Hebben ze dat ook al tegenwoordig daar dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zon wrap is ook wel lekker daar en ook niet zo groot en vet.
Chili Chicken wrapquote:Op zondag 12 juli 2009 19:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zon wrap is ook wel lekker daar en ook niet zo groot en vet.
Hey HiDi!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb niet gebunkerd,D. is naar mac geweest
hoihoiquote:Op zondag 12 juli 2009 19:28 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey HiDi!![]()
Ik heb nog niet eens gegeten.
Nee, wil iets anders, trek in sushi...alweerquote:Op zondag 12 juli 2009 19:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hoihoi![]()
![]()
ook ff naar de snackbar dan maar
Gaan je tanden daar niet kapot van?quote:
visquote:Op zondag 12 juli 2009 19:36 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee, wil iets anders, trek in sushi...alweer
nee....,heb nog bijde handjesquote:Op zondag 12 juli 2009 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
neej....pfoeh bijdehandjes op jij vandaag?
wauw....quote:Op zondag 12 juli 2009 05:58 schreef HiDiHo het volgende:
En deze moet ik ook even delen. De tyfus, hoelang moet je hier wel niet voor oefenen![]()
respect![]()
En weltruste, ben ik straks nog op tijd voor f1![]()
mwa, wat dequote:
nah tis lekker echt...heus....geloof me...quote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef D. het volgende:
[..]
Van koffie weet ik dat het niet lekker is, marmercake ken ik niet
graat in sushiquote:Op zondag 12 juli 2009 19:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa, wat de [ afbeelding ] niet kent hé
zit er graat in?
Wat de ijsboer niet kent?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zit er graat in?
gekkie!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zit er graat in?
Hoi dotteyquote:
ik neem aan dat dat nee isquote:
Of een dooie boer, dat kan ookquote:Op zondag 12 juli 2009 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
whaha....ik dacht ook al van huh???......
hoho ik lust ook Mac hoor....alleen asl ik het voor mezelf alleen moet halen doe ik dat niet ...maar zo met vrienden en vriendinnen dan ga ik wel mee.....quote:Op zondag 12 juli 2009 19:43 schreef D. het volgende:
Sushi is niet mijn ding
Maar goed, jullie hebben dan ook een heel andere smaak dan mij.
Me tooquote:Op zondag 12 juli 2009 19:44 schreef Tessio het volgende:
De temperatuur gaat trouwens weer stijgen...I love it!
Ik bedoel, jullie vallen op mannen, da's ook al niet mijn dingquote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
hoho ik lust ook Mac hoor....alleen asl ik het voor mezelf alleen moet halen doe ik dat niet ...maar zo met vrienden en vriendinnen dan ga ik wel mee.....
echt meen je dat????? ow dan kan ik voor lep op de bank liggen maar dan met de deur openquote:Op zondag 12 juli 2009 19:44 schreef Tessio het volgende:
De temperatuur gaat trouwens weer stijgen...I love it!
was het maar zo'n feest dat er hier een man lag waarop ik kon vallen...iin plaats daarvan hek een laptop op schootquote:Op zondag 12 juli 2009 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel, jullie vallen op mannen, da's ook al niet mijn ding
Zaterdag was goed, maar hier kwam pas laat de zon vandaag.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Me too
Hele weekend nauwelijk regen gehad en vandaag zelfs behoorlijk veel zon
Trek er 1 van de straat dan!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest dat er hier een man lag waarop ik kon vallen...iin plaats daarvan hek een laptop op schoot
oh errugquote:Op zondag 12 juli 2009 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
echt meen je dat????? ow dan kan ik voor lep op de bank liggen maar dan met de deur open
ik kan nieteens van mn bank afkomen laat staan naar beneden de straat opquote:
Ik bedoelde figuurlijk hequote:Op zondag 12 juli 2009 19:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest dat er hier een man lag waarop ik kon vallen...iin plaats daarvan hek een laptop op schoot
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kan nieteens van mn bank afkomen laat staan naar beneden de straat op![]()
ach miss loopt die leuke buurman dadelijk langs op de gallerei
Zuidelijker in Zuid Limburg kon bijna nietquote:Op zondag 12 juli 2009 19:48 schreef Tessio het volgende:
[..]
Zaterdag was goed, maar hier kwam pas laat de zon vandaag.
Je zat duidelijk een eind uit mijn buurt.
Ah, probleem opgelostquote:Op zondag 12 juli 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach miss loopt die leuke buurman dadelijk langs op de gallerei
Maar deze komende week wil ik toch echt weer naar het strand, als het warm is ben ik het liefste daar.quote:
Als je maar niet wéér van je stoel afglijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |