oh meis.. die nachten kunnen niet zo.. echt niet..quote:Op maandag 13 juli 2009 04:35 schreef Logician het volgende:
ff momentje van pure helse pijn hier..
01:00 zou de wekker afgaan voor de dubbele dosis morfine+valium en ibu.. niet dus..
werk wakker schreeuwend van de pijn, mijn beide armen staan er krom van..
Mijn rechter arm/hand/onderarm/elleboog/bovenarm/schouder, nu precies hetzelfde en zelfs iets erger dan links... het voelt alsof al mijn botten gebroken zijn/kromtrekken alsof ik een banaan ben die in een te strakke schil zit, het doet zoooooo'n pijn... weet ff niet wat ik moet.. dan maar proberen te tiepen.. afleiding.. elke toets doet pijn.. maar beter dan in bed liggen huilen tegen het plafond..
Ik hoop zo dat het snel afgelopen is, ik kan er niet meer tegen het doet zoveel pijn, het is gewoon echt niet normaal...
op zich moet een laptop mee te regelen kunnen zijn..quote:Op maandag 13 juli 2009 08:02 schreef Logician het volgende:
Ik hoop zo dat je vandaag goed nieuws krijgt!!!! Ik zal aan je denken en ik wacht op je telefoontje..
klinkt stom maar samen in ziekenhuis zou ik minder eng vinden, mits we in hetzelfde liggen en mogen roken en de laptop mee mag![]()
De pijn als ik mijn mdeicatie niet op tijd inneem is idioot.. voor omdat het nu doortrekt.. en wbt Danny die zit er zelf nu dus ook gewoon helemaal doorheen, misschien is het een idee dat iemand anders hier een aantal nachten slaapt zodat hij rust krijgt, ik ga kijken of evt. zijn/mijn moeder ofzo dat wil... hijis gewoon ook helemaal op ...
En er is hopelijk een kans dat ik als ik mijn diagnose laat zien idd een eigen kamer mag.. anders zou ik dat gewoon niet volhouden![]()
Medicatie werkt nu ieg wel, en voel me een heel stuk beter dan vannacht!
Ik wacht op je telefoontje en duim voor je!
ps: toch grappig dat we altjid op dezelfde momenten wakker worden..., beetje freaky
Hoi daar! Dit is niet leuk om te lezenquote:Op maandag 13 juli 2009 04:35 schreef Logician het volgende:
ff momentje van pure helse pijn hier..
01:00 zou de wekker afgaan voor de dubbele dosis morfine+valium en ibu.. niet dus..
werk wakker schreeuwend van de pijn, mijn beide armen staan er krom van..
Mijn rechter arm/hand/onderarm/elleboog/bovenarm/schouder, nu precies hetzelfde en zelfs iets erger dan links... het voelt alsof al mijn botten gebroken zijn/kromtrekken alsof ik een banaan ben die in een te strakke schil zit, het doet zoooooo'n pijn... weet ff niet wat ik moet.. dan maar proberen te tiepen.. afleiding.. elke toets doet pijn.. maar beter dan in bed liggen huilen tegen het plafond..
Ik hoop zo dat het snel afgelopen is, ik kan er niet meer tegen het doet zoveel pijn, het is gewoon echt niet normaal...
Ik heb zelf geen diagnose wat autisme betreft(maar mijn broer en mijn zoon wel) maar ik begrijp helemaal wat je bedoelt.quote:Op maandag 13 juli 2009 04:46 schreef Logician het volgende:
Danny wil dat ik opgenomen word omdat hij vind dat dit niet zo verder kan, maar IIK WIL DAT NIET, ik wil niet op een kamer met allemaal vreemden, ik ben daar ZO BANG voor, ik ben zo bang dat ik daar lig met allemaal vreemde mensen, elke keer nieuwe gezichten, elke keer neiwue vreemde zusters die je moeten aanraken met je praten, afhankelijk zijn telkens van een willekeurige vreemde om naar de wc te kunnen/te roken/te eten... voor mij als autist klinkt dit als de hel en ga ik nog liever dood...
Ik wil best het ziekenhuis in maar dan met 2 vaste mensen en alleeen op 1 kamer ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |