quote:
Toeren door de heuvels van Zuid Limburg/Belgie/Duitsland met mooi weer is ook geen straf hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 19:55 schreef Tessio het volgende:
[..]
Maar deze komende week wil ik toch echt weer naar het strand, als het warm is ben ik het liefste daar.
A.... het is een bank....en B...jonge broekkies als jij hebben zulke aparte gedachtesquote:Op zondag 12 juli 2009 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je maar niet wéér van je stoel afglijd
Klinkt ook aantrekkelijkquote:Op zondag 12 juli 2009 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Toeren door de heuvels van Zuid Limburg/Belgie/Duitsland met mooi weer is ook geen straf hoor
broekkies als mij? wie wil er graag iemand op zijn schoot?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
A.... het is een bank....en B...jonge broekkies als jij hebben zulke aparte gedachtes
he ja ga dat zeggen.....* weer een blik werpt richting dr eigen koekblikquote:Op zondag 12 juli 2009 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is het ook
Zeker met een 'plezierige' auto
eeej respect jaquote:Op zondag 12 juli 2009 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
broekkies als mij? wie wil er graag iemand op zijn schoot?
Ze had het toch over een laptopquote:Op zondag 12 juli 2009 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
broekkies als mij? wie wil er graag iemand op zijn schoot?
Ja maar...quote:Op zondag 12 juli 2009 20:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
he ja ga dat zeggen.....* weer een blik werpt richting dr eigen koekblik
jawel hoor....ik ben gewoon een beetjequote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ja maar...
Zal ik maar niets meer zeggen dan?
Omdat ze niets anders heeftquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
eeej respect jaje bent goffer wel een heel jaar jonger dan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |