Nein Liebchenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:45 schreef Tanjaa het volgende:
Ayreon?
Nou De_Hertog wel en ik vind het ook niks.Anders wil ik ook nog wat punten met terugwerkende kracht.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als het 5 topics duurt voordat iemand zijn - punten krijgt, word er niet consequent omgegaan met de regels.
Basta, we zijn verder nu, niemand heeft er een probleem mee.
We gaan verder.
Dan is het toch wel gebeurd? Soms zijn mensen ook gewoon bezig met het spel of valt het pas later op. Ik weet overigens niet welk voorval je nu bedoelde..quote:Op zondag 12 juli 2009 17:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als het 5 topics duurt voordat iemand zijn - punten krijgt, word er niet consequent omgegaan met de regels.
Ik wel. En een aantal mensen die nu niet online zijn vast ook.quote:Basta, we zijn verder nu, niemand heeft er een probleem mee.
Okee, maar wat wil je dan? Dat ik mn punt afsta aan starla? het maakt mij niet uit...quote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan is het toch wel gebeurd? Soms zijn mensen ook gewoon bezig met het spel of valt het pas later op. Ik weet overigens niet welk voorval je nu bedoelde..
[..]
Ik wel. En een aantal mensen die nu niet online zijn vast ook.
De personen die het betreft, te wetende, mijzelf, tanjaa en Starla, hebben er geen probleem mee dat ik een dubbel punt heb uitgedeeld.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan is het toch wel gebeurd? Soms zijn mensen ook gewoon bezig met het spel of valt het pas later op. Ik weet overigens niet welk voorval je nu bedoelde..
[..]
Hij doelt op Maizena.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft niks met zeiken te maken.AKQ is ook zo groot geworden omdat je de regels naleeft.Als iedereen maar iets doet dan wordt het rommelig en niet meer leuk denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:53 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Hij doelt op Maizena.
Verder moet je niet zo zeiken
Ik weet het ik weet het, en het 10 punten uitdelen was een overdreven voorbeeldquote:Op zondag 12 juli 2009 17:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:
We kunnen ook zeggen dat dit een uitzondering was.
Bas, de reeks kan alleen overeind blijven als mensen zich aan de regels houden. Ja, je bent een koning en ja, je bent God, maar door zoals jij zegt eventueel '10 punten uit te delen als jij daar zin in hebt' doe je niemand een plezier.
Dat lijkt me nogal logischquote:Op zondag 12 juli 2009 17:53 schreef BasOne het volgende:
[..]
De personen die het betreft, te wetende, mijzelf, tanjaa en Starla, hebben er geen probleem mee dat ik een dubbel punt heb uitgedeeld.
Terpentin07 ook, hierboven. En ik zei 'ik denk' omdat een aantal van die spelers toen meededen aan de discussie hierover in het discussietopic, die vinden het vast niet leuk dat jij nu in je eentje besluit dat alsnog te doen. Maar inderdaad, dat denk ik, ik weet het niet zeker.quote:Het spel loopt verder, er zijn verder geen problemen, andere spelers die online zijn hebben ook geen klachten.
Alleen jij...
En je kan niet spreken voor mensen die niet online zijn.
Nu nog een stukje zingenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Boudewijn de Groot
Als BasOne niet wil kiezen doe dat maar ja. En wat Terpentin07 zei.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:57 schreef Tanjaa het volgende:
Blablabla, eeuwige discussie.
Jullie vergeten een belangrijke (persoonlijke) regel:
Het is wel maar een spel!
Als het echt zo erg is lever ik mijn punt in.
Kan me geen fuck schelen wat 'men' denkt, het word nergens verboden, niemand heeft er verder problemen mee.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal logischAls ik jou voor de volgende vraag tien punten geef heb jij daar vast geen problemen mee, en ik ook niet. De andere spelers echter misschien wel.
[..]
Terpentin07 ook, hierboven. En ik zei 'ik denk' omdat een aantal van die spelers toen meededen aan de discussie hierover in het discussietopic, die vinden het vast niet leuk dat jij nu in je eentje besluit dat alsnog te doen. Maar inderdaad, dat denk ik, ik weet het niet zeker.
Sowieso is een half uur wel een erg korte tijd om te zeggen dat het 'nu al te laat is'. Dan is iedere beslissing al direct verjaard zodra hij genomen is.
Nogmaals, wat mij betreft stel je voor om die hele puntentelling achterwege te laten. Maar als er zo'n strenge set regels is moet je je er ook aan houden, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |