pcies... goedkope HD ontvanger erbij, dikke prima!quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hiero 49,95 ziggo alles in een. ideaal!!!!!!!
Dat zal ik ook zeker doen als het weer eens mis gaatquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:39 schreef folie het volgende:
[..]
pro-tip: als je echt zeker denkt te weten dat het aan je modem ligt trek de stekker er uit, bel en zeg dat alle lampjes uit zijn...
Ze hebben idd geen concurentie op het kabelnetwerk maar elk product dat de kabelaar levert kan je ook ergens anders krijgen.quote:o en het verschil is ook zo groot omdat de kabelaars geen direct concurrentie hebben...
Das lang ja.... De laatste keer dat ik het aanvroeg voor iemand was het volgens mij binnen een week gepiept. Alleen was dat geen totaalpakket maar alleen internet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:10 schreef Syd het volgende:
[..]
Deze zojuist ook besteld, alleen kut dat het zolang duurt, 10 tot 14 dagendat wordt een lange vakantie zonder internet en TV
(Na morgen namelijk 2weken vakantie)
Godskelere....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:08 schreef JO3Y het volgende:
met Tele2 duurt het4- 5 weken hoor...
Dudequote:Op zondag 12 juli 2009 14:25 schreef Rekkie het volgende:
Ziggo heeft inmiddels al 50 Mbit (als max), het wordt op termijn 80 Mbit en volgend jaar zelfs 100-120 Mbit.
Dat zal overigens niet het einstation zijn, want de routers halen 300 Mbit.
Wie gaat er in deze tijd nog een laptop aan een draadje hangen? Ik wacht gewoon op de gigabit draadloze routers.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dude![]()
![]()
. Je bedoelt dat sommige draadloze routers tot 300mbit gaan. Maar er zijn zat consumenten routers die tot 1gbit gaan, en het netwerk wat hier thuis ligt is ook 1gbit. Iets met klok en klepel.
Geen enkele consumenten router haalt 1 gbit/s op wan naar lan, zelfs niet 300 mbit/s. Dan kan ziggo dat wel gaan aanbieden maar dan haal je die snelheid alleen op het apparaat dat rechtstreeks op het modem zit en niet achter de brakke budget router.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dude![]()
![]()
. Je bedoelt dat sommige draadloze routers tot 300mbit gaan. Maar er zijn zat consumenten routers die tot 1gbit gaan, en het netwerk wat hier thuis ligt is ook 1gbit. Iets met klok en klepel.
Nee ik bedoelde de modem, maar vertypte me....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dude![]()
![]()
verkapte 'ik heb lekker gratis snel internet zonder de info te delen met mijn medefokkers' reactie.....quote:Op zondag 19 juli 2009 15:15 schreef Syd het volgende:
Ik kom er net achter dat ik gratis op internet kan met FONinternet, sneldheid tot 1,5MB p/sdus zo'n alles in1 pakket wordt overbodig voor mij. Ik zit er nu sinds gisteravond online op
Of je zoekt even op Fon via google, nerd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:02 schreef JO3Y het volgende:
[..]
verkapte 'ik heb lekker gratis snel internet zonder de info te delen met mijn medefokkers' reactie.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |