quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ohww leuk die text, The yellow brick road dus...al kon ik er geen flikker van verstaan door die pokkeherrie...
nietd at ik weet ... ik kijk ff ...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:59 schreef 5thencounter het volgende:
Trouwens, is je blog read-only geworden..?
is opgelostquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:59 schreef 5thencounter het volgende:
Trouwens, is je blog read-only geworden..?
He jij, noorderster in mijn doolhof van emoties!quote:
Ah komop.... arms wide open wel eens gehoord van creed?quote:Op zondag 12 juli 2009 00:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi.. kunnen "die andere" ook effe klagen over die herrie...
Nou dá's goedkoop meeliften.., maar ik ben benieuwd naar je éigen pruducten dan...quote:Op zondag 12 juli 2009 00:02 schreef Nizno het volgende:
blog gelezen.. een regelrechte writersblock indeed!!
Had van mijn hand kunnen komen
Nope...quote:Op zondag 12 juli 2009 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah komop.... arms wide open wel eens gehoord van creed?
Ik ben ook erg benieuwdquote:Op zondag 12 juli 2009 00:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou dá's goedkoop meeliften.., maar ik ben benieuwd naar je éigen pruducten dan...
quote:
Hmm.... ik begon al te vermoeden.. mooi spul vast voor dei liefhebber, maar ik ben zoiezo al niet in Gospel!quote:
mn nick zegt niet genoeg?quote:Op zondag 12 juli 2009 00:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou dá's goedkoop meeliften.., maar ik ben benieuwd naar je éigen pruducten dan...
Ik vat 'm nog niequote:
heb jij even pech dat je geen spiegeltje hebt...... of moet ik zeggenquote:
Ben net Satan... als ik een spiegel zie, zie ik alleen mezelfquote:Op zondag 12 juli 2009 00:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij even pech dat je geen spiegeltje hebt...... of moet ik zeggen
tbeh ejtlegeips neeg ej tad hcep neve jij beh
je lijkt idd ook wel op Satanquote:Op zondag 12 juli 2009 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben net Satan... als ik een spiegel zie, zie ik alleen mezelf
Ja, je moet er wel van houden hequote:
absoluutquote:
wauw.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
He jij, noorderster in mijn doolhof van emoties!
Biertje ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
blah blahh blahhh , Luusje is rustig... dus ik denk ik doe een voorzichtige post![]()
![]()
blahhh blahh blah .......
[..]
blah blahh blahhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juli 2009 04:12 schreef luciano het volgende:![]()
![]()
.......... lange drukke dronken dag geweest . FF tot 9 uur bijkomen nu, en dan weer de volgende kaart + dobbel + vreet + zuipdag ....... wat een hondeleven heb ik ook
Goh...doe je toch iets fout he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Richt back at ya Beebquote:
Morguh, dronken lor!quote:
Ach jeukenn... slaapdronken ben je ook wel leukquote:
Het was zwaar, welhaast onmenselijk en vergte enorm veel discipline om niet elke dag gillend aan de voordeur jouw naam uit te schreeuwen lieve Annie, maar het was voor een goed doelquote:Op zondag 12 juli 2009 14:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Bommie!!Ik snap niet hoe je ons zo lang hebt kunnen missen!!!
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach jeukenn... slaapdronken ben je ook wel leuk
Belangrijker... was je naakt?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou het leek wel alsof ik op een boot zat in zware storm...dus leek hetmij ietwat verstandiger om naar bed te gaan
daaronder wel naakt?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee bommie...ik had mn hello kitty pyama aan
Oe! Ubergeil!quote:Op zondag 12 juli 2009 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee bommie...ik had mn hello kitty pyama aan
Ons zei ik niet alleen mij,maar ik heb jou in ieder geval wel gemist,daar ben ik eerlijk in, jij brengt de boel gewoon op gang.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het was zwaar, welhaast onmenselijk en vergte enorm veel discipline om niet elke dag gillend aan de voordeur jouw naam uit te schreeuwen lieve Annie, maar het was voor een goed doel
Ik meen het ook hoor, ik jullie ookquote:Op zondag 12 juli 2009 16:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ons zei ik niet alleen mij,maar ik heb jou in ieder geval wel gemist,daar ben ik eerlijk in, jij brengt de boel gewoon op gang.![]()
Maar voor welk goed doel was t dan?Ik dacht dat je een ban had.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik meen het ook hoor, ik jullie ook
Oke sommigen gaan een paar weken naar een klooster ,en Bom gaat een week niet Fokken,zoiets dus?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
een soort van Ban de Bom![]()
neeee Bommie had geen Ban, was meer een zelfopgelegde
ja zoietsquote:Op zondag 12 juli 2009 16:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke sommigen gaan een paar weken naar een klooster ,en Bom gaat een week niet Fokken,zoiets dus?
nee dies lekker tourenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaah, maarre zit D ook in een klooster of zoiets?
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
rooie oortjes zeker...welkom terug
...en nu niet meer weg gaan he
Nergens zin in?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:56 schreef Laysa het volgende:
ik eet chips zo...heb gewoon nergens anders zin in
alleen eten....en ik heb pijnquote:Op zondag 12 juli 2009 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nergens zin in?
Of had je het alleen over eten?
d'r kringspierquote:
Volgens mij is ze ook nog een beetje aan de dunnequote:
Ik had al mcDonalds in gedachtequote:Op zondag 12 juli 2009 18:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook nog een beetje aan de dunne
quote:
Eet smakelijk *tubgirl*quote:
Komt het mijn kant op?quote:
ja...ga jij maar vette shakes halen jaquote:Op zondag 12 juli 2009 18:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt het mijn kant op?![]()
ff shake halen, brb![]()
Ik heb niet gebunkerdquote:
Ik heb gewoon gegetenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb niet gebunkerd,D. is naar mac geweest
Hebben ze dat ook al tegenwoordig daar dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zon wrap is ook wel lekker daar en ook niet zo groot en vet.
Chili Chicken wrapquote:Op zondag 12 juli 2009 19:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zon wrap is ook wel lekker daar en ook niet zo groot en vet.
Hey HiDi!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb niet gebunkerd,D. is naar mac geweest
hoihoiquote:Op zondag 12 juli 2009 19:28 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey HiDi!![]()
Ik heb nog niet eens gegeten.
Nee, wil iets anders, trek in sushi...alweerquote:Op zondag 12 juli 2009 19:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hoihoi![]()
![]()
ook ff naar de snackbar dan maar
Gaan je tanden daar niet kapot van?quote:
visquote:Op zondag 12 juli 2009 19:36 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee, wil iets anders, trek in sushi...alweer
nee....,heb nog bijde handjesquote:Op zondag 12 juli 2009 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
neej....pfoeh bijdehandjes op jij vandaag?
wauw....quote:Op zondag 12 juli 2009 05:58 schreef HiDiHo het volgende:
En deze moet ik ook even delen. De tyfus, hoelang moet je hier wel niet voor oefenen![]()
respect![]()
En weltruste, ben ik straks nog op tijd voor f1![]()
mwa, wat dequote:
nah tis lekker echt...heus....geloof me...quote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef D. het volgende:
[..]
Van koffie weet ik dat het niet lekker is, marmercake ken ik niet
graat in sushiquote:Op zondag 12 juli 2009 19:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa, wat de [ afbeelding ] niet kent hé
zit er graat in?
Wat de ijsboer niet kent?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zit er graat in?
gekkie!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zit er graat in?
Hoi dotteyquote:
ik neem aan dat dat nee isquote:
Of een dooie boer, dat kan ookquote:Op zondag 12 juli 2009 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
whaha....ik dacht ook al van huh???......
hoho ik lust ook Mac hoor....alleen asl ik het voor mezelf alleen moet halen doe ik dat niet ...maar zo met vrienden en vriendinnen dan ga ik wel mee.....quote:Op zondag 12 juli 2009 19:43 schreef D. het volgende:
Sushi is niet mijn ding
Maar goed, jullie hebben dan ook een heel andere smaak dan mij.
Me tooquote:Op zondag 12 juli 2009 19:44 schreef Tessio het volgende:
De temperatuur gaat trouwens weer stijgen...I love it!
Ik bedoel, jullie vallen op mannen, da's ook al niet mijn dingquote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
hoho ik lust ook Mac hoor....alleen asl ik het voor mezelf alleen moet halen doe ik dat niet ...maar zo met vrienden en vriendinnen dan ga ik wel mee.....
echt meen je dat????? ow dan kan ik voor lep op de bank liggen maar dan met de deur openquote:Op zondag 12 juli 2009 19:44 schreef Tessio het volgende:
De temperatuur gaat trouwens weer stijgen...I love it!
was het maar zo'n feest dat er hier een man lag waarop ik kon vallen...iin plaats daarvan hek een laptop op schootquote:Op zondag 12 juli 2009 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel, jullie vallen op mannen, da's ook al niet mijn ding
Zaterdag was goed, maar hier kwam pas laat de zon vandaag.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Me too
Hele weekend nauwelijk regen gehad en vandaag zelfs behoorlijk veel zon
Trek er 1 van de straat dan!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest dat er hier een man lag waarop ik kon vallen...iin plaats daarvan hek een laptop op schoot
oh errugquote:Op zondag 12 juli 2009 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
echt meen je dat????? ow dan kan ik voor lep op de bank liggen maar dan met de deur open
ik kan nieteens van mn bank afkomen laat staan naar beneden de straat opquote:
Ik bedoelde figuurlijk hequote:Op zondag 12 juli 2009 19:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest dat er hier een man lag waarop ik kon vallen...iin plaats daarvan hek een laptop op schoot
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kan nieteens van mn bank afkomen laat staan naar beneden de straat op![]()
ach miss loopt die leuke buurman dadelijk langs op de gallerei
Zuidelijker in Zuid Limburg kon bijna nietquote:Op zondag 12 juli 2009 19:48 schreef Tessio het volgende:
[..]
Zaterdag was goed, maar hier kwam pas laat de zon vandaag.
Je zat duidelijk een eind uit mijn buurt.
Ah, probleem opgelostquote:Op zondag 12 juli 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach miss loopt die leuke buurman dadelijk langs op de gallerei
Maar deze komende week wil ik toch echt weer naar het strand, als het warm is ben ik het liefste daar.quote:
Als je maar niet wéér van je stoel afglijdquote:
quote:
Toeren door de heuvels van Zuid Limburg/Belgie/Duitsland met mooi weer is ook geen straf hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 19:55 schreef Tessio het volgende:
[..]
Maar deze komende week wil ik toch echt weer naar het strand, als het warm is ben ik het liefste daar.
A.... het is een bank....en B...jonge broekkies als jij hebben zulke aparte gedachtesquote:Op zondag 12 juli 2009 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je maar niet wéér van je stoel afglijd
Klinkt ook aantrekkelijkquote:Op zondag 12 juli 2009 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Toeren door de heuvels van Zuid Limburg/Belgie/Duitsland met mooi weer is ook geen straf hoor
broekkies als mij? wie wil er graag iemand op zijn schoot?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
A.... het is een bank....en B...jonge broekkies als jij hebben zulke aparte gedachtes
he ja ga dat zeggen.....* weer een blik werpt richting dr eigen koekblikquote:Op zondag 12 juli 2009 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is het ook
Zeker met een 'plezierige' auto
eeej respect jaquote:Op zondag 12 juli 2009 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
broekkies als mij? wie wil er graag iemand op zijn schoot?
Ze had het toch over een laptopquote:Op zondag 12 juli 2009 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
broekkies als mij? wie wil er graag iemand op zijn schoot?
Ja maar...quote:Op zondag 12 juli 2009 20:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
he ja ga dat zeggen.....* weer een blik werpt richting dr eigen koekblik
jawel hoor....ik ben gewoon een beetjequote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ja maar...
Zal ik maar niets meer zeggen dan?
Omdat ze niets anders heeftquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
eeej respect jaje bent goffer wel een heel jaar jonger dan mij
Kijk, dat is pas interessant...quote:Op zondag 12 juli 2009 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is het ook
Zeker met een 'plezierige' auto
Nou, die is mooi en grootquote:Op zondag 12 juli 2009 20:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel hoor....ik ben gewoon een beetjevandaag
.....vertel maar lekker verder...ofver je mooie grote bolide
nee een hele maand.....quote:Op zondag 12 juli 2009 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Hij had vorige week toch 48 uur, of ben ik nu in de war?
Niet jouw week? Maar morgen begint een nieuwe week toch?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis niet mijn week...maar vrijdag hoop ik weer te
*ook benieuwd isquote:Op zondag 12 juli 2009 20:24 schreef Tessio het volgende:
[..]
ja klopt, maar ik weet niet meer wanneer hij die ban kreeg.
*even uitzoeken
ja dat ben je ookquote:Op zondag 12 juli 2009 20:26 schreef D. het volgende:
Ik heb het trouwens tijdens mijn afwezigheid hier makkelijk bij kunnen houden.
Nu lijkt het dus net of ik hier de grootste spemmert ben
ja je bent ietwat bitchyquote:Op zondag 12 juli 2009 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga vandaag maar eens vroeg maar bed, eigenlijk te weinig geslapen
*geeft HiDiHo een gooi...quote:Op zondag 12 juli 2009 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga vandaag maar eens vroeg maar bed, eigenlijk te weinig geslapen
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom sta jij ook bijna altijd hoger in de top 100 van de dag
en poker ging ook al niet lekkerquote:
*trekt Tessio mee...quote:
Het is maar goed dat Huub er niet isquote:Op zondag 12 juli 2009 20:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
whahaha...soort van dwerg gooien maar dan anders....sorry hidi
Als jij ook meegaat wilt ze welquote:
Let jij goed op onze kwaliteitsposts?quote:
*schuift bank weg en sleurt Laysa mee...quote:Op zondag 12 juli 2009 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja nou lekker dan...en ik dan??? grmbl...klote bank
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
*schuift bank weg en sleurt Laysa mee...
quote:
ik deel het ook met liefde uitquote:
Doe ik toch altijdquote:
Een man mag toch fantaserenquote:Op zondag 12 juli 2009 20:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
3en??? ik hou niet van delen hoor dus ik ben gewoon hier
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Een man mag toch fantaseren
En als dat niet mag doe ik het toch
Ik lust ook wel watquote:Op zondag 12 juli 2009 20:58 schreef Laysa het volgende:
* ff thee gaat maken
Dat zeg ik ook altijdquote:
Nee, hidi komt er natuurlijk niet in voorquote:Op zondag 12 juli 2009 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
...jij fantaseerd dat hidi samen met tess en mij???
Nou, doe maar een kopje danquote:Op zondag 12 juli 2009 21:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
dit is thee tegen pijn...tenzij je stoned wil worden zou ik het niet doen als ik jou was
whahahahah.....sorry moest heel hard lachenquote:Op zondag 12 juli 2009 21:00 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wie zegt dat we bezig zijn?
*stopt HiDiHo lekker in zijn bedje en rent terug
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
whahahahah.....sorry moest heel hard lachen
*dekt HiDiHo nog eens ff lekker toe, en eenquote:Op zondag 12 juli 2009 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
ja....hidi gaat richting bed....
prettige avond, later
slaap lekkersquote:Op zondag 12 juli 2009 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
prettige avond, later
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:03 schreef Tessio het volgende:
[..]
*dekt HiDiHo nog eens ff lekker toe, en een, sweet dreams
dank jequote:
hidiquote:Op zondag 12 juli 2009 21:00 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wie zegt dat we bezig zijn?
*stopt HiDiHo lekker in zijn bedje en rent terug
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
prettige avond, later
Ohhhhhhh , nou worden we nieuwsgierig............ does vertellen danquote:Op zondag 12 juli 2009 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
een soort van Ban de Bom![]()
neeee Bommie had geen Ban, was meer een zelfopgelegde
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:11 schreef Tessio het volgende:
OMG! heb ik dat?
Komt zo'n lekker joch mijn sushi net bezorgen, zeg ik tegen hem> de wissel mag je houden
blijft hij staan...*ik denk wat dan?, zegt hij doodleuk dat ik tekort gaf ...ik zeg>kom dan maar ff binnen.
Je hebt in natura betaald?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:11 schreef Tessio het volgende:
OMG! heb ik dat?
Komt zo'n lekker joch mijn sushi net bezorgen, zeg ik tegen hem> de wissel mag je houden
blijft hij staan...*ik denk wat dan?, zegt hij doodleuk dat ik tekort gaf ...ik zeg>kom dan maar ff binnen.
nee Portje en doe helemaal niks vertellen niequote:Op zondag 12 juli 2009 21:10 schreef luciano het volgende:
[..]
Ohhhhhhh , nou worden we nieuwsgierig............ does vertellen dan![]()
Biertje ?
Het ligt niet aan de thee, maar de rest van het vermoeiende weekendquote:Op zondag 12 juli 2009 21:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ben je niet gewend he die thee(toch niet ziek aan het worden he)
lekker vroeg je bedje in net als hidiquote:Op zondag 12 juli 2009 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de thee, maar de rest van het vermoeiende weekend
Ik ga eerst ff mijn bad aanzettenquote:Op zondag 12 juli 2009 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
lekker vroeg je bedje in net als hidi....ik ga ook niet te laat
tot strakkies denk ikquote:Op zondag 12 juli 2009 21:48 schreef Tessio het volgende:
Ik moet mij ff verplaatsen, voor degenen die naar bed gaan, sleep well!![]()
Duurt dat zo lang? Hoeveel weeg je? 1 empire state building?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:48 schreef Tessio het volgende:
Je staat ervoor?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
nee toch? maar dan kan je ff bij de knop van de kraan.
Veel verplaatsplezierquote:Op zondag 12 juli 2009 21:48 schreef Tessio het volgende:
Hoi Chanel5quote:
Hoi Chanel...quote:
kan je helaaas niet helpen...ben ook niet zo helderquote:Op zondag 12 juli 2009 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Chanel...![]()
----------------------------------- <- plaats hier uw eigen vrouwonvriendelijke Bommiegrap waar Boms zelf wat te moe voor is denktie
nouja iets met tieten jeuk weet ik veel bladiebla... beloofd geen kwalitatief hoogstaand postavondje te wordenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
kan je helaaas niet helpen...ben ook niet zo helder
Laat me raden: ...... stronken?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
kan je helaaas niet helpen...ben ook niet zo helder
vond het er zelf ook gevaarlijk uitzien toen ik het plaatste, zandzakken voor de deur en afwachten maar.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Chanel5
EDIT: Bong en bom....gevaarlijke combo haha
Zolang er genoeg water is kan de boel niet ontploffenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
vond het er zelf ook gevaarlijk uitzien toen ik het plaatste, zandzakken voor de deur en afwachten maar.
ja daaaag, ben der gek, ga jou met je writersblock nog een idee aan de hand doen, laat je kwetbare kant maar zien, de bommieheeftffgeentekstkant, dat dat ooit nog mocht gebeurenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Chanel...![]()
----------------------------------- <- plaats hier uw eigen vrouwonvriendelijke Bommiegrap waar Boms zelf wat te moe voor is denktie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |