Franziska van Almsick was een Oost Duitse Zwemster maar daar was niks mis mee:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah kijk. Dat valt dan weer mee. Ik dacht dat het zo'n Oost-Duitse zwemster was ofzo.
Zoon 2 uit Home Improvement.quote:
Die was ooit die leuke zoon in Home Improvementquote:
Daar is zeker niks mis mee. Maar bij Oost-Duitse zwemsters denk ik altijd aan die Miss Mann types, zoals in Scary Movie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Franziska van Almsick was een Oost Duitse Zwemster maar daar was niks mis mee:
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook tot ik Franzi zag in 1992 op de spelen in Barcelona.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Daar is zeker niks mis mee. Maar bij Oost-Duitse zwemsters denk ik altijd aan die Miss Mann types, zoals in Scary Movie.
quote:Kaley Cuoco 97%
Kelly Clarkson 97%
Norah Jones 97%
Nicky Hilton 96%
Eva Pigford 94%
Your best matchesquote:
Torres..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Die Fernando Torres van mij is blijkbaar een maatje van Cristiano Ronaldo, want bij Google kreeg ik zijn naam als andere zoekoptie![]()
Post ik mijn male matches:quote:
Is ook een voetballer ja... verder weet ik niet of ze matties zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Die Fernando Torres van mij is blijkbaar een maatje van Cristiano Ronaldo, want bij Google kreeg ik zijn naam als andere zoekoptie![]()
De lelijkste outfitjes #19quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Cristiano Ronaldo.
Ik verdenk die man van nichterige trekjes.
Dat ie nichterige trekjes heeft is wel vrij duidelijk ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Cristiano Ronaldo.
Ik verdenk die man van nichterige trekjes.
Oh lord hoe hij dat tasje vast houdt!quote:
Het zegt me zo 1 2 3 niet zo veelquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zegt me zo 1 2 3 niet zo veelMaar ik volg voetbal niet zo
Hijs ook niet echt heeeeeeeel leuk hoor ^^ Beetje maar...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jammer:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tis utwol.. wat dacht je danquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Pfffff.... Ik zou er bijna ziek van worden zeg ..... want een agressie ineens....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |