abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71258902
Nou ik heb de diagnose en die is" fibromyalgie "

Mocht meteen naar huis omdat ze in het ziekenhuis niet veel kunnen doen verder..

De komende anderhalve mnd wordt de morinfe afgebouwd.. en dan

Revalidatie centrum, permanente thuishulp, wajong,,, etc... en m.a.w. leren leven met pijn..

Ga nu eerst alles uitpakken, later meer..

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2009 18:49:31 ]
pi_71259050
er valt mee te leven hoor. mijn tante heeft ook fibromyalgie (schrijf ik t zo goed??) en die kan dr prima mee leven. wel de ene dag wat meer last en andere dagen niet.

succes ermee!
'..Live the life you've dreamed..'
pi_71259323
Zoals ik zei meis, ik ben er voor je We komen er samen wel doorheen, gaan we mooi samen sporten en er voor zorgen dat die stomme fibro niet ons leven overheerst.
♥ scars make us who we are ♥
pi_71259585
bah.. dat is echt k*t meis!

maar nu is het niet meer die onzekerheid van wat is het nou
maakt de pijn niet minder erg natuurlijk.
Hoop dat dat iig snel wat beter word dan *knuv*
Help me teach her how to fly......
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:59:10 #280
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_71262870
Als je het goed vind kom ik morgen wel langs voor de kittens Rond 10u
pi_71276657
voor Logi, wat onwijs klote zeg. Ik hoop dat het revalidatietraject je goed op weg gaat helpen
Je weet toch zichzellef.
pi_71278855
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:47 schreef Logician het volgende:

Mocht meteen naar huis omdat ze in het ziekenhuis niet veel kunnen doen verder..

Revalidatie centrum, permanente thuishulp, wajong,,, etc... en m.a.w. leren leven met pijn..

succes logi en sterkte
pi_71278929
het doet vreselijk veel pijn, probeer telkens tegen mijzelf te zeggen dat het geen echt e pijn is, is natuurlijk wel echte pijn --> maar dat het allemaal in mijn hoofd zit dat er daar iets mis gaat, en probeer dus gewoon telkens dat zinnetje te herhalen als ik pjijn heb waardoor ik toch beweeg omdat ik wel zal moeten, klinkt misschien raar hoe ik dat doe... maar ik wil dit mijn leven niet laten verpesten... ben pas 31 verdomme..
pi_71279195
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:08 schreef Logician het volgende:
het doet vreselijk veel pijn, probeer telkens tegen mijzelf te zeggen dat het geen echt e pijn is, is natuurlijk wel echte pijn --> maar dat het allemaal in mijn hoofd zit dat er daar iets mis gaat, en probeer dus gewoon telkens dat zinnetje te herhalen als ik pjijn heb waardoor ik toch beweeg omdat ik wel zal moeten, klinkt misschien raar hoe ik dat doe... maar ik wil dit mijn leven niet laten verpesten... ben pas 31 verdomme..
moet je ook zeker niet doen!
hoop voor je dat het revalidatie centrum hoop tips en aanreikingen/aanpssingen voor je weet waar je veel aan hebt
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:14:08 #285
8898 Darklight
pi_71281024
Hoi Logi, doe me jouw nummer even, heb die niet meer, moet je ff bellen

edit had hem toch wel sorry
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:29:50 #286
8898 Darklight
pi_71281541
mijn mobiel werkt weer trouwens
pi_71283749
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:17 schreef draculettetje het volgende:

[..]

moet je ook zeker niet doen!
hoop voor je dat het revalidatie centrum hoop tips en aanreikingen/aanpssingen voor je weet waar je veel aan hebt
Dat weet ik, heb zoveel positieve verhalen gehoord gelukkig, schijnt wel dat ik een vrij heftige vorm heb, en dat ik nu in een piek periode zit, maar dat het na zo'n piek wel minder zal worden met de juiste therapie/fysio etc..
pi_71283757
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:14 schreef Darklight het volgende:
Hoi Logi, doe me jouw nummer even, heb die niet meer, moet je ff bellen

edit had hem toch wel sorry
okay
pi_71284955
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:26 schreef Logician het volgende:

[..]

Dat weet ik, heb zoveel positieve verhalen gehoord gelukkig, schijnt wel dat ik een vrij heftige vorm heb, en dat ik nu in een piek periode zit, maar dat het na zo'n piek wel minder zal worden met de juiste therapie/fysio etc..
ik ga gewoon voor je duimen!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:26:17 #290
8898 Darklight
pi_71288390
ja ik ook
Ik kom vanavond wel ff langs, weet niet hoelaat mn broer precies komt, weet dus ook niet of die meekomt ja of nee
pi_71289235
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:47 schreef Logician het volgende:

Nou daar ben je dus klaar mee. Not

In ieder geval weet je nu wel wat er is en kun je ook actie ondernemen.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_71291129
ik hoop dat deze piek periode snel afgelopen is.
en dat er daarna een lange pijn vrije,of bijna pijn vrije periode is!

Help me teach her how to fly......
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:54:30 #293
8898 Darklight
pi_71292937
Ja hoop ik ook, echt
Je snapt wel wat ik bedoel denk ik, je hebt me veel duidelijk gemaakt Ook over mezelf thx
Zie je hopelijk morgen, gaan we roken haha
pi_71295785
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:26 schreef Logician het volgende:

[..]

Heb je ook meis. En het wordt echt wel minder
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:11:27 #295
8898 Darklight
pi_71296699
Ja denk ik ook Zie je morgen
pi_71297704
Blijft zwaar zo nu en dan..

Ik ga even slapen ..
pi_71297873
Mevrouw is al thuis! Welkom thuis zullen we maar zeggen. Als ze je in het ziekenhuis niet echt echt kunnen helpen dan ben je thuis beter af lijkt me. Veel relaxter!

Van fibromyalgie had ik nog nooit gehoord. Ik heb het geprobeerd uit te spreken maar ik ging al stotteren bij de b! Pixie schrok er nogal van. Heb hem daarom maar wat snoepjes gegeven.

Heb www.fibromyalgie.nl wat doorgelezen en weet nu zo ongeveer wat het inhoudt. Een oorzaak kan stress en slecht slapen zijn lees ik. Ik hoop van harte dat ze d.m.v. therapie de pijn wat kunnen onderdrukken en dat het in de toekomst (wel een beetje snel graag ) goed beheersbaar wordt.

Als je eens hulp nodig hebt laat het me weten.

Knuffel!!!
pi_71299621
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:46 schreef CrackityJones het volgende:
Van fibromyalgie had ik nog nooit gehoord. Ik heb het geprobeerd uit te spreken maar ik ging al stotteren bij de b! Pixie schrok er nogal van. Heb hem daarom maar wat snoepjes gegeven.
Heb je niet goed opgelet, dat heb ik namelijk ook
pi_71306301
voor mijn zoon van 13 Chavez zijn we als verrassing en dank voor al zijn hulp, want die heeft 6wk lang alles gedaan voor mij zonder te zeuren omdat ik niets zelf kon, nu bezig met zijn kamer.

En aangezien hij nu logeren is zijn mijn vrienden (Danny DrMarten, Guio) zijn hele kamer opnieuw aan het doen M.a.w. muren mooi wit maken, stoere hoogslaper met bureau & eigen computer, mooie bureaustoel, nieuwe luxaflex, lampen, stoere klok, mooie bijpassemde ornamenten etc etc...

Dus een complete make over van kinder kamer naar stoere jongens kamer met alles er op en er aan. Maandag avond komt hij terug en ben zo benieuwd naar zijn reactie!
pi_71306966
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 01:20 schreef Logician het volgende:
voor mijn zoon van 13 Chavez zijn we als verrassing en dank voor al zijn hulp, want die heeft 6wk lang alles gedaan voor mij zonder te zeuren omdat ik niets zelf kon, nu bezig met zijn kamer.

En aangezien hij nu logeren is zijn mijn vrienden (Danny DrMarten, Guio) zijn hele kamer opnieuw aan het doen M.a.w. muren mooi wit maken, stoere hoogslaper met bureau & eigen computer, mooie bureaustoel, nieuwe luxaflex, lampen, stoere klok, mooie bijpassemde ornamenten etc etc...

Dus een complete make over van kinder kamer naar stoere jongens kamer met alles er op en er aan. Maandag avond komt hij terug en ben zo benieuwd naar zijn reactie!
Kutbehang
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')