nee Portje en doe helemaal niks vertellen niequote:Op zondag 12 juli 2009 21:10 schreef luciano het volgende:
[..]
Ohhhhhhh , nou worden we nieuwsgierig............ does vertellen dan![]()
Biertje ?
Het ligt niet aan de thee, maar de rest van het vermoeiende weekendquote:Op zondag 12 juli 2009 21:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ben je niet gewend he die thee(toch niet ziek aan het worden he)
lekker vroeg je bedje in net als hidiquote:Op zondag 12 juli 2009 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de thee, maar de rest van het vermoeiende weekend
Ik ga eerst ff mijn bad aanzettenquote:Op zondag 12 juli 2009 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
lekker vroeg je bedje in net als hidi....ik ga ook niet te laat
tot strakkies denk ikquote:Op zondag 12 juli 2009 21:48 schreef Tessio het volgende:
Ik moet mij ff verplaatsen, voor degenen die naar bed gaan, sleep well!![]()
Duurt dat zo lang? Hoeveel weeg je? 1 empire state building?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:48 schreef Tessio het volgende:
Je staat ervoor?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
nee toch? maar dan kan je ff bij de knop van de kraan.
Veel verplaatsplezierquote:Op zondag 12 juli 2009 21:48 schreef Tessio het volgende:
Hoi Chanel5quote:
Hoi Chanel...quote:
kan je helaaas niet helpen...ben ook niet zo helderquote:Op zondag 12 juli 2009 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Chanel...![]()
----------------------------------- <- plaats hier uw eigen vrouwonvriendelijke Bommiegrap waar Boms zelf wat te moe voor is denktie
nouja iets met tieten jeuk weet ik veel bladiebla... beloofd geen kwalitatief hoogstaand postavondje te wordenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
kan je helaaas niet helpen...ben ook niet zo helder
Laat me raden: ...... stronken?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
kan je helaaas niet helpen...ben ook niet zo helder
vond het er zelf ook gevaarlijk uitzien toen ik het plaatste, zandzakken voor de deur en afwachten maar.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Chanel5
EDIT: Bong en bom....gevaarlijke combo haha
Zolang er genoeg water is kan de boel niet ontploffenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
vond het er zelf ook gevaarlijk uitzien toen ik het plaatste, zandzakken voor de deur en afwachten maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |