gadver, je was toch wel op blote voeten he? of ben je zo iemand met pantoffeltjes?quote:Op zondag 12 juli 2009 07:29 schreef Klonk het volgende:
binnen is het al een bende, stapte net in kattenkots op de trap....
quote:Op zondag 12 juli 2009 07:29 schreef Klonk het volgende:
binnen is het al een bende, stapte net in kattenkots op de trap....
hoeveel heb je er dan of woon je in een asiel?quote:Op zondag 12 juli 2009 07:33 schreef Klonk het volgende:
blote voeten nu heb ik wame voeten, heb een willekeurige kat gepakt, tegen de muur gesmeten en er pantoffels van gemaakt, zal ze leren...
5quote:Op zondag 12 juli 2009 07:37 schreef murp het volgende:
[..]
hoeveel heb je er dan of woon je in een asiel?
nee gek, een asiel heeft minstens 6 katten, wettelijk zo vast gesteldquote:
doet je vrouw dan nooit kattig?quote:Op zondag 12 juli 2009 07:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee gek, een asiel heeft minstens 6 katten, wettelijk zo vast gesteld
Dus iemand met 6 katten runt in feite een asiel?quote:Op zondag 12 juli 2009 07:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee gek, een asiel heeft minstens 6 katten, wettelijk zo vast gesteld
ja, allemaal dezelfde straf geven, of je moet aan de kots te kunnen zien weten welke kat het heeft gedaanquote:
niet alles geloven wat je op FOK! leestquote:Op zondag 12 juli 2009 07:46 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dus iemand met 6 katten runt in feite een asiel?
dus je runt een asiel, gaat daar nou veel tijd in zitten?quote:
* 3nhsCnds kan er wel wat mee hoor...quote:Op zondag 12 juli 2009 07:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
aan een kale poes heb je geen flikker...
hoem heten ze?quote:Op zondag 12 juli 2009 07:56 schreef Klonk het volgende:
degene die aan mijn poesjes komt hak ik persoonlijk de kop af
de mijne heten; Tommy-girl en muisquote:Op zondag 12 juli 2009 07:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wabbes, Wolle Pluis, Poekie, Branie en Pien
zwart, met een beetje wit, en we dachten bij tommy dat het een kater was alleen bleek het een poes te zijn. Toen maar Tommy-girl genoemdquote:
Wat heb je vannacht dan gedaan?quote:Op zondag 12 juli 2009 08:27 schreef HugoBaas het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ik heb nog steeds niet geslapen en me hoofd geeft aan dat ik best moe ben, maar me lichaam wil niet.
daarom, en je vrienden worden pas wakker als jij weer terug van werk bentquote:Op zondag 12 juli 2009 08:33 schreef N8beestje het volgende:
Thanxx Murp! Gelukkig is het niet 30 graden, en al je vrienden gaan naar het strand! Dan is het pas écht zuur![]()
Het is eigenlijk best lekker weer om te werkenIk blijf positief
of dan kootsen ze op de moeilijkste plekken, onder je bed, bank... onder de eet tafelquote:Op zondag 12 juli 2009 08:49 schreef Terpentin07 het volgende:
Apropos kattenkots.Mijn katten hadden volgens mij vannacht een kampioenschap kotsen.Was als een soort landmijnen door mij woning verdeeld.Heerlijk om naar je werk nog je woning te poetsen.
Oh, had eerst een feestje van iemand die geslaagd was en daarna nog even naar de discotheek geweest. Maar ben nu thuis en kan niet slapen.quote:
ga iets saais kijken op de bankquote:Op zondag 12 juli 2009 09:02 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Oh, had eerst een feestje van iemand die geslaagd was en daarna nog even naar de discotheek geweest. Maar ben nu thuis en kan niet slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |