Ze zijn niet voor niets zo oud gewordenquote:Op maandag 13 juli 2009 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah van die ouwe wijven.... Daar luister je toch niet naar?
Ja maar je gaat morgen toch softballen? Dat zal wel overdag zijn. Meeste Fokkers hebben 2 levens hun echte en hun digitale. Allebei even leuk en te belangrijk om niet te verwaarlozen.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:24 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ze bedoelen dan smiddags, en savonds
Dat is waar maar ze kennen de nieuwe media nog niet. En snappen daar vaak ook de lol niet van.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zijn niet voor niets zo oud geworden
Mijn oma is echt te gek op de computerquote:Op maandag 13 juli 2009 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar maar ze kennen de nieuwe media nog niet. En snappen daar vaak ook de lol niet van.
Echt wel! Sporten is leukquote:
Maar de vriendinnen van je oma deden toch ook moeilijk?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:31 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Mijn oma is echt te gek op de computer
Toen ze voor het eerst erop zat stootte ze tegen de muis en zei: Oh! Verdorie. Heb ik wat kapot gemaakt?
Mam: Hoezo? Oma: Jah, toen ik tegen dat ding stootte begon opeens iets te bewegen.
Jah dat weet ik .. wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar de vriendinnen van je oma deden toch ook moeilijk?
Die vinden de computer dus misschien niet leuk.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah dat weet ik .. wat heeft dat ermee te maken?
Helemaal mee eens. Al is mijn sport wel een beetje ongezond af en toe.....quote:
Oh, nee vinden ze ook niet. Mijn oma ook niet, ik zei alleen dat ik haar grappig vond op de computerquote:Op maandag 13 juli 2009 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die vinden de computer dus misschien niet leuk.
Oh zeker niet goed gelezen... Begin al punch drunk te worden dus....quote:Op maandag 13 juli 2009 00:35 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Oh, nee vinden ze ook niet. Mijn oma ook niet, ik zei alleen dat ik haar grappig vond op de computer
Wat voor sport doe je?
Hoezo is sporten dan niet gezond?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
leuk en gezond zijn verschillende dingen
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh zeker niet goed gelezen... Begin al punch drunk te worden dus....
Freefighting.....
Ik ben dus een coole buurman? Wow!quote:Op maandag 13 juli 2009 00:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Vechtsport dus, idd soms niet gezond. Maar wel cool
Dat wist je toch al gekquote:Op maandag 13 juli 2009 00:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben dus een coole buurman? Wow!
ja maar ik wou het nog een keer bevestigd zien.quote:
Het kán ongezond zijn maar het hoeft nietquote:Op maandag 13 juli 2009 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan nu wel met een heleboel gezellige foto's aankomen maar dat zal ik jullie besparen.
Misschien ooit op een meet.. Als mn ouders het niet meer raar vindenquote:Op maandag 13 juli 2009 00:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja maar ik wou het nog een keer bevestigd zien.![]()
en dat zonder mij ooit gezien te hebben....
Dat je met oude mannen praat?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Misschien ooit op een meet.. Als mn ouders het niet meer raar vinden
Jullie zijn helemaal niet oud, en nee.quote:
Okay wat vinden ze daar dan raar aan? Ben je een keer niet achter de computer maar buiten met vrienden aan het afspreken....quote:Op maandag 13 juli 2009 00:44 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jullie zijn helemaal niet oud, en nee.
Dat ik naar de andere kant van het land ga om volwassenen die ik op internet heb ontmoet te gaan meeten .. ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |