quote:
Je bek dichthouden eeuwige jankzak.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:35 schreef Nikmans het volgende:
Wat een kwaliteitsposter is ludosanders toch
Het meeste past ook gewoon niet bij Fok! en word alleen grappig gevonden door menden die ook op 4chan en zo zitten.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:29 schreef Nikmans het volgende:
Sukkels die 4chan grappen herhalen op FOK!
Zoek serieus een leven ofzo
Jij danquote:Op zondag 12 juli 2009 03:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bek dichthouden eeuwige jankzak.
Ooit toen ik nog een kleine Ludo was had ik een knikkerzak met daarop een hakenkruis gekerfd. Toen ik daar eenmaal mee thuis kwam was moeder Ludo niet zo heel trots op haar kleine Ludo en moest hij daar een raampje van maken, ach fuck it! Verre van een boeiend verhaal.quote:
Nee, ga verder. Ik ben geïntrigeerd.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ooit toen ik nog een kleine Ludo was had ik een knikkerzak met daarop een hakenkruis gekerfd. Toen ik daar eenmaal mee thuis kwam was moeder Ludo niet zo heel trots op haar kleine Ludo en moest hij daar een raampje van maken, ach fuck it! Verre van een boeiend verhaal.
Hoe klein en wist je wat het was?quote:Op zondag 12 juli 2009 03:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ooit toen ik nog een kleine Ludo was had ik een knikkerzak met daarop een hakenkruis gekerfd. Toen ik daar eenmaal mee thuis kwam was moeder Ludo niet zo heel trots op haar kleine Ludo en moest hij daar een raampje van maken, ach fuck it! Verre van een boeiend verhaal.
Een toffe quote uit een kraakpand:quote:Op zondag 12 juli 2009 04:02 schreef Nikmans het volgende:
Ik maakte er altijd een sinterklaasgeschenk van
Hoezo die foto hier posten? (Of zie ik een *chan grap over het hoofd?quote:
boxxyquote:Op zondag 12 juli 2009 05:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoezo die foto hier posten? (Of zie ik een *chan grap over het hoofd?)
Ik ben er niet bekend mee. Waaromquote:
Alvast een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar dan he.quote:Op zondag 12 juli 2009 05:33 schreef TwyLight het volgende:
ik ga ff de afwas doen, ik zal before and after pics posten
back in 2010!
quote:Op zondag 12 juli 2009 06:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
12chan is idd een enorme k*tsite.
Echt niet aan te raden om daar heen te gaan.
Tis meer voor pedo's.. en dat bedoel ik letterlijk.
Jailbait staat ook vol met vuige russische modellen en pedo's die er smerig commentaar op gevenquote:Op woensdag 9 september 2009 10:45 schreef afcajos het volgende:
12 chan.. Zolang je niet in de jonge meisjes/jongetjes sectie komt, valt het wel mee.
So whatquote:Op woensdag 9 september 2009 10:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jailbait staat ook vol met vuige russische modellen en pedo's die er smerig commentaar op geven
Dat die pics bijna erger zijn dan die photoshootfoto's op hyves en die mensen bijna nog enger reageren dan mensen op Fok!quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
Iemand een link? Ik wil wat geils zien.
Het is zoiets als Geenstijl en Fok!, 4chan is net als Geenstijl kanker terwijl Sovjet-Nederland en 31chan voor echte mannen zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 16:01 schreef cYbErTiM het volgende:
wat ik alleen nog niet snap is dat hele 'chan' gezeik.
is 4chan en 12chan zoiets als
games.fok of sport.fok ?
Goed verwoord.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je moet Fok! zien als een stoere adelaar en Geenstijl als een muis met kanker
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |