abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juli 2009 @ 17:49:05 #251
75049 BasOne
Spaceship!
pi_70907367
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:45 schreef Tanjaa het volgende:
Ayreon?
Nein Liebchen
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zondag 12 juli 2009 @ 17:50:02 #252
222905 Tanjaa
Internet
pi_70907397
Hmm... white metal..

Flyleaf?
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_70907419
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:48 schreef BasOne het volgende:

[..]

Als het 5 topics duurt voordat iemand zijn - punten krijgt, word er niet consequent omgegaan met de regels.

Basta, we zijn verder nu, niemand heeft er een probleem mee.
We gaan verder.
Nou De_Hertog wel en ik vind het ook niks.Anders wil ik ook nog wat punten met terugwerkende kracht.
  zondag 12 juli 2009 @ 17:51:07 #254
75049 BasOne
Spaceship!
pi_70907438

Misschien iets te moeilijk

Saviour Machine

Van het album Legend Part I

ff neie bedenken
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zondag 12 juli 2009 @ 17:51:07 #255
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_70907439
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:48 schreef BasOne het volgende:

[..]

Als het 5 topics duurt voordat iemand zijn - punten krijgt, word er niet consequent omgegaan met de regels.
Dan is het toch wel gebeurd? Soms zijn mensen ook gewoon bezig met het spel of valt het pas later op. Ik weet overigens niet welk voorval je nu bedoelde..
quote:
Basta, we zijn verder nu, niemand heeft er een probleem mee.
Ik wel. En een aantal mensen die nu niet online zijn vast ook.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zondag 12 juli 2009 @ 17:51:58 #256
222905 Tanjaa
Internet
pi_70907458
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dan is het toch wel gebeurd? Soms zijn mensen ook gewoon bezig met het spel of valt het pas later op. Ik weet overigens niet welk voorval je nu bedoelde..
[..]

Okee, maar wat wil je dan? Dat ik mn punt afsta aan starla? het maakt mij niet uit...
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
  zondag 12 juli 2009 @ 17:53:03 #257
75049 BasOne
Spaceship!
pi_70907492
quote:

[..]

[..]

De personen die het betreft, te wetende, mijzelf, tanjaa en Starla, hebben er geen probleem mee dat ik een dubbel punt heb uitgedeeld.
Het spel loopt verder, er zijn verder geen problemen, andere spelers die online zijn hebben ook geen klachten.
Alleen jij...
En je kan niet spreken voor mensen die niet online zijn.
Laboro te salutante
pi_70907496
quote:

[..]

[..]

Hij doelt op Maizena.

Verder moet je niet zo zeiken
pi_70907522
We kunnen ook zeggen dat dit een uitzondering was.

Bas, de reeks kan alleen overeind blijven als mensen zich aan de regels houden. Ja, je bent een koning en ja, je bent God, maar door zoals jij zegt eventueel '10 punten uit te delen als jij daar zin in hebt' doe je niemand een plezier.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  zondag 12 juli 2009 @ 17:55:25 #260
75049 BasOne
Spaceship!
pi_70907564
Wie zong jimmie? en zing het eerste couplet

zover je kan
Laboro te salutante
pi_70907571
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:53 schreef Mailb0mber32 het volgende:

[..]

Hij doelt op Maizena.

Verder moet je niet zo zeiken
Dat heeft niks met zeiken te maken.AKQ is ook zo groot geworden omdat je de regels naleeft.Als iedereen maar iets doet dan wordt het rommelig en niet meer leuk denk ik.
pi_70907611
Boudewijn de Groot
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  zondag 12 juli 2009 @ 17:57:03 #263
75049 BasOne
Spaceship!
pi_70907613
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:
We kunnen ook zeggen dat dit een uitzondering was.

Bas, de reeks kan alleen overeind blijven als mensen zich aan de regels houden. Ja, je bent een koning en ja, je bent God, maar door zoals jij zegt eventueel '10 punten uit te delen als jij daar zin in hebt' doe je niemand een plezier.
Ik weet het ik weet het, en het 10 punten uitdelen was een overdreven voorbeeld

Ik heb nog 3 paar schoenen staan die je nog niet hebt schoongemaakt, vort, ant werk
Laboro te salutante
  zondag 12 juli 2009 @ 17:57:04 #264
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_70907615
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:53 schreef BasOne het volgende:

[..]

De personen die het betreft, te wetende, mijzelf, tanjaa en Starla, hebben er geen probleem mee dat ik een dubbel punt heb uitgedeeld.
Dat lijkt me nogal logisch Als ik jou voor de volgende vraag tien punten geef heb jij daar vast geen problemen mee, en ik ook niet. De andere spelers echter misschien wel.
quote:
Het spel loopt verder, er zijn verder geen problemen, andere spelers die online zijn hebben ook geen klachten.
Alleen jij...
En je kan niet spreken voor mensen die niet online zijn.
Terpentin07 ook, hierboven. En ik zei 'ik denk' omdat een aantal van die spelers toen meededen aan de discussie hierover in het discussietopic, die vinden het vast niet leuk dat jij nu in je eentje besluit dat alsnog te doen. Maar inderdaad, dat denk ik, ik weet het niet zeker.

Sowieso is een half uur wel een erg korte tijd om te zeggen dat het 'nu al te laat is'. Dan is iedere beslissing al direct verjaard zodra hij genomen is.

Nogmaals, wat mij betreft stel je voor om die hele puntentelling achterwege te laten. Maar als er zo'n strenge set regels is moet je je er ook aan houden, vind ik.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zondag 12 juli 2009 @ 17:57:39 #265
222905 Tanjaa
Internet
pi_70907636
Blablabla, eeuwige discussie.
Jullie vergeten een belangrijke (persoonlijke) regel:
Het is wel maar een spel!
Als het echt zo erg is lever ik mijn punt in.

Game on, ik wil niet dat wéér het laatste deel van het topic gevuld word met een discussie.
  zondag 12 juli 2009 @ 17:58:04 #266
75049 BasOne
Spaceship!
pi_70907648
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Boudewijn de Groot
Nu nog een stukje zingen
Laboro te salutante
pi_70907731
oef, ik zit vol met tonijn-garnalen pasta
I feel kinda Locrian today
  zondag 12 juli 2009 @ 18:01:04 #268
222905 Tanjaa
Internet
pi_70907741
Stilte
  zondag 12 juli 2009 @ 18:01:27 #269
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_70907756
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:57 schreef Tanjaa het volgende:
Blablabla, eeuwige discussie.
Jullie vergeten een belangrijke (persoonlijke) regel:
Het is wel maar een spel!
Als het echt zo erg is lever ik mijn punt in.
Als BasOne niet wil kiezen doe dat maar ja. En wat Terpentin07 zei.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_70907768
Bureaucratie
  zondag 12 juli 2009 @ 18:02:48 #271
222905 Tanjaa
Internet
pi_70907798
Te vroeg gejuigd..

Bas, wat word het?
pi_70907821
Je kan in een niet-dubbele punten topic natuurlijk niet twee punten gaan uitdelen.
pi_70907842
twee verschillende mensen, lees aub
pi_70907867
OK
OK

Ik lever m'n puntje wel in! Wat een gezeik om niets zeg....
I feel kinda Locrian today
  zondag 12 juli 2009 @ 18:05:05 #275
75049 BasOne
Spaceship!
pi_70907873
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:57 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dat lijkt me nogal logisch Als ik jou voor de volgende vraag tien punten geef heb jij daar vast geen problemen mee, en ik ook niet. De andere spelers echter misschien wel.
[..]

Terpentin07 ook, hierboven. En ik zei 'ik denk' omdat een aantal van die spelers toen meededen aan de discussie hierover in het discussietopic, die vinden het vast niet leuk dat jij nu in je eentje besluit dat alsnog te doen. Maar inderdaad, dat denk ik, ik weet het niet zeker.

Sowieso is een half uur wel een erg korte tijd om te zeggen dat het 'nu al te laat is'. Dan is iedere beslissing al direct verjaard zodra hij genomen is.

Nogmaals, wat mij betreft stel je voor om die hele puntentelling achterwege te laten. Maar als er zo'n strenge set regels is moet je je er ook aan houden, vind ik.
Kan me geen fuck schelen wat 'men' denkt, het word nergens verboden, niemand heeft er verder problemen mee.

Fuck it. als het zo moet bekijk het dan maar, toedeledokie, genuil over je aan de regels houden, terwijl anderen de regels met voeten treden je dagen bezig bent om dat recht te zetten en niemand die ook maar een piep geeft.
En nu doe ik wat wat niet hele maal correct is en ik krijg genuil aan m'n hoofd voor iets kleins, terwijl een valspeler die het toegeeft niet eena word aangesproken?

Fuck de hele teringbende dan maar, al het op de ze manier moet heb ik er 0,0 trek meer in.
Laboro te salutante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')