Heb weer eens vreselijk veel pijn, de snel werkende morfine er een half uur geleden ook bij ingenomen, maar doet tot nu toe weinig... belacheljk zo veel (8x max) morfine en dan toch nog pijn.. ik trek dit echt niet ..
Gelukkig heb ik weer 1 lichtpuntje net ff, eindelijk mijn bestelling is binnen van de nieuwe lamp!

Deze net ontvangen!! (komt waar eerst die foute kitsch kroonluchter hing).
![]()
![]()
[ongeduldig modus]
Nu nog iemand die hem voor me ophangt, die heb ik ook, alleen is verdorie niet te bereiken *grmbl* [/ongeduldig modus]
En Drmarten en Aswintha een vriendin van mij komen hier zo, Aswintha komt om te helpen in de huishouding, en DrMarten zodat ik niet alleen met mijn pijn lig.. en hij gaat koken..
Ben zo dankbaar voor de vrienden die ik heb, volgens mij heb ik echt de liefste vrienden ter wereld, dat ze al die weken zo voor mij (en mijn zoontje, de kittens) klaarstaan en mij zoveel helpen

Geen idee hoe ik dat ooit nog goed kan maken, mocht ik de loterij winnen dan stuur ik ze allemaal op een cruise oid...

Danny, Chavez, Darklight, DrMarten, Guio, MamaMia, Aswintha bedankt ik weet dat jullie dit meelezen, dankje voor alles!!
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2009 12:59:32 ]