abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70890497
Het zit zo, ik en mijn vriendinnetje sexen altijd zonder condoom, omdat het op die manier veel lekkerder is, zij slikt de pil. Nou heeft zij ingestemd met anale sex en willen we dat morgen gaan uitproberen. Ik wil het zonder condoom doen (net als bij de vaginale sex) en zij ook, nou weet ik dat er een grote kans bestaat dat mijn penis onder de bruine smurrie komt te zitten, OK, maar nou vroeg ik me af kan je enge ziektes oplopen door anale sex met een meisje die geen SOAs of AIDS heeft en eigenlijk helemaal op en top gezond is.. Kan je bijvoorbeeld andere ziektes oplopen.

Voordat jullie de topic een andere wending geven door over SOAs of AIDS te beginnen..
Ik ben degene die haar ontmaagd heeft.. Zij heeft geen SOAs of AIDS. Zij is kerngezond. Dus gelieve niet dat soort reacties.
  zondag 12 juli 2009 @ 00:20:46 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70891161
Ja, dat kan.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 12 juli 2009 @ 00:20:58 #3
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70891167
Geen vaginaal na anaal, want dan kan zij bijvoorbeeld blaasontsteking krijgen. Verder niet veel aan de hand geloof ik.
Resistance is futile
pi_70891754
quote:
Op zondag 12 juli 2009 00:20 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Geen vaginaal na anaal, want dan kan zij bijvoorbeeld blaasontsteking krijgen. Verder niet veel aan de hand geloof ik.
geen vaginaal na anaal. OK got that.
  zondag 12 juli 2009 @ 00:59:53 #5
259412 Seven.of.Nine
pi_70891869
quote:
Op zondag 12 juli 2009 00:52 schreef sneijdert het volgende:

[..]

geen vaginaal na anaal. OK got that.
Kan wel, maar dan met condoom. En uiteraard zij eerst even op de pot en douchen/wassen. Verder heel rustig aan beginnen, veel glijmiddel, eerst een vingertopje en na een minuut of 5 kun je redelijk tekeer gaan. Doggy vind ik persoonlijk niet zo prettig anaal. Liggend op haar zij en benen wijd zodat jij aan haar klit kan zitten, kun ze vrij intens op komen. Als het niet lukt voor haar om klaar te komen, dan kun je nadat jij komt nog altijd verder gaan met je vinger, als zij dan haar spieren aanspant en weer ontspant komt ze in no time klaar. Met een piemel/strap-on heb ik dat eigenlijk nog nooit geprobeerd, maar met mijn anale vibrator wil dat altijd wel. Qua dikte is dat ding te vergelijken met een duim. Ik focus me dan trouwens niet perse op mijn ass trouwens, hele gebied ritmisch aanspannen en ontspannen staat wel garant voor een orgasme binnen 30 seconden als de voorbereiding klopt. Anale orgasmes zijn lekker.

Oh ja, diepe penetratie is niet perse lekkerder, ik vind het vingertopjeswerk nog veel fijner.
Resistance is futile
  zondag 12 juli 2009 @ 02:09:39 #6
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70892858
quote:
Op zondag 12 juli 2009 00:59 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Kan wel, maar dan met condoom. En uiteraard zij eerst even op de pot en douchen/wassen. Verder heel rustig aan beginnen, veel glijmiddel, eerst een vingertopje en na een minuut of 5 kun je redelijk tekeer gaan. Doggy vind ik persoonlijk niet zo prettig anaal. Liggend op haar zij en benen wijd zodat jij aan haar klit kan zitten, kun ze vrij intens op komen. Als het niet lukt voor haar om klaar te komen, dan kun je nadat jij komt nog altijd verder gaan met je vinger, als zij dan haar spieren aanspant en weer ontspant komt ze in no time klaar. Met een piemel/strap-on heb ik dat eigenlijk nog nooit geprobeerd, maar met mijn anale vibrator wil dat altijd wel. Qua dikte is dat ding te vergelijken met een duim. Ik focus me dan trouwens niet perse op mijn ass trouwens, hele gebied ritmisch aanspannen en ontspannen staat wel garant voor een orgasme binnen 30 seconden als de voorbereiding klopt. Anale orgasmes zijn lekker.

Oh ja, diepe penetratie is niet perse lekkerder, ik vind het vingertopjeswerk nog veel fijner.
Goh, ja. Dat is echt een antwoord op een vraag die TS stelde ja.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_70892910
Het is voor je vriendin mss wel fijner als je de eerste keer wel met condoom doet trouwens, dat glijdt iets makkelijker
pi_70894869
Beetje glijmiddel erbij dan gaat het vast goed komen.
pi_70897102
Volgens mij kan je, met name als je er gevoelig voor bent, ENORME pijn in je plasbuis krijgen door bepaalde bacterien die zich in de endeldarm bevinden
  zondag 12 juli 2009 @ 12:45:47 #10
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_70897598
quote:

[..]

Kun je anaal klaarkomen?
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 12 juli 2009 @ 15:52:30 #11
259412 Seven.of.Nine
pi_70903310
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:45 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Kun je anaal klaarkomen?
Ja, maar ik kan volgens mij echt niet door alleen anale stimulatie klaarkomen. Maar ik kan dus wel mijn orgasme zo intens maken dat ook de spieren in mijn ass samentrekken als ik kom en dat verschil kun je wel duidelijk voelen. Die samentrekkingen voel je echt, terwijl vaginaal klaarkomen meer een lange heftige tinteling is.
Resistance is futile
  zondag 12 juli 2009 @ 16:08:06 #12
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_70903836
Nee van anaal kan je geen SOA (seksueel overdraagbare aandoening) krijgen. Want anale seks is namelijk geen seks.
Ja... echt!
pi_70907693
Heuameua. Je bent een afwijking van de natuur.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:26:18 #14
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_71229285
homo's hebben aids uitgevonden toch
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:50:51 #15
259412 Seven.of.Nine
pi_71258997
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:26 schreef griekjeee het volgende:
homo's hebben aids uitgevonden toch
Nee, dat was een Belgische arts die het leuk vond om in Congo te experimenteren met apenbloed in Poliovaccinaties.
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:59 schreef Draconian het volgende:
Heuameua. Je bent een afwijking van de natuur.
Spreek heuameua eens hardop uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:58:06 #16
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71259215
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 23:54 schreef sneijdert het volgende:
Het zit zo, ik en mijn vriendinnetje sexen altijd zonder condoom, omdat het op die manier veel lekkerder is, zij slikt de pil. Nou heeft zij ingestemd met anale sex en willen we dat morgen gaan uitproberen. Ik wil het zonder condoom doen (net als bij de vaginale sex) en zij ook, nou weet ik dat er een grote kans bestaat dat mijn penis onder de bruine smurrie komt te zitten, OK, maar nou vroeg ik me af kan je enge ziektes oplopen door anale sex met een meisje die geen SOAs of AIDS heeft en eigenlijk helemaal op en top gezond is.. Kan je bijvoorbeeld andere ziektes oplopen.

Voordat jullie de topic een andere wending geven door over SOAs of AIDS te beginnen..
Ik ben degene die haar ontmaagd heeft.. Zij heeft geen SOAs of AIDS. Zij is kerngezond. Dus gelieve niet dat soort reacties.
Jij mazzelpik.. Jij vuile mazzelpik! Zei ik al vuile mazzelpik?

Ik hoop dat je een mongool bent en je vriendin een dikke kleine zeug uit Kadijkerkoog!

Iedereen heeft sex om mij heen..

Je kan er een anaal douche geven dacht ik. gezien op een filmpje van een meisje dat door een ander meisje iets in dr anus uitgeknepen kreeg. toen moest ze met een beetje pijn op de wc..
Daarna gingen ze tekeer en kwam er een grote macho brede gast bij die alleen kon kreunen als een neanderthaler. vokgens mij wassie doofstom En ze liet aaaalles toe.

Mijn moeder zei toen ik nog heel jong was dat ik nooit met me piemel in de aarsje van een meisje moest gaan zitten anders zou ik ontsteking kunnen krijgen.. yeah great ik heb nu op mijn 31e nog nieteens een meisje gekust laat staan dat ik een fatsoenlijk stukje kan converseren met die rare kutwezens. O en btw. too much information mom Ik heb me echt minder dan 1/100 ste van een seconde afgevraagd hoe je dat weet. I actually don't wanna know

klacht: ik gebruik teveel smilies

[ Bericht 2% gewijzigd door Schenkstroop op 23-07-2009 19:05:16 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:24:13 #17
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71263682
Gaat het weer een beetje, meneer Schenkstroop?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_71279744
quote:

[..]

zo zeg, je bent er eentje die ik graag zou willen tegenkomen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:12:49 #19
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71291822
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:33 schreef maxson het volgende:

[..]

Ze spuit 5 kilo Nano-tech in je hoor.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:33:25 #20
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_71292376
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 23:54 schreef sneijdert het volgende:

mijn vriendin en ik... en ja dat kan dus veilig is aangeraden
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:36:23 #21
259412 Seven.of.Nine
pi_71293991
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:33 schreef maxson het volgende:

[..]

zo zeg, ik heb liever een strap-on in mijn ass. ~
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ze spuit 5 kilo Nano-tech in je hoor.
NANOPROBES!
Resistance is futile
pi_71303764
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:58 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jij mazzelpik.. Jij vuile mazzelpik! Zei ik al vuile mazzelpik?

Ik hoop dat je een mongool bent en je vriendin een dikke kleine zeug uit Kadijkerkoog!

Iedereen heeft sex om mij heen..

Je kan er een anaal douche geven dacht ik. gezien op een filmpje van een meisje dat door een ander meisje iets in dr anus uitgeknepen kreeg. toen moest ze met een beetje pijn op de wc..
Daarna gingen ze tekeer en kwam er een grote macho brede gast bij die alleen kon kreunen als een neanderthaler. vokgens mij wassie doofstom En ze liet aaaalles toe.

Mijn moeder zei toen ik nog heel jong was dat ik nooit met me piemel in de aarsje van een meisje moest gaan zitten anders zou ik ontsteking kunnen krijgen.. yeah great ik heb nu op mijn 31e nog nieteens een meisje gekust laat staan dat ik een fatsoenlijk stukje kan converseren met die rare kutwezens. O en btw. too much information mom Ik heb me echt minder dan 1/100 ste van een seconde afgevraagd hoe je dat weet. I actually don't wanna know

klacht: ik gebruik teveel smilies
31 and never been kissed .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')