Nee; dit zou via een (nood)wet gedaan moeten worden. Tevens heeft Klink niet de intentie dit te doen. Het heeft ook weinig zin in dit geval.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:28 schreef thunderhart het volgende:
Het is een FEIT dat ze dit NU kunnen doen. Zo ook bij ons!
Nee. Roche bezit de "rechten" op Tamiflu. Wist je trouwens al dat Tamiflu (een antiviraal middel) heel iets anders is dan het griepvaccin, dus dat die twee helemaal niets met elkaar te maken hebben? Hoe meer vaccinaties er gegeven worden, hoe minder Tamiflu er verkocht wordt zelfs. Mensen die gevaccineerd zijn zullen geen Tamiflu hoeven te gebruiken. Denk daar maar eens over na.quote:Wisten jullie dat Dick Cheney ( grote hotemetoot uit amerikaanse regering) de rechten heeft van Tamiflu?
Nee hoor. Dat kost alleen maar geld en de alu-hoedjes maken het grootste kabaal. "Herd immunity" krijg je ook al bij een lager vaccinatiepercentage.quote:het is voor hun van het grootste belang dat IEDEREEN ingeent wordt..
De vaccinatie ondergaat dezelfde veiligheidsonderzoeken die bij alle andere griepprikken elk jaar ook gebeuren. Dit gebeurt naar de beste medische standaarden van vandaag.quote:Alleen het feit al dat ze dit kunnen doen terwijl er niet onomstreden vast staat zwart op wit dat deze vaccinatie veilig is en onschadelijk voor ons immuumsysteem.
Ik heb geen feiten in je verhaal kunnen ontdekken.quote:Ik vind dit toch érg zorgelijk mensen...we hebben het hier over feiten en geen wildwest verhalen.
bron?quote:Wisten jullie dat Dick Cheney ( grote hotemetoot uit amerikaanse regering) de rechten heeft van Tamiflu?
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:36 schreef. het volgende:
Nog een pareltje: Schone energie bestaat! We worden dom gehouden
Dit dus!quote:Op zondag 12 juli 2009 @ 13:34 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nee; dit zou via een (nood)wet gedaan moeten worden. Tevens heeft Klink niet de intentie dit te doen. Het heeft ook weinig zin in dit geval.
[..]
Nee. Roche bezit de "rechten" op Tamiflu. Wist je trouwens al dat Tamiflu (een antiviraal middel) heel iets anders is dan het griepvaccin, dus dat die twee helemaal niets met elkaar te maken hebben? Hoe meer vaccinaties er gegeven worden, hoe minder Tamiflu er verkocht wordt zelfs. Mensen die gevaccineerd zijn zullen geen Tamiflu hoeven te gebruiken. Denk daar maar eens over na.
[..]
Nee hoor. Dat kost alleen maar geld en de alu-hoedjes maken het grootste kabaal. "Herd immunity" krijg je ook al bij een lager vaccinatiepercentage.
[..]
De vaccinatie ondergaat dezelfde veiligheidsonderzoeken die bij alle andere griepprikken elk jaar ook gebeuren. Dit gebeurt naar de beste medische standaarden van vandaag.
[..]
Ik heb geen feiten in je verhaal kunnen ontdekken.
Waarom moeten wij ons daar druk over makenquote:Op zondag 12 juli 2009 13:28 schreef thunderhart het volgende:
Mensen ...
Hier MOETEN we ons tegen verdedigen..
een feit is een feit! In Amerika hebben ze dus niets meer te vertellen over hun eigen lijf als het er op aan komt.
Dat wisten we allangquote:Op zondag 12 juli 2009 13:28 schreef thunderhart het volgende:
Mensen ...
Hier MOETEN we ons tegen verdedigen..
http://argusoog.punt.nl/?id=495806&r=1&tbl_archief=&
Geen fabel, geen veronderstelling, niet iets wat in de maak zit, iets wat nog gedaan moet worden enz enz
Het is een FEIT dat ze dit NU kunnen doen. Zo ook bij ons! Dus het is niet 'ver van me bed' meer...
Het is werkelijkheid geworden mensen.
stomme vraag wellicht, maar bestaat dat wel, anti virale middelen?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:34 schreef eleusis het volgende:
Nee. Roche bezit de "rechten" op Tamiflu. Wist je trouwens al dat Tamiflu (een antiviraal middel) heel iets anders is dan het griepvaccin, dus dat die twee helemaal niets met elkaar te maken hebben? Hoe meer vaccinaties er gegeven worden, hoe minder Tamiflu er verkocht wordt zelfs. Mensen die gevaccineerd zijn zullen geen Tamiflu hoeven te gebruiken. Denk daar maar eens over na.
1 2 3 4 hoedje van... hoedje van.. 1234 hoedje van alufoliequote:Op zondag 12 juli 2009 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Er is genoeg mensen!
De lichaamstemperatuur heeft er slechts zijdelings mee te maken. Het immuunsysteem produceert antilichamen die het virus onschadelijk maken.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:44 schreef Manke het volgende:
[..]
stomme vraag wellicht, maar bestaat dat wel, anti virale middelen?
dacht nl. dat het immuunsysteem het enige is dat virussen kan doden door de lichaamstemperatuur te verhogen om het immuunsysteem te activeren, wat griepondersrukkers juist gevaarlijk maakt.
tja, als je het zo bekijkt is het veel aannemelijker.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:20 schreef eleusis het volgende:
[..]
De lichaamstemperatuur heeft er slechts zijdelings mee te maken. Het immuunsysteem produceert antilichamen die het virus onschadelijk maken.
Antivirale middelen werken op een andere manier: ze maken het bijvoorbeeld onmogelijk voor het virus om zich te reproduceren. Tamiflu en Relenza werken op die manier: ze blokkeren de werking van neuraminidase (een enzym in het griepvirus; hier staat de N uit H1N1 voor). Hierdoor kan het virus zich niet loslaten van een cel om zich te verspreiden. Het al aanwezige virus wordt vervolgens door het immuunsysteem opgeruimd.
Ja dat zal het zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 14:34 schreef Remake het volgende:
Het is verplicht zodat er geen mogolen zijn die zich niet inenten en besmet raken en hun halve dorp besmetten, asociale mongolen.
Ik stel voor dat de politiek die voorstander is van inenting zichzelf eerst laat inenten en de resultaten en effecten daarvan bekeken worden, alvorens de gehele bevolking hiertoe verplicht wordt.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn![]()
Ik hoef echter geen vaccin die slechts 30% werkt en waarvan de gevolgen totaal niet getest en bekend zijn.
Ik zie standaard dezelfde jokers tevoorschijn komen als met privacy vraagstukken... de "je hebt toch niks te verbergen" sukkels staan nu ook het hardst te schreeuwen dat vooral anderen zich in moeten enten omdat zij niet aangestoken willen worden.... weet je wat? Haal toch godverdomme zelf je vaccin, dan kun je ook niet aangestoken worden... maar laat mij aub ZELF beslissen of ik mij wel of niet met ongeteste troep laat platspuiten.
Ikzelf overweeg pas mezelf in te enten als het hele koningshuis, het kabinet en de farmaceutische industrie directeuren zichzelf ook publiekelijk inenten, alleen zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Kortom... flikker keihard op met je vaccin en laat mij met rust![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |