Jij welquote:Op maandag 13 juli 2009 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow nee hoor Muis, ik denk dat niemand er om heeft gelachen dat jij zelfs nog met je brakke
heup dat kaartje bent gaan kopen, maar eerder dat iedereen écht dacht dat het wel duidelijk was.
Ik ookanders had ik je écht wel een seintje gegeven.
en nee tis niet domje was gewoon te goedgelovig, dat is iedereen wel eens..
Ik was er destijds bij en had niet gedacht dat er ook maar iemand was die een kaartje zou sturen. Maar ja, vanuit jouw situatie destijds kan ik mij er wél weer iets bij voorstellen. Ik heb niet eens gegniffeld, laat staan in m'n vuistje. Ik las er simpelweg overheen en deed het af met "flauwekul"quote:Op maandag 13 juli 2009 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb me rot gelachen, zeker omdat het al zeker bekend was onder sommige users. Echt een giller was het. Zelfs toen ik van een Mod het adres ook nog kreeg en ik vermoed dat er stiekum in het vuistje werd gegniffeld door dees en geen !! Hoe dom kan je zijn he Hahahahaha ?? Tja
Kocht laatst groene thee waar nog vier, vijf soorten mandarijn, cactus, grapefruit , bloedsinaasappel etcquote:Op maandag 13 juli 2009 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Green Tea Orange, daar zit niet alleen een fout in de naam. Gatverdamme
Én bedankt.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij welVoor de rest vertrouw ik dat kliekje eigenlijk sindsdien eigenlijk niemand meer
Het enige wat ik ervan weet is, dat ik die Mathari niet vertrouwde en dit ook zei..omdat die verhalen steeds sterker werden.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij welVoor de rest vertrouw ik dat kliekje eigenlijk sindsdien eigenlijk niemand meer
Nou ja, de drang om te ontmaskeren bleef toch.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef Copycat het volgende:
Dus dat was allemaal vooropgezet plan, die hele Mathara-infiltratie?
Ik heb altijd gedacht dat het gewoon een oudgediende was. Ik ben echt te blond voor dit soort dingen.
quote:
Dus dat was jouw kloon?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, de drang om te ontmaskeren bleef toch.En ik had echtechtecht niet gedacht dat er ook maar íemand was die Mathara nog geloofde.
dusch...
Wel leuke strandsletjes gezien of de strandpaal van Coos?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee (wat was hij aan het doen dan?) en ook geen coke.
Dan was ie zeker net weg.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Nee (wat was hij aan het doen dan?) en ook geen coke.
Nee ik bedank Noekjequote:
Wat is er toch met je, je had gisteren ook al koppijnquote:Op maandag 13 juli 2009 21:04 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg hier koppijn van.
Kan iemand mij de drain doorgeven?
Dus hij heeft gewoon mijn handel op zitten snuiven?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan was ie zeker net weg.
Yuri van Gelder betrapt op cocaïne.
Voor jou loop ik de hele stad door voor een postzegel al zit die drain in je oogquote:Op maandag 13 juli 2009 21:04 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg hier koppijn van.
Kan iemand mij de drain doorgeven?
Dat was vandaag. En nu is ie weer terug.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is er toch met je, je had gisteren ook al koppijn
Het wordt tijd dat iemand jou een Shiatsu van een uurtje komt brengenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was vandaag. En nu is ie weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |