Klacht: dit een nieuwtje noemen. Jaren oud nieuws ja..quote:Op zondag 12 juli 2009 14:20 schreef Aestivate het volgende:
Klacht: mensen die met onboeiende nieuwtjes over Michael Jackson komen.
Dat vermoeden was er inderdaad al langer.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:17 schreef Phones666 het volgende:
Ik zette dus de tv aan, en zag dat er net een interview op was met de jongen die Michael Jackson had aangeklaagd voor pedofilie. Hij heeft toegegeven dat de aanklacht onterecht was, en dat hij gedwongen was door zijn ouders. MJ heeft de ouder 20 miljoen dollars betaald zodat die ouders hun mond erover zouden houden. Maar daardoor geloofde iedereen dat hij een pedofiel was.
Samenvatting: jongen komt er 15 jaar later voor uit dat de aanklacht nep was.
Klacht: mensen moeten niet zo'n klotedingen doen om aan geld te komen.
Waarom zou hij schuldig zijn aan pedofilie dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:33 schreef Heathen. het volgende:
En waarom zou hem dit vrij pleiten voor pedofilie?
Omdat hij aan kleine jongetjes zit.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarom zou hij schuldig zijn aan pedofilie dan?
En die uitspraak is gebaseerd op....??quote:
Onwetende roddels.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:36 schreef senesta het volgende:
[..]
En die uitspraak is gebaseerd op....??
Eerdere zaken.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:36 schreef senesta het volgende:
[..]
En die uitspraak is gebaseerd op....??
Eerdere zaken? Noem ze eens?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:43 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Eerdere zaken.
En wie zegt dat die gast de waarheid spreekt? Ik weet het motief niet waarom hij nu ineens wel zegt dat het allemaal niet waar was.
Voor mij staat vast dat MJ niet meer als een normaal persoon kon leven. Dan kan je nu ook eenmaal moeite hebben met wat goed of slecht was. Het zou mij dus niets verbazen als hij het wel eens geprobeerd heeft.
Maar goed, noem ze eens op Heathen? Ik ken er geen behalve die dat van een aantal jaren geleden.quote:
Nee, dit gaat om de zaak uit 94 die had hij afgekocht voor een flink bedrag. Hij wilde van het gezeik af zijn, maar juist door het af te kopen is hij er nooit meer vanaf gekomen. Daarom wilde hij die latere zaak van een paar jaar terug ook juist wel voor laten komen en niet weer afkopen .quote:Op zondag 12 juli 2009 14:51 schreef Titus-Pullo het volgende:
15 jaar? dat was toch veel korter geleden?
Volgens mij ben jij niet zo slim of wel?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:43 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Eerdere zaken.
En wie zegt dat die gast de waarheid spreekt? Ik weet het motief niet waarom hij nu ineens wel zegt dat het allemaal niet waar was.
Voor mij staat vast dat MJ niet meer als een normaal persoon kon leven. Dan kan je nu ook eenmaal moeite hebben met wat goed of slecht was. Het zou mij dus niets verbazen als hij het wel eens geprobeerd heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |