abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70994418
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:54 schreef LeonH het volgende:

[..]

Dat is toch die nieuwe Samsung LED?
zoals hij al zei, een "Samsung 32" full HD"
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:57 schreef Koepert het volgende:
Pff sparen voor mn eerste brik gaat nog niet zo hard als ik wil... maar er komt dan iig goed geluid in... dus dat word een nog grotere aanslag op de financien.. En dat wil ik eerst allemaal ook voor elkaar hebben.. Wel al mn zinnen gezet op n auto (model) Peugeot 306 sedan van na '97... K pas er goed in, er passen voldoende 4 man in, en kratten bier in de kofferbak
bij mij woog het feit dat ik een auto met 'kont' niet mooi vind zwaarder dan het feit dat ik nu erg weinig in de kofferbak kan leggen (omdat daar de kist ligt) en goed geluid hoeft niet echt bakken met geld te kosten, je moet gewoon goed zoeken en spul kopen dat bij elkaar past
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:04:09 #152
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_70994500
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:
bij mij woog het feit dat ik een auto met 'kont' niet mooi vind zwaarder dan het feit dat ik nu erg weinig in de kofferbak kan leggen
+ een kont is zwaarder wat weer extra wegenbelasting kost en je acceleratie is weer wat langzamer.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_70994830
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:04 schreef mstx het volgende:

[..]

+ een kont is zwaarder wat weer extra wegenbelasting kost en je acceleratie is weer wat langzamer.
ook belangrijk natuurlijk en hij is een stuk minder 'stoer' voor een jongeman
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:24:16 #154
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_70995078
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

die HDX is wat er links naast de TV staat? en rechts staat nog een Wii zie ik

bedoelde gewoon strakke meubels en een lekkere grote tv
Nee de HDX staat netjes in het midden in het bovenste schapje. Links is de DVD speler, die super geluid levert, maar dusdanig groot is dat hij helaas niet past in 1 van de andere schapjes in het midden. Dus er moet een nieuwe komen. (deze is alweer 9/10 jaar oud). Bovenop een digitaal fotolijstje waar nog even wat leuke partypics opgezet moet worden.

En check, rechts is de wii. Van mijn ouwe lui gekregen die 'm te weinig gebruikte en dus aan mij gaven al kado voor mijn HBO diploma.

Meubel is van Ikea, kost wat....zowel geld als tijd en spierpijn om 'm in je eentje in elkaar te zetten, maar dan heb je ook wat.

Genoeg gezeur over mijn nieuwe "villa"

Van8 nog wat HS geluisterd op mijn koptelefoon en stiekem heb ik echt ff zin om los te gaan. Dus als ik écht zou gaan, dan zou het hier naar toe zijn
http://partyflock.nl/party/153005:Phobia.html

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_70995218
veel vette feestjes altijd in de Zalinaz, alleen Etten-Leur is aan de andere kant van NL voor mij
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:45:35 #156
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_70995743
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:04 schreef mstx het volgende:

[..]

306 met en zonder kont scheelt maar 30 kilo en valt daardoor in dezelfde categorie qua wegenbelasting. Acceleratie valt wel mee, en minder stoer; och boeit me geen reet eigenlijk... K vind met kont handiger, k wil er goed geluid in hebben en model van na 97 staat me iets meer aan (mooier interieur) verder hoef ik er toch niet echt naar te kijken, als ie maar een beetje netjes in zn verf zit..

Klik Zoiets dus..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:08:10 #157
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_70996374
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:45 schreef Koepert het volgende:
Klik Zoiets dus..
Daar heb ik in de meivakantie nog een stuk mee naar Frankrijk gereden (wel de station variant), vond hem toch wat krapjes op de bestuurdersstoel.
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:21:37 #158
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_70996743
Mja, maar dat is sowieso mijn probleem.. Ben net geen 2 meter met lange benen (in verhouding tov mn rug).. Dus veel auto's zijn 'wat krapjes'
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_70996758
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:08 schreef mstx het volgende:

[..]

Daar heb ik in de meivakantie nog een stuk mee naar Frankrijk gereden (wel de station variant), vond hem toch wat krapjes op de bestuurdersstoel.
en jij bent al niet zo breed, kun je nagaan hoe smal die stoelen zijn
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:22:12 #160
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_70996769
Nogmaals een dansje voor onze Original-G 16M
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Godver, das echt een tijd terug ja...dat je dat nog weet gek..... weet ff niet welke cd dat was, maar het was wel nummer 23
neej hoor, was nummer 53
[Hardstyle #53] Come on man! Fuck That!

en 'ne sjieke (halve)woonkamer
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:46 schreef LtNoX het volgende:
Was een Freelease voor zover ik weet
Geen downloads aanbieden por favor, je krijgt later nog wel een pm'tje
Wat je vindt, ...
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:37:04 #161
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_70997154
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

en jij bent al niet zo breed, kun je nagaan hoe smal die stoelen zijn
Ging meer om de lengte.
👾
pi_70997885
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:18 schreef 16meter het volgende:

[..]

Bedankt allemaal! Gaat zeker van pas komen bij het vervoer naar allerhande feeschten en partyen.

Ik ga hem morgenmiddag aanvragen op het gemeentehuis en moet dan 5 werkdagen wachten. Spoed heeft niet zoveel nut, aangezien ik nu toch geen auto heb of kan lenen. Volgende week wel. Beetje touren in de Nissan Sunny van m'n ma. En misschien kijken of ik die voor een zacht prijsje kan overnemen als 1e autootje. Weinig km's, relatief zuinig en betrouwbare techniek.
Je moet elke dag gemeentehuis bellen ze hebben hem altijd al eerder binnen dan 5 werkdagen, ik had hem maandag gehaald en woensdagmorgen was hij er al
Voor die ene dag ging ik ook geen 30 euro betalen.
pi_70998367
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:37 schreef mstx het volgende:

[..]

Ging meer om de lengte.
wat was daar voor jou mis mee dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:39:31 #164
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_71001089
Zoo die nc's - astral is wel lekkah!
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_71001988
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:39 schreef Sc0tTy het volgende:
Zoo die nc's - astral is wel lekkah!

maar dan toch wel weer een track met melodie
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_71005976
Weet iemand hier waar ik ergens mooie posters kan vinden? Mijn kamer is zo oersaai begin me er aan te irriteren.
pi_71006954
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef poiuytr het volgende:
Weet iemand hier waar ik ergens mooie posters kan vinden? Mijn kamer is zo oersaai begin me er aan te irriteren.
gappen op feesten natuurlijk!
pi_71007026
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:01 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Je moet elke dag gemeentehuis bellen ze hebben hem altijd al eerder binnen dan 5 werkdagen, ik had hem maandag gehaald en woensdagmorgen was hij er al
Voor die ene dag ging ik ook geen 30 euro betalen.
Ik ga zo naar het gemeentehuis aanvragen en dan maar steeds bellen idd.
pi_71008863
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:21 schreef 16meter het volgende:

[..]

gappen op feesten natuurlijk!
Op Defqon had ik er een paar maar ben ik onderweg naar de bus kwijt geraakt vraag me niet hoe..
Is er geen site waar je mooie posters kan bestellen voor niet zo denderend veel geld?

En op feesten ga ik natuurlijk niet de hele dag met zon poster rond lopen, aan het einde op een grote indoor is meestal alles al gejat!
pi_71009256
precies, aan het begin worden ze meestal gejat van de muren (denk aan Qlimax) en wat op de grond ligt is kapot en verscheurd terwijl er soms hele vette bij zitten dus ik lift ff mee op de vraag van poiuytr
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 15 juli 2009 @ 18:44:59 #171
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_71009527
2 Jaar terug heb ik paar bushokje formaat posters geregeld van oa Defqon en Q-base die in mijn kamer hangen.

Heb die geregeld via een gast die bij promotiebedrijf zit voor grote feesten, kwestie van even uitzoeken wie de promotie in jouw regio doet. Mag je vast wel paar posters gratis ophalen...
In mijn geval kwam ik erachter omdat die gast zelf op Partyflock had gereageerd op een topic van iemand die posters zocht
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_71009737
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:22 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Op Defqon had ik er een paar maar ben ik onderweg naar de bus kwijt geraakt vraag me niet hoe..
Is er geen site waar je mooie posters kan bestellen voor niet zo denderend veel geld?

En op feesten ga ik natuurlijk niet de hele dag met zon poster rond lopen, aan het einde op een grote indoor is meestal alles al gejat!
Bij Q-base twee jaar terug heb ik er aan het eind van het feest 1 gekocht bij de Q-merchandise stand. Misschien dit jaar weer...

[ Bericht 3% gewijzigd door kollie op 15-07-2009 19:04:20 ]
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_71010504
Op InQontrol zag ik anders op 't einde nog genoeg hangen hoor.. als je een beetje oplet zijn er altijd wel posters over binnen of buiten. Maar ik heb eigenlijk nooit zin om zo'n ding mee te nemen.
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:12:55 #174
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_71013929
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef poiuytr het volgende:
Ooit in mijn buurt waren nog emporium posters op die kartonnen dingen aan palen gebonden. Mijn broertje en ik er 2 meegenomen. Bedoel ze werden op een bedrijventerrein geplaatst....nutteloos, dus van ons.

Ooit bij Audio Attack een poster van XQ Zany van een hek gehaald en in een auto gepropt later kreeg ik van Zany en Dozer een gloednieuwe (incl. line up) van hun persoonlijk!!!! overhandigd
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_71015469
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ooit in mijn buurt waren nog emporium posters op die kartonnen dingen aan palen gebonden. Mijn broertje en ik er 2 meegenomen. Bedoel ze werden op een bedrijventerrein geplaatst....nutteloos, dus van ons.

Ooit bij Audio Attack een poster van XQ Zany van een hek gehaald en in een auto gepropt later kreeg ik van Zany en Dozer een gloednieuwe (incl. line up) van hun persoonlijk!!!! overhandigd
De posters die ik had waren van XQ-Zany Belgie (die werden gratis uitgedeeld achterin de zaal), Sensation Black (uitgedeeld bij DefQon), en wat DefQon en HardBass posters die gratis in een magazine zaten.

Bij XQ Technoboy een mooie poster van de laatste InQontrol (geloof ik) zien hangen, maar er stond zo een security guard voor. Ik dacht, goh ik zal het eens sociaal vragen.
Antwoord om 6:45. Nee die posters mogen er pas om 0700 af. Uhmmmm ja, flikker dan maar op daar ga ik niet op wachten. Toen ben ik maar naar huis gegaan. Wachten voor een poster vond ik iets teveel van het goede
Partyagenda;
Outdated....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')