In mijn Tele2 tijd met de eredivisie deed ie het altijd prima (3 jaar lang). 1x blokjes gehad. Zappen is wel rampzalig langzaam en daar wen je niet aan vind ik. Heb nu digitale TV en dat vind ik al traag, maar acceptabel. En nadeel is ook dat TV kijken afgaat van je snelheid voor het internet. Maar het is niet zo dat dat superveel invloed heeft.quote:foto Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In mijn ervaring is tv van Tele2 wel veel slechter dan dat van Ziggo.
Bij dat alles-in-1-plus pakket krijg je gewoon de 60 digitale TV zenders die sowieso al kosteloos worden geleverd aan iedereen met een (gewoon, analoog) Z1 kabelabonnement. Enige extraatje zijn 5 zenders uit het digitaal totaal pakket. Volgens Ziggo gaat het om:quote:Op zondag 12 juli 2009 19:36 schreef Syd het volgende:
[..]
De plus is inderdaad een leuke optie. Die gayprut hoef ik niet dus die mogen ze weglaten
Denk dat ik toch voor de Plus ga.
klopt, hoewel die 5 verassingszenders regelmatig wisselen zul je daar idd nooit een pornozender bij vinden.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:09 schreef Riparius het volgende:
[..]
Bij dat alles-in-1-plus pakket krijg je gewoon de 60 digitale TV zenders die sowieso al kosteloos worden geleverd aan iedereen met een (gewoon, analoog) Z1 kabelabonnement. Enige extraatje zijn 5 zenders uit het digitaal totaal pakket. Volgens Ziggo gaat het om:
Hallmark Channel (= film- en miniseriekanaal)
101 (= themakanaal van BNN)
Discovery Travel & Living
Mezzo (= Franse muziekzender, klassiek en jazz)
Out.TV (= Gay lifestyle)
Die laatste zender is geen pornokanaal. Ziggo heeft wel gay porno (X-MO), maar dat stoppen ze echt niet in zo'n verrassingspakket. Je kunt dus opgelucht ademhalen.
Prijsverschil is zo groot omdat adsl providers adverteren met maximum snelheden, dat je van die 20 mbit (geen Mbyte he) er misschien maar 5-6 overhoudt vertellen ze er niet bij. Bij ziggo haal ik het overgrote gedeelte van de tijd heel dicht tegen de theoretische snelheid aan. Dat is bij ADSL eerder uitzondering dan regel. Bij ziggo kan je ook klagen als blijkt dat je lijn ver onder de geadverteerde snelheid blijft, ADSL providers zullen eerder geneigd zijn om te roepen dat de snelheid nou eenmaal per aansluiting kan verschillen en dat je pech hebt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:48 schreef JO3Y het volgende:
Volgens mij dwalen jullie compleet af van de vraag van TS, namelijk: Wat is het beste om te nemen, en waarom is prijsverschil zo groot?
inderdaad, denk dat het de ziggo pakket word, aangezien ik wel hou van constante snelheid (werk laatste tijd veel met internet). TV is voor mij niet echt belangrijk als ik maar de bekende kanalen kan ontvangen. En telefonie is voor mij helemaal niet van toepassing omdat ik al een dure mobiele abonnement heb.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verder denk ik dat TS wel voldoende info moet hebben nu om een keuze te maken, als ie dat al niet gedaan heeft.
Je kan overal in de problemen komen wil ik er mee zeggen. Het hele idee van wat mensen met marginale kennis over de zaken en een standaard checklist die ze af moeten werken is gewoon knudde. Maar wel goedkoop en we willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten dus het is nog eens deels de schuld van ons zelf ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:27 schreef Syd het volgende:
Maar uit jouw verhaal haal ik dus uit dat de service bij de providers allebei (om maar bont te zeggen) bagger zijn ?
Mijn ervaring is dat je dan dus goed nat bent, als de technische dienst erachter aan moet, niet omdat die niet weten wat ze doen, maar omdat er dan sprake is van een écht probleem.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:55 schreef 3rdRock het volgende:
mwoah, de service is niet per definitie bagger. Er zijn genoeg mensen die de klantenservice bellen en prima geholpen worden.
wat je je wel moet realiseren is dat je in 1e instantie idd de "werkstudent bij het callcenter" aan de lijn krijgt die een standaardscriptje afgaan en er vaak niet meer kennis van hebben als jij en ik, maar met een stappenplan wel wat meer weten en wat dingen na kunnen kijken.
Als zij er niet uitkomen komt de technische dienst pas in actie en die hebben er vaak wel voor geleerd
pro-tip: als je echt zeker denkt te weten dat het aan je modem ligt trek de stekker er uit, bel en zeg dat alle lampjes uit zijn...quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Prijsverschil is zo groot omdat adsl providers adverteren met maximum snelheden, dat je van die 20 mbit (geen Mbyte he) er misschien maar 5-6 overhoudt vertellen ze er niet bij. Bij ziggo haal ik het overgrote gedeelte van de tijd heel dicht tegen de theoretische snelheid aan. Dat is bij ADSL eerder uitzondering dan regel. Bij ziggo kan je ook klagen als blijkt dat je lijn ver onder de geadverteerde snelheid blijft, ADSL providers zullen eerder geneigd zijn om te roepen dat de snelheid nou eenmaal per aansluiting kan verschillen en dat je pech hebt.
Wat service betreft: ik denk dat vrijwel alle providers daarin kut zijn, alleen de een kutter dan de ander. Na 10 jaar ziggo heb ik daar de meest frustrerende dingen meegemaakt wat dat betreft maar ook heel vaak prima geholpen. Ik denk dat je bij elke provider wel horrorverhalen zal kunnen vinden. Ik heb er iig al genoeg gehoord.
Zo vreemd is dat ook niet, die lui van het callcenter werken ook alleen maar hun lijstjes af en de praktijk wijst uit dat als jouw probleem niet fatsoenlijk in de standaard hokjes is te proppen je pas écht een probleem hebt. Zo ben ik dus bij mijn toenmalige vriendin 3 weken bezig geweest om de boel daar weer online te helpen na een blikseminslag in de straat. Ik wist eigenlijk vrijwel meteen dat het de modem wel zou zijn maar omdat alle lampjes normaal brandden wou de helpdesk daar niet aan, we moesten eerst maar een nieuwe netwerkkaart, kabel en pc proberen. Naderhand bleek dat ze toch wel konden zien dat er iets 'raars' met de modem aan de hand was. Het is ook maar door wie je geholpen wordt natuurlijk...
Een maat van me had bij ADSL last van een klapperende verbinding, snelheid daalde vaak tot bijna nul en vaak was er gewoon geen verbinding, alleen als je dan gaat klagen en Pietje kijkt er even naar dan gaat ie natuurlijk als een trein.
Moraal van het verhaal, je kan overal tussen wal en schip belanden, was bij die modem net iets meer beschadigd geweest dan hadden ze mij meteen geloofd, was die verbinding van mijn maat gewoon permanent langzaam/niet beschikbaar, dan had hij ook geen tig keer hoeven bellen.
Hiero 49,95 ziggo alles in een. ideaalquote:foto Op donderdag 16 juli 2009 19:14 schreef Smart-Einstein het volgende:
* Smart-Einstein heeft de gok genomen om dat KPN-telefonie & online-ADSL op te zeggen en een alles in één pakket van ziggo te nemen met (straks) 20 mb internet...
hopen dat 't goed gaat!
Deze zojuist ook besteld, alleen kut dat het zolang duurt, 10 tot 14 dagenquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hiero 49,95 ziggo alles in een. ideaal!!!!!!!
uitzonderingen... Wánt ik zit al 10 jaar bij @home/ziggo... dit zonder problemen.quote:foto Op donderdag 16 juli 2009 20:19 schreef JO3Y het volgende:
ik ondervind niks anders dan problemen met Ziggo en heb nu bijna voor 50 euro aan de telefoon gehangen met die kl*te helpdesk...
pcies... goedkope HD ontvanger erbij, dikke prima!quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hiero 49,95 ziggo alles in een. ideaal!!!!!!!
Dat zal ik ook zeker doen als het weer eens mis gaatquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:39 schreef folie het volgende:
[..]
pro-tip: als je echt zeker denkt te weten dat het aan je modem ligt trek de stekker er uit, bel en zeg dat alle lampjes uit zijn...
Ze hebben idd geen concurentie op het kabelnetwerk maar elk product dat de kabelaar levert kan je ook ergens anders krijgen.quote:o en het verschil is ook zo groot omdat de kabelaars geen direct concurrentie hebben...
Das lang ja.... De laatste keer dat ik het aanvroeg voor iemand was het volgens mij binnen een week gepiept. Alleen was dat geen totaalpakket maar alleen internet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:10 schreef Syd het volgende:
[..]
Deze zojuist ook besteld, alleen kut dat het zolang duurt, 10 tot 14 dagendat wordt een lange vakantie zonder internet en TV
(Na morgen namelijk 2weken vakantie)
Godskelere....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:08 schreef JO3Y het volgende:
met Tele2 duurt het4- 5 weken hoor...
Dudequote:Op zondag 12 juli 2009 14:25 schreef Rekkie het volgende:
Ziggo heeft inmiddels al 50 Mbit (als max), het wordt op termijn 80 Mbit en volgend jaar zelfs 100-120 Mbit.
Dat zal overigens niet het einstation zijn, want de routers halen 300 Mbit.
Wie gaat er in deze tijd nog een laptop aan een draadje hangen? Ik wacht gewoon op de gigabit draadloze routers.quote:foto Op vrijdag 17 juli 2009 14:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dude![]()
![]()
. Je bedoelt dat sommige draadloze routers tot 300mbit gaan. Maar er zijn zat consumenten routers die tot 1gbit gaan, en het netwerk wat hier thuis ligt is ook 1gbit. Iets met klok en klepel.
Geen enkele consumenten router haalt 1 gbit/s op wan naar lan, zelfs niet 300 mbit/s. Dan kan ziggo dat wel gaan aanbieden maar dan haal je die snelheid alleen op het apparaat dat rechtstreeks op het modem zit en niet achter de brakke budget router.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dude![]()
![]()
. Je bedoelt dat sommige draadloze routers tot 300mbit gaan. Maar er zijn zat consumenten routers die tot 1gbit gaan, en het netwerk wat hier thuis ligt is ook 1gbit. Iets met klok en klepel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop