copyright toestanden de muziek niet meer aan mogen bieden. Omdat ik laatst mijn iPhone leeg heb gehaald zijn deze geniale podcasts er ook af. Nu kan/mag ik ze niet meer downloaden en ben naarstig opzoek naar iemand die deze podcasts nog in zijn bezit heeftZou je dan pretty pretty please willen reageren of mij even willen pm-en. MIjn dank is groot (met name podcast 6 is geniaal).
Groeten
Er zijn namelijk erg veel verschillende dnb podcasts, elke zijn eigen smaak. Als je een naam of iets weet, kan ik misschien wat verder kijken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:22 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Podcasts zijn gemixte nummers van allerlei artiesten. Nummers waren minder underground naar mijn mening maar wat meer mainstream DnB. Wat bekende nummers met meer beats per seconde, o.a prodigy nummers etc.
vergeet ik je helemaal te bedanken voor de linkhelaas zijn ze daar ook niet op te vinden.
Bedankt voor je aanbod maar ik heb helaas geen namen van artiesten die in de podcasts gemixt waren. Je hebt overigens gelijk voor wat betreft de verschillen in de podcasts. Ik heb er ook een paar van DnB NL Podcasts. Die zijn weer wat ruiger imo. Ik luister nu naar BassDrive stream @ winamp. Ook lekkerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Er zijn namelijk erg veel verschillende dnb podcasts, elke zijn eigen smaak. Als je een naam of iets weet, kan ik misschien wat verder kijken.
http://www.hospitalrecords.com/broadcast/quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:29 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod maar ik heb helaas geen namen van artiesten die in de podcasts gemixt waren. Je hebt overigens gelijk voor wat betreft de verschillen in de podcasts. Ik heb er ook een paar van DnB NL Podcasts. Die zijn weer wat ruiger imo. Ik luister nu naar BassDrive stream @ winamp. Ook lekker![]()
Overigens vindt ik DnB met wat zang ook wel prettig. Misschien heb je nog wat aanbevelingen
In die kleine zaal ben ik ook even geweest. Daar werd tenminste echte drum & bass gedraaid in plaats van dubstepquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
man... ik kan niet meer lopen. die laatste plaat van Sub Focus.. DAMN die ging hard los!!!
Kleine zaal was ook erg lekker, maar daar stond nauwelijks 40 man .. erg jammer voor de DJ's aldaar.
Chase & Status live vind ik eigenlijk nog leuker dan de DJ set.
wel weer erg jammer van die moshpits... was soms niet leuk meer.
Die muur was dan wel weer humor
Oei, hoe lang was dat geleden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:18 schreef Da_Ripper het volgende:
Was het Ed Rush? met het nummer "no more"? met die heerlijk doorrollende bass...
YT geeft niks
Ok, omdat ik al redelijk wat rollends gedraaid heb.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:25 schreef Da_Ripper het volgende:
euhm ... was gewoon een losse vraag van mij - ben niet aant luisteren![]()
maar tis idd een oudje & succes met je radio
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:21 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Laatste track die speelde was london elektricity - song in the key of knife
Nice, lekker vloeibaar!quote:
Yeah, die vocal is ook erg goed, heb die lyric al in mijn hoofd sinds ik in juni LTJ Bukem live heb gezien hehe. Die plaat was het hoogtepunt van zijn 3 uur durende set met Conrad. Geniaal mixed uiteraard.quote:
Was volgens mij uit de tijd van Andy C - Bodyrock. Dacht dat dat nummer op die verzamelbox van blauwe D&B-cassette-bandjes stondquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:18 schreef Da_Ripper het volgende:
Was het Ed Rush? met het nummer "no more"? met die heerlijk doorrollende bass...
YT geeft niks
http://www.rolldabeats.com/search/title/no/morequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Mnr.Koud .. jij weet 't toch wel? Volgens mij zat tie in de playlist van de Keet.
Ik dacht dat het Ed Rush was, weet niet zeker .. ik ben zekerder van de titel "No More".
[..]
Was volgens mij uit de tijd van Andy C - Bodyrock. Dacht dat dat nummer op die verzamelbox van blauwe D&B-cassette-bandjes stond
Ik denk dat je deze bedoelt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Mnr.Koud .. jij weet 't toch wel? Volgens mij zat tie in de playlist van de Keet.
Ik dacht dat het Ed Rush was, weet niet zeker .. ik ben zekerder van de titel "No More".
[..]
Was volgens mij uit de tijd van Andy C - Bodyrock. Dacht dat dat nummer op die verzamelbox van blauwe D&B-cassette-bandjes stond
Vreemd dat die niet naar voren komt bij rolldabeats.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:05 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze bedoelt.Weet het eigenlijk wel zeker...
Rolldabeats is zwaar beperkt. Qua DnB kun je wel haast alles vinden maar voor andere stromingen verwijs ik toch liever door naar www.discogs.comquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Vreemd dat die niet naar voren komt bij rolldabeats.
Dan vraag je het toch niet in het dnb topic, lijkt mij dan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:08 schreef mrcool het volgende:
[..]
Rolldabeats is zwaar beperkt. Qua DnB kun je wel haast alles vinden maar voor andere stromingen verwijs ik toch liever door naar www.discogs.com
Dat zeker. Alleen aan snelheid komt het wat tekort.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:10 schreef mrcool het volgende:
Er zit toch anders vrij veel drum en bas in dat nummer! Vooral veel bas!![]()
Dit maakt het nog geen DnB, I know...
Ik denk niet dat je nog verder hoeft te zoeken, ik ben er voor 99% zeker van dat dit het nummer is waar Da_Ripper naar op zoek was...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:14 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat zeker. Alleen aan snelheid komt het wat tekort.
Ik kan equinox - no more nergens vinden overigens. Supply and demand - no more wel, maar geen youtube vid helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |