Ja.. daar krijg ik geen serieuze reacties.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:02 schreef Rosbief het volgende:
Alweer? Smerig ventje![]()
Het mannelijke orgasme..
Omdat daar nou juist een uitdaging in zit. Zelfreflectie uit het oogpunt van een ander.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:04 schreef F04 het volgende:
Je bent vrouw, dus waarom niet vanuit et oogpunt van een vrouw?
Mijn eigen boek baseren op de fictie van een ander. Ik schrijf met gevoel. Het lijkt me vele malen leuker om het zo te onderzoeken en er een eigen twist aan te geven.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:26 schreef Iblis het volgende:
Volgens mij wordt 90% van de seksverhalen op internet door mannen geschreven. Zoektermen als sexverhalen leveren genoeg op. Kun je je vast beter inlezen dan op Fok!
Vertellen de meeste cursussen creatief schrijven niet bij les 1 "Schrijf wat je weet"?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:05 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Omdat daar nou juist een uitdaging in zit.
Ik zou zelf geneigd zijn, denk ik, om de fysiologische details eigenlijk niet zo te noemen. Je krijgt volgens mij of nogal snel een klinische beschrijving, of, alhoewel ik je schrijverskwaliteiten niet wil onderschatten, een wat onbeholpen omschrijving of metafoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 06:56 schreef badlittlegirl het volgende:
Mijn eigen boek baseren op de fictie van een ander. Ik schrijf met gevoel. Het lijkt me vele malen leuker om het zo te onderzoeken en er een eigen twist aan te geven.
Erotiek is helemaal mijn gebied. Het beschrijven is totaal niet moeilijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 08:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vertellen de meeste cursussen creatief schrijven niet bij les 1 "Schrijf wat je weet"?
hmmmmmm ik wilde eigenlijk in dit topic reageren maar door die link kwam ik dáár terecht...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:02 schreef Rosbief het volgende:
Alweer? Smerig ventje![]()
Het mannelijke orgasme..
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat wordt een ''dun'' boekje. of wil je die zooi over 100 bladzijden gaan ''uitsmeren''?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |