Oh jaquote:Op zondag 12 juli 2009 00:42 schreef _Perpetuous_Dreamer_ het volgende:
Tong, leuk dat je dit topic hebt geopend maar er klopt niks van de namen hier. Het was Christine van der Horst en het programma heette Nachtsuite.
Leuk dat smijten met ziektes vanavond.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:44 schreef SE.Fireworks het volgende:
kanker toch op man met je nacht tv, doordat debielen als jij er naar keken verdween die bagger niet binnen een mand van de buis
En heel intuluctueel kijken als ze met een gezicht van kijk mij eens een goede interviewster zijn vroeg of het geen pijn doet zo'n anale plug.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:53 schreef Lkw het volgende:
Grappig was dat ze altijd een houding aannam alsof ze een topprogramma presenteerde. Volgens mij was ze daar zelf ook van overtuigd
Trouwens, ze is blijkbaar nog steeds op tv en ze licht ook nog steeds mensen op:quote:
ach laat maarquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 01:20 schreef Lkw het volgende:
[..]
Trouwens, ze is blijkbaar nog steeds op tv en ze licht ook nog steeds mensen op:
Mike Starink. Een onvervalste nicht. Ik keek het altijd tijdens nachtelijk chatsessies op #FOK...quote:Op zondag 12 juli 2009 00:35 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette die gast ook alweer van tien jaar geleden die een waspoeder-reclame ging doen daarna ?
Was er in 1995 al Fokquote:Op zondag 12 juli 2009 12:48 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mike Starink. Een onvervalste nicht. Ik keek het altijd tijdens nachtelijk chatsessies op #FOK...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |