succes logi en sterktequote:Op donderdag 23 juli 2009 18:47 schreef Logician het volgende:
Nou ik heb de diagnose en die is" fibromyalgie "
Mocht meteen naar huis omdat ze in het ziekenhuis niet veel kunnen doen verder..
De komende anderhalve mnd wordt de morinfe afgebouwd.. en dan
Revalidatie centrum, permanente thuishulp, wajong,,, etc... en m.a.w. leren leven met pijn..
Ga nu eerst alles uitpakken, later meer..
moet je ook zeker niet doen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:08 schreef Logician het volgende:
het doet vreselijk veel pijn, probeer telkens tegen mijzelf te zeggen dat het geen echt e pijn is, is natuurlijk wel echte pijn --> maar dat het allemaal in mijn hoofd zit dat er daar iets mis gaat, en probeer dus gewoon telkens dat zinnetje te herhalen als ik pjijn heb waardoor ik toch beweeg omdat ik wel zal moeten, klinkt misschien raar hoe ik dat doe... maar ik wil dit mijn leven niet laten verpesten... ben pas 31 verdomme..
Dat weet ik, heb zoveel positieve verhalen gehoord gelukkig, schijnt wel dat ik een vrij heftige vorm heb, en dat ik nu in een piek periode zit, maar dat het na zo'n piek wel minder zal worden met de juiste therapie/fysio etc..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet je ook zeker niet doen!
hoop voor je dat het revalidatie centrum hoop tips en aanreikingen/aanpssingen voor je weet waar je veel aan hebt
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:14 schreef Darklight het volgende:
Hoi Logi, doe me jouw nummer even, heb die niet meer, moet je ff bellen
edit had hem toch wel sorry
ik ga gewoon voor je duimen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:26 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat weet ik, heb zoveel positieve verhalen gehoord gelukkig, schijnt wel dat ik een vrij heftige vorm heb, en dat ik nu in een piek periode zit, maar dat het na zo'n piek wel minder zal worden met de juiste therapie/fysio etc..
Nou daar ben je dus klaar mee. Notquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:47 schreef Logician het volgende:
Nou ik heb de diagnose en die is" fibromyalgie "
Mocht meteen naar huis omdat ze in het ziekenhuis niet veel kunnen doen verder..
De komende anderhalve mnd wordt de morinfe afgebouwd.. en dan
Revalidatie centrum, permanente thuishulp, wajong,,, etc... en m.a.w. leren leven met pijn..
Ga nu eerst alles uitpakken, later meer..
Heb je ook meis. En het wordt echt wel minderquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:26 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat weet ik, heb zoveel positieve verhalen gehoord gelukkig, schijnt wel dat ik een vrij heftige vorm heb, en dat ik nu in een piek periode zit, maar dat het na zo'n piek wel minder zal worden met de juiste therapie/fysio etc..
Heb je niet goed opgelet, dat heb ik namelijk ookquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:46 schreef CrackityJones het volgende:
Van fibromyalgie had ik nog nooit gehoord. Ik heb het geprobeerd uit te spreken maar ik ging al stotteren bij de b! Pixie schrok er nogal van. Heb hem daarom maar wat snoepjes gegeven.![]()
![]()
Kutbehangquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:20 schreef Logician het volgende:
voor mijn zoon van 13 Chavez zijn we als verrassing en dank voor al zijn hulp, want die heeft 6wk lang alles gedaan voor mij zonder te zeuren omdat ik niets zelf kon, nu bezig met zijn kamer.
En aangezien hij nu logeren is zijn mijn vrienden (Danny DrMarten, Guio) zijn hele kamer opnieuw aan het doen M.a.w. muren mooi wit maken, stoere hoogslaper met bureau & eigen computer, mooie bureaustoel, nieuwe luxaflex, lampen, stoere klok, mooie bijpassemde ornamenten etc etc...
Dus een complete make over van kinder kamer naar stoere jongens kamer met alles er op en er aan. Maandag avond komt hij terug en ben zo benieuwd naar zijn reactie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |