Zie je van een afstandje niet of iemand zwart is?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:24 schreef Magereheinus het volgende:
Want nu zie je wel eens van een afstandje iets, maar zodra je dan dichterbij komt en ziet dat het een negerin is kan je al afhaken.
Sinds wanneer mag je niets meer over apen zeggen hier!?quote:
deze komt net uit de chocolade fabriek rollen!quote:Op zondag 12 juli 2009 15:31 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Dit noem ik echt geen negerin.
dit weer wel.![]()
[ afbeelding ]
+30 voorspelbaarquote:Op zondag 12 juli 2009 15:30 schreef Fries het volgende:
[..]
Die hebben make up en/of zijn bewerkt met photoshop...
Ik ben helemaal geen rassenhater!quote:Op zondag 12 juli 2009 15:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah fuck it, gezien je posthistorie heeft 't weinig nut om een bekrompen rassenhater such as yourself proberen te overtuigen.
en wat de neuk is er zo speciaal aan een note?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:33 schreef Fries het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je niets meer over apen zeggen hier!?
Ik heb er zelfs een note voor gekregen!![]()
Ik had er pas een...quote:Op zondag 12 juli 2009 15:36 schreef o.us het volgende:
[..]
en wat de neuk is zo speciaal aan een note?
Alsof dat niet voorkomt bij andere etniciteiten...quote:Op zondag 12 juli 2009 15:24 schreef Magereheinus het volgende:
Als ik door Rotterdam loop, zie ik heel vaak negerinnen. Nu vind ik dat er wel een paar tussen zitten met een lekker lichaam en zich dan ook goed naar kleden.
Dus dan heb je een lekker lichaam met de juiste kleding, maar ALTIJD hebben ze een enorm lelijk hoofd. Echt walgelijk gewoon. Nu vraag ik mij af waarom is dat toch? Gezien ze toch nooit een mooi gezicht hebben, maak dan net zo goed de rest ook graflelijk. Want nu zie je wel eens van een afstandje iets, maar zodra je dan dichterbij komt en ziet dat het een negerin is kan je al afhaken.
Klacht: waarom hebben negerinnen niet OF allemaal een lelijk lichaam OF allemaal een mooi gezicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |