Ach jeukenn... slaapdronken ben je ook wel leukquote:
Het was zwaar, welhaast onmenselijk en vergte enorm veel discipline om niet elke dag gillend aan de voordeur jouw naam uit te schreeuwen lieve Annie, maar het was voor een goed doelquote:Op zondag 12 juli 2009 14:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Bommie!!Ik snap niet hoe je ons zo lang hebt kunnen missen!!!
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach jeukenn... slaapdronken ben je ook wel leuk
Belangrijker... was je naakt?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou het leek wel alsof ik op een boot zat in zware storm...dus leek hetmij ietwat verstandiger om naar bed te gaan
daaronder wel naakt?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee bommie...ik had mn hello kitty pyama aan
Oe! Ubergeil!quote:Op zondag 12 juli 2009 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee bommie...ik had mn hello kitty pyama aan
Ons zei ik niet alleen mij,maar ik heb jou in ieder geval wel gemist,daar ben ik eerlijk in, jij brengt de boel gewoon op gang.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het was zwaar, welhaast onmenselijk en vergte enorm veel discipline om niet elke dag gillend aan de voordeur jouw naam uit te schreeuwen lieve Annie, maar het was voor een goed doel
Ik meen het ook hoor, ik jullie ookquote:Op zondag 12 juli 2009 16:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ons zei ik niet alleen mij,maar ik heb jou in ieder geval wel gemist,daar ben ik eerlijk in, jij brengt de boel gewoon op gang.![]()
Maar voor welk goed doel was t dan?Ik dacht dat je een ban had.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik meen het ook hoor, ik jullie ook
Oke sommigen gaan een paar weken naar een klooster ,en Bom gaat een week niet Fokken,zoiets dus?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
een soort van Ban de Bom![]()
neeee Bommie had geen Ban, was meer een zelfopgelegde
ja zoietsquote:Op zondag 12 juli 2009 16:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke sommigen gaan een paar weken naar een klooster ,en Bom gaat een week niet Fokken,zoiets dus?
nee dies lekker tourenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaah, maarre zit D ook in een klooster of zoiets?
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
rooie oortjes zeker...welkom terug
...en nu niet meer weg gaan he
Nergens zin in?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:56 schreef Laysa het volgende:
ik eet chips zo...heb gewoon nergens anders zin in
alleen eten....en ik heb pijnquote:Op zondag 12 juli 2009 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nergens zin in?
Of had je het alleen over eten?
d'r kringspierquote:
Volgens mij is ze ook nog een beetje aan de dunnequote:
Ik had al mcDonalds in gedachtequote:Op zondag 12 juli 2009 18:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook nog een beetje aan de dunne
quote:
Eet smakelijk *tubgirl*quote:
Komt het mijn kant op?quote:
ja...ga jij maar vette shakes halen jaquote:Op zondag 12 juli 2009 18:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt het mijn kant op?![]()
ff shake halen, brb![]()
Ik heb niet gebunkerdquote:
Ik heb gewoon gegetenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb niet gebunkerd,D. is naar mac geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |