Slechts één zo'n pakje is al een prima jaarsalaris Lies! Kom op, regenpak aan.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!
Zou ik heel rijk worden van strandjutten?![]()
*Naar buiten kijkt.
Laat maar.
Oeh is dat crepepapier? En dan gewoon laten plakken op oude bladeren? Leuk idee!quote:Op zondag 12 juli 2009 11:52 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, een bosje corn om het goed te maken.
Dat weet ik toch niet, rare.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh is dat crepepapier? En dan gewoon laten plakken op oude bladeren? Leuk idee!
En dan ineens allemaal tegelijk, met priemende ogen:quote:Op zondag 12 juli 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
Niet echt, nee.
Maar vooral vind ik die kinderen zo eng. In kaki en dufblauw.
Het gaat er niet om of het resultaat mooi is, het gaat om het plezier wat de kinderen hebben bij het maken ervan he?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, rare.Maar volgens mij zijn het echte maisbladeren. Maar als mijn kind dat zou meenemen dan zou ik heel hard op zijn voorhoofd bonken.
Eh.. Liesje... je bent vrij vandaag.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh is dat crepepapier? En dan gewoon laten plakken op oude bladeren? Leuk idee!
quote:Op zondag 12 juli 2009 11:56 schreef Noek het volgende:
Maar als mijn kind dat zou meenemen dan zou ik heel hard op zijn voorhoofd bonken.
Ja het gaat gewoon in je bloed zitten he? Dat werk?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Eh.. Liesje... je bent vrij vandaag.
Nou ja, op het strandjutten na dan.
[ afbeelding ]
Nou verkijk je er niet op, wat een ***klus is dat altijd!quote:
Daar kom ik nog op terug want het is vast weg én vergeten.quote:
Bedankt!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou verkijk je er niet op, wat een ***klus is dat altijd!
Even denken moederdag: Iets van een papieren truitje met een gedichtje (iets over wasjes enzo) Met een geverfde knijper die we nog hebben afgelakt ook. En vaderdag een bierfiltje met een peer erop en dat laten verven. Met de tekst: papa jij bent een toffe peer, zet hier maar je drankje neer.
En dat gelamineerd.
En dan heb ik het nog niet eens over het inpakken en zorgen dat alle kinderen het op tijd mee naar huis kunnen nemen.
Dus vanaf nu doen jullie netjes de juffen/leidsters bedanken voor de gedane moeite.
Als je die water geeft, drupt het verf dan op je schoenen?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:16 schreef Gert het volgende:
Ik heb een kartonnen stropdag gekregen, met wat viltstiftgeklieder als motief. Dat klinkt aanmerkelijk minder tijdrovend dan dat gelamineerde en gelakte spul.
Dat heb ik in de drie seconden tussen overhandiging van dit "kado" en het in elkaar frommelen ervan ("kijk, een propje!") niet uitgeprobeerd.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je die water geeft, drupt het verf dan op je schoenen?
Heb je het voor de ogen van je kind in elkaar gefrommeld? Mijn hart! Wat doe je?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik in de drie seconden tussen overhandiging van dit "kado" en het in elkaar frommelen ervan ("kijk, een propje!") niet uitgeprobeerd.
Ja ik las het vanochtend!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Eh.. Liesje... je bent vrij vandaag.
Nou ja, op het strandjutten na dan.
[ afbeelding ]
Als ik wat vind kan je een telefoontje verwachtenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ik las het vanochtend!![]()
Misschien straks even wandelen.
Direct begraven en blijven wachten.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik wat vind kan je een telefoontje verwachten
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:37 schreef Dementor het volgende:
PauperCoos.
Ja maar hij moest niet huilen hoor. Hij keek me alleen met die grote donkere kijkers aan, niet begrijpend en onzeker.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je het voor de ogen van je kind in elkaar gefrommeld? Mijn hart! Wat doe je?
Hee! Van wie heb je deze tip.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik wat vind kan je een telefoontje verwachten
Zo is dat!! Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus toen zei ik lachend: "Wat een godverdommes kútkado man!" En toen lachte-ie mee, dus dat zit wel goed.
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:45 schreef Gert het volgende:
Ja maar hij moest niet huilen hoor. Hij keek me alleen met die grote donkere kijkers aan, niet begrijpend en onzeker.
Dus toen zei ik lachend: "Wat een godverdommes kútkado man!" En toen lachte-ie mee, dus dat zit wel goed.
Ah.. nou de doorvoer van nog eens zo'n tip is bij deze komen te vervallen.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In deze staat of valt alles bij de goede doorvoer.
Je hebt goud in handen met die koters, daar trapt iedereen in, als je ze als koerier gebruikt.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In deze staat of valt alles bij de goede doorvoer.
Het woord Reddingsbrigade komt ook ineens in een heel ander daglicht te staan.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah.. nou de doorvoer van nog eens zo'n tip is bij deze komen te vervallen.
Jij moet het spul gemakkelijk kunnen vinden Coos, je hebt voortdurend je kop in het zand.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Het woord Reddingsbrigade komt ook ineens in een heel ander daglicht te staan.
Ik had het nog niet eens gehad over het uit te keren tipgeldquote:Op zondag 12 juli 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah.. nou de doorvoer van nog eens zo'n tip is bij deze komen te vervallen.
Ja en dan doe ik hele mooie envelopjes vouwen en dan mogen ze daar op vervenquote:Op zondag 12 juli 2009 14:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt goud in handen met die koters, daar trapt iedereen in, als je ze als koerier gebruikt.
Maak ze dan niet zwaarder dan 60 kilo, anders kan die Hagenees er niets meequote:Op zondag 12 juli 2009 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en dan doe ik hele mooie envelopjes vouwen en dan mogen ze daar op verven
Zolang het niet tussen je tanden zit gaat het oké.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar kom ik nog op terug want het is vast weg én vergeten.
Oh neeee ja, bloempotjes met zaad (zaaháád) en als ik dat water gaf en druppelde dan had ik verf op de vensterbank. Nou, daar werd mammie niet vrolijk van. Met een lach heb ik het weggeflikkerd.
Zij snappen dat, ze vonden het zelf ook lelijk. Zo zie je maar weer, beste mensen. Smaak is genetisch bepaald.
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had het nog niet eens gehad over het uit te keren tipgeld
Huh? Tussen je tanden?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zolang het niet tussen je tanden zit gaat het oké.![]()
Ff een visite-intermezzo. Taart is ook nog erg lekker!Vooral de tobleronemousse
![]()
En hoe is het met jullie?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |