abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70885824
Ik ben op dit moment druk bezig met een boek schrijven.
Ik ben nu op het punt dat ik dingen moet gaan onderzoeken.

Hier bij heb ik mannen nodig.

Een kleine uitleg...

Het is een roman geschreven uit het oogpunt van een man.
Ik ben dus op zoek naar mannen die hun gevoel goed kunnen verwoorden.

Mocht je me willen helpen stuur dan een even een mailtje..
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 21:02:20 #2
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_70886027
Alweer? Smerig ventje
Het mannelijke orgasme..
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_70886049
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 21:02 schreef Rosbief het volgende:
Alweer? Smerig ventje
Het mannelijke orgasme..
Ja.. daar krijg ik geen serieuze reacties.
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_70886073
Je bent vrouw, dus waarom niet vanuit et oogpunt van een vrouw?
pi_70886102
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 21:04 schreef F04 het volgende:
Je bent vrouw, dus waarom niet vanuit et oogpunt van een vrouw?
Omdat daar nou juist een uitdaging in zit. Zelfreflectie uit het oogpunt van een ander.
Het word een soft erotische roman..
Met als ondertoon.. dood.. verlies en verwerken..
  zaterdag 11 juli 2009 @ 21:26:59 #6
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70886609
Volgens mij wordt 90% van de seksverhalen op internet door mannen geschreven. Zoektermen als sexverhalen leveren genoeg op. Kun je je vast beter inlezen dan op Fok!
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_70894020
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 21:26 schreef Iblis het volgende:
Volgens mij wordt 90% van de seksverhalen op internet door mannen geschreven. Zoektermen als sexverhalen leveren genoeg op. Kun je je vast beter inlezen dan op Fok!
Mijn eigen boek baseren op de fictie van een ander. Ik schrijf met gevoel. Het lijkt me vele malen leuker om het zo te onderzoeken en er een eigen twist aan te geven.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 juli 2009 @ 08:09:14 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70894176
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 21:05 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

Omdat daar nou juist een uitdaging in zit.
Vertellen de meeste cursussen creatief schrijven niet bij les 1 "Schrijf wat je weet"?
  zondag 12 juli 2009 @ 09:09:06 #9
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70894394
quote:
Op zondag 12 juli 2009 06:56 schreef badlittlegirl het volgende:
Mijn eigen boek baseren op de fictie van een ander. Ik schrijf met gevoel. Het lijkt me vele malen leuker om het zo te onderzoeken en er een eigen twist aan te geven.
Ik zou zelf geneigd zijn, denk ik, om de fysiologische details eigenlijk niet zo te noemen. Je krijgt volgens mij of nogal snel een klinische beschrijving, of, alhoewel ik je schrijverskwaliteiten niet wil onderschatten, een wat onbeholpen omschrijving of metafoor.

Volgens mij zou ik eerder opteren voor een schets die de lezer zelf invult dan te trachten het gevoel echt weer te geven. Een man weet wel hoe het voelt (ook al is het lastig onder woorden brengen), een vrouw natuurlijk niet, maar het is hetzelfde als op papier precies proberen uit te leggen hoe kaviaar smaakt.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_70895720
Het is natuurlijk niet mogelijk om hier een stuk tekst online te plaatsen.
Mijn schrijfstijl dwingt je om tussen de regels te lezen. Het laat veel aan de fantasie over en toch zit je er middenin.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 juli 2009 @ 11:50:45 #11
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70896334
Ik zit liever niet middenin mijn eigen ejaculatie
pi_70902341
quote:
Op zondag 12 juli 2009 08:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Vertellen de meeste cursussen creatief schrijven niet bij les 1 "Schrijf wat je weet"?
Erotiek is helemaal mijn gebied. Het beschrijven is totaal niet moeilijk.
Het zijn alleen die kleine specifieke dingetjes die de lezer overtuigen dat het een man is die het verhaal verteld. En dat heeft net even wat meer aandacht nodig.
pi_70939686
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 21:02 schreef Rosbief het volgende:
Alweer? Smerig ventje
Het mannelijke orgasme..
hmmmmmm ik wilde eigenlijk in dit topic reageren maar door die link kwam ik dáár terecht...

mijn vraag was:
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:42 schreef FANN het volgende:

[..]

Dat wordt een ''dun'' boekje. of wil je die zooi over 100 bladzijden gaan ''uitsmeren''?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')