Hele vette dvd is dat met oa Daniele Mondelloquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:39 schreef LeonH het volgende:
Sow zeg! Even downloaden. Kom net een DVD tegen van Qlimax 2003!
Dit is 'm:quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:25 schreef Silaz het volgende:
Zo, net Braveheart gekeken, eindelijk. Wat eenfilm. Maar die soundtrack.. ik weet zeker dat die in een hardstyle of trance of wat zit. komt me zo bekend voor. Iemand mss een titel ofzo?
Het origineel;
En dan de eerste 25 sec.![]()
Hele album gaat op dezelfde tour verder, niet aan mij besteed in ieder geval.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
je maakt me nieuwsgierig hoe sneu hij dan is, vanavond maar ff binnenhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Hardstyle:quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:25 schreef Silaz het volgende:
Zo, net Braveheart gekeken, eindelijk. Wat eenfilm. Maar die soundtrack.. ik weet zeker dat die in een hardstyle of trance of wat zit. komt me zo bekend voor. Iemand mss een titel ofzo?
Het origineel;
En dan de eerste 25 sec.![]()
Die komen in de vorm van Samplers. Album sampler 1 met daarop Feel U Here (Original) en de NC mix van One blade is ook al uitquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:56 schreef poiuytr het volgende:
Album van Brennan Heart ook maar even binnen geharkt. Eerste wat me opvalt is zijn de super lange breaks en heb nog maar 10 minuten geluisterd. Hoezo zijn de nummers trouwens niet los?
quote:Profyler A new release is coming very near..Another World//Loose Control @ Seismic!
Ben eens benieuwd!quote:djheadhunterz@ Studio with Dov!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Heeft het nog zin om een tvp te plaatsen
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:05 schreef Koepert het volgende:
K denk eerst wtf, verkeerde cd? Nee t gaat toch "los" ...
Heb je 'm wel ge-cued?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:56 schreef poiuytr het volgende:
Album van Brennan Heart ook maar even binnen geharkt. Eerste wat me opvalt is zijn de super lange breaks en heb nog maar 10 minuten geluisterd. Hoezo zijn de nummers trouwens niet los?
Van D8r Zot ken ik hemquote:
quote:
hoppaquote:
wat ze daar in ook zeggen over Scantraxxquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:09 schreef Haghorst het volgende:
Op hardtraxx staat een interview met AVIO: http://www.hardtraxx.nl/i(...)ctable-one-avio.html
Het zal vast grappig bedoeld zijn maar die arrogantie van hun is nou net hetgene wat me niet aanstaat.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
"Gast: Wat vinden jullie van de grote invloed die Scantraxx heeft op de Hardstyle scene? Vinden jullie dat die ook te groot aan het worden is?
AVIO: Ze moeten natuurlijk niet groter worden dan wij als AVIO zijn, maar voorlopig kunnen zij nog niet aan ons tippen dus daar maken we ons niet druk om. Wel moeten we zeggen dat ze er zo nu en dan best een leuk plaatje tussen hebben zitten."
fokking hell... 299,-quote:
Gast... Die hele opmerking is n grote grap.. (althans, niet serieus bedoeld lijkt mij)..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Het zal vast grappig bedoeld zijn maar die arrogantie van hun is nou net hetgene wat me niet aanstaat.
pannekoek dat is toch fucking humorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Het zal vast grappig bedoeld zijn maar die arrogantie van hun is nou net hetgene wat me niet aanstaat.
ik ben gelijk gaan luisteren, wat een dikke shit dat stukquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:27 schreef Sethje het volgende:
Wat een heldenwerk weer...ik vind deze stijl zoo vet...vooral dat stuk rond 4 min met die kicks
quote:Donkey Rollers - Donkey Rollers E.P. (Fusion/FUSION??-5)
Release date: August 2009
A1. Metro
A2. Innocent
B1. Justice For All
B2. Overcome
E-con DJ / Zentiments is dat toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:10 schreef Sethje het volgende:
leuk dat coen dat voortaan allemaal mag ontwerpen
Jep. Zentiments zijn alweer druk doende voor een nieuw Twisted anthemquote:
Maak me gek!!! ga ze meteen downenquote:
quote:! C:\Documents and Settings\Bureaublad\Brennan_Heart-Musical_Impressions-CD-2009-hM.rar: CRC failed in Brennan_Heart-Musical_Impressions-CD-2009-hM\01-brennan_heart-musical_impressions.mp3. The file is corrupt
! C:\Documents and Settings\Bureaublad\Brennan_Heart-Musical_Impressions-CD-2009-hM.rar: Unexpected end of archive
Zei ik in het begin ook altijd, maar vind het echt verdomde leuk nu ik me eenmaal heb aangemeldquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:00 schreef Da_Ripper het volgende:
LeonH, twittert er op los!
maar keep us posted [ afbeelding ]
Twitter is tofquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zei ik in het begin ook altijd, maar vind het echt verdomde leuk nu ik me eenmaal heb aangemeld
Wat is dit een geniale plaat ik ben hem echt non stop aan het luisteren...wel ff gepitched want anders is het te sloom... echt die mid metdie piepjes vanaf 1.50 ofzquote:
Deepack draaien alles. Respect voor die gasten, maar ik zie af en toe toch traxx in hun sets voorbij komen waarvan ik de makers gewoon ken... gastjes van 15 die wel aardige ideeen hebben maar absoluut geen professioneel klinkende sound hebben enzo...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
pannekoek dat is toch fucking humor
BAZZLEGGERZ - NO ALTERNATIVE
Deepack draait hem al een tijdjealphaverb zei al dat de webrelease eraan kwam maar zo snel had ik hem niet verwacht.
Wat een heldenwerk weer...ik vind deze stijl zoo vet...vooral dat stuk rond 4 min met die kicks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |