Jij hebt niet vooraan gestaan toen men het gezonde verstand uitdeelde he?quote:Op zondag 12 juli 2009 03:16 schreef XiChico het volgende:
Net alsof ik daar kaas van gegeten heb, bij mijn weten zit die flits er als het donker is. Dus dan gebruik ik de flits. En nee ik lees de gebruiksaanwijzing niet. Boeiend.
hoezo? ga je nog uitleggen waarom dan? Ik snap heel TS's probleem niet. Gaat ie tegen ons zeiken, terwijl ie die persoon stante pede dood had moeten schieten TOEN.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 04:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Idd, alsof zo'n flitser nog werkt meer dan 3 meter verderop
De kans is zeker aanwezig dat er sommige van die mongolen die vanavond hebben lopen flitsen dit topic lezen. Dan heeft het topic dus zijn doel bereikt. Als ik ze meteen had doodgeschoten was die kans beduidend minder geweest.quote:Op zondag 12 juli 2009 04:07 schreef slaapkamermug-3 het volgende:
[..]
hoezo? ga je nog uitleggen waarom dan? Ik snap heel TS's probleem niet. Gaat ie tegen ons zeiken, terwijl ie die persoon stante pede dood had moeten schieten TOEN.
je moet een precedent schapen. Dat moet je doen tegenwoordig om die hardleerse mobiele nokia 5 megapixel kneuzen tegenwoordig uit te bannen. Kogel, recht in het hart.quote:Op zondag 12 juli 2009 04:17 schreef Farenji het volgende:
[..]
De kans is zeker aanwezig dat er sommige van die mongolen die vanavond hebben lopen flitsen dit topic lezen. Dan heeft het topic dus zijn doel bereikt. Als ik ze meteen had doodgeschoten was die kans beduidend minder geweest.
quote:Op zondag 12 juli 2009 04:44 schreef Triptamine het volgende:
Gewoon je diafragma op 1,4(2,8 max) en je iso op minimaal 400(max 800)
Jep, het ging toch over fotografen, niet over kiekjesklikkers? Daarom spiegelreflexquote:Op zondag 12 juli 2009 05:14 schreef slaapkamermug-3 het volgende:
[..]
moet je wel een spiegelreflex hebben.
Je hebt de OP niet gelezen he?quote:Op zondag 12 juli 2009 08:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jep, het ging toch over fotografen, niet over kiekjesklikkers? Daarom spiegelreflex
jawel. Ik begreep de zin die ik quote effe niet zo goedquote:
Dom en irritant? Eerder onwetend...quote:Op zondag 12 juli 2009 03:09 schreef Farenji het volgende:
Sommige mensen hebben het dus echt niet begrepen. Van die mensen die in een enorme concertzaal 50 meter van het podium afstaan, 20 keer gaan inzoomen op de artiesten met hun DIGITALEzoom en dan OOK NOG GAAN FLITSEN. Ja tuurlijk, je kan met je consumentencamera best wel even de Ahoy bijlichten.
Het enige wat die flits doet, is IEDEREEN DE PLEURIS IRRITEREN. Zet die fucking flits uit, mongool!
Klacht: mensen die dom en irritant zijn.
ook een beetje dom. Net of je flitsje 20 meter verder nog iets verlicht...quote:Op zondag 12 juli 2009 14:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dom en irritant? Eerder onwetend...
Zo heb ik in 2001 ook nog m'n foto's geschoten bij een concert.
De handen van het publiek goed verlicht en verderop wat bewegende schimmen op het podium...
Mee eens.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:09 schreef Farenji het volgende:
Sommige mensen hebben het dus echt niet begrepen. Van die mensen die in een enorme concertzaal 50 meter van het podium afstaan, 20 keer gaan inzoomen op de artiesten met hun DIGITALEzoom en dan OOK NOG GAAN FLITSEN. Ja tuurlijk, je kan met je consumentencamera best wel even de Ahoy bijlichten.
Het enige wat die flits doet, is IEDEREEN DE PLEURIS IRRITEREN. Zet die fucking flits uit, mongool!
Klacht: mensen die dom en irritant zijn.
ik doe dat altijd, ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:28 schreef On het volgende:
Als ik ergens een teringhekel aan heb is iemand die tijdens een wat kleiner/intiemer concert een hele fotoshoot gaat staan houden voor de artiesten met van die irritante flitsen. flikker op man.
niet perséquote:Op zondag 12 juli 2009 05:14 schreef slaapkamermug-3 het volgende:
[..]
Als je met deze apparatuur in het publiek gaat zitten flitsen, sla ik je op je bek.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:43 schreef FixYou het volgende:
Ik heb deze op mijn camera, die doet het wel op 20 meter afstand.
[ afbeelding ]
of anders: [ afbeelding ]
Klets niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:31 schreef CaptainCookie het volgende:
De foto wordt ook gewoon beter zonder flitser, omdat de camera dan het gebrek aan flitser compenseert met een andere belichting.
Zelfs mijn telefoon doet dat
stoer hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 00:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als je met deze apparatuur in het publiek gaat zitten flitsen, sla ik je op je bek.
Juist dan. Lekker als je die vol in je smoel krijgt om dat de desbetreffende 'fotograaf' te incompetent is om met lichtsterke lenzen om te gaanquote:Op zondag 12 juli 2009 03:21 schreef Smart-Einstein het volgende:
ach, mijn flitser heeft een richtgetal van 58... is het dan nog verkeerd?
ik schiet met mijn halfautomatische meetzoeker ook prima plaatjesquote:Op zondag 12 juli 2009 08:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jep, het ging toch over fotografen, niet over kiekjesklikkers? Daarom spiegelreflex
En die mag je dan weer niet meenemen naar concerten. Niet dat ik een digitale spiegelreflex zou wíllen meenemen naar een stadion waarin 10.000 mensen je proberen dood te drukken om een glimp op te vangen van hun idool, overigens.quote:Op zondag 12 juli 2009 05:14 schreef slaapkamermug-3 het volgende:
[..]
Als je mensen in hun gezicht flitst houden ze wel op met drukken.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:51 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
En die mag je dan weer niet meenemen naar concerten. Niet dat ik een digitale spiegelreflex zou wíllen meenemen naar een stadion waarin 10.000 mensen je proberen dood te drukken om een glimp op te vangen van hun idool, overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |