quote:
Je bek dichthouden eeuwige jankzak.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:35 schreef Nikmans het volgende:
Wat een kwaliteitsposter is ludosanders toch
Het meeste past ook gewoon niet bij Fok! en word alleen grappig gevonden door menden die ook op 4chan en zo zitten.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:29 schreef Nikmans het volgende:
Sukkels die 4chan grappen herhalen op FOK!
Zoek serieus een leven ofzo
Jij danquote:Op zondag 12 juli 2009 03:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bek dichthouden eeuwige jankzak.
Ooit toen ik nog een kleine Ludo was had ik een knikkerzak met daarop een hakenkruis gekerfd. Toen ik daar eenmaal mee thuis kwam was moeder Ludo niet zo heel trots op haar kleine Ludo en moest hij daar een raampje van maken, ach fuck it! Verre van een boeiend verhaal.quote:
Nee, ga verder. Ik ben geïntrigeerd.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ooit toen ik nog een kleine Ludo was had ik een knikkerzak met daarop een hakenkruis gekerfd. Toen ik daar eenmaal mee thuis kwam was moeder Ludo niet zo heel trots op haar kleine Ludo en moest hij daar een raampje van maken, ach fuck it! Verre van een boeiend verhaal.
Hoe klein en wist je wat het was?quote:Op zondag 12 juli 2009 03:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ooit toen ik nog een kleine Ludo was had ik een knikkerzak met daarop een hakenkruis gekerfd. Toen ik daar eenmaal mee thuis kwam was moeder Ludo niet zo heel trots op haar kleine Ludo en moest hij daar een raampje van maken, ach fuck it! Verre van een boeiend verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |